Gothic - sens moddinu gry w roku 2011 107991 322

O temacie

Autor

Zaczęty 17.02.2010 roku

Wyświetleń 107991

Odpowiedzi 322

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic - sens moddinu gry w roku 2011
#180 2011-01-29, 14:59(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 15:05)
Akurat nie trzeba tworzyć moda żeby zobaczyć efekty. Po prostu część modderów jest mentalnie za słaba żeby to do nich dotarło, więc nadal tak robią.

cytat ocenzurowany

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
I to są efekty interwencji. Później pełno osób, które jedyne co potrafią to wstawić te dwie debilne lepianki z zasobów gry, gdzie jedna jest fatalnie oteksturowaną "chatą rybaka" a druga to jakiś drewniany wygibus z krzywym dachem, gdzie jego grubość momentami dochodzi do grubości sylwetki bohatera :facepalm: . Co byś nie odpalił wszystko wygląda tak samo, bo się ludziom nie chce robić.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Moja praca ze spacerem (oprócz reparsownia skryptów itepe itede) polegała na przeniesieniu startpointa. Ja pierdzielę, jak się namęczyłem zanim szczęśliwie dotarł z wieży xardasa do Khorinis...

Jeżeli nie gothic, co warto moddować w XXI wieku z takim złomem jaki mam ja, gdzie szczytem możliwości jest half-lajf 2 i Fable? Mam dość siedzenia bezczynnie.
Jeszcze jedna rzecz przemawia za Gotikiem, a mianowicie prostota skryptów (tych podstawowych, wiadomo). Są na tyle łatwe, że nawet moje leniwe paluszki są w stanie poklepywać parę linijek i powpisywać parę numerków.
 
makin' bacon

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
gdzie szczytem możliwości jest half-lajf 2 i Fable?

To sam sobie odpowiedziałeś. Skąd mamy wiedzieć jakie gry cię interesują?

Cytuj
Jeszcze jedna rzecz przemawia za Gotikiem, a mianowicie prostota skryptów (tych podstawowych, wiadomo). Są na tyle łatwe, że nawet moje leniwe paluszki są w stanie poklepywać parę linijek i powpisywać parę numerków.

A co mają skrypty do leveldesignu? No i co z resztą z tego, że jedna rzecz przemawia skoro 10 odtrąca?
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
A co mają skrypty do leveldesignu?

To, że można coś zrobić w pełni samemu.

O ile się orientuję, narzędzia do edycji HL2 są płatne.
A Fable? mogłoby być ciekawie. tylko że światy w tej grze są na tyle szczegółowe (albo sprawiają takie wrażenie), że trzeba być pr0, aby zrobić coś samemu.
Gdybym miał lepszy sprzęt leciałbym już do Obliviona :(
 
makin' bacon

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Wszystko co jest płatne można znalźć w wersji trial : p
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
BTW, Fable i HL2 nie nadają się do robienia przygodówek. A ja chciałbym właśnie zrobić moda przygodowo - skradankowego, co JEST możliwe w GII.
 
makin' bacon

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
BTW, Fable i HL2 nie nadają się do robienia przygodówek.
Dlaczego?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W HL2 raczej (nie mam pewności) da się robić przygodówki i to nie na najgorszej jakosci.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
BTW, Fable i HL2 nie nadają się do robienia przygodówek. A ja chciałbym właśnie zrobić moda przygodowo - skradankowego, co JEST możliwe w GII.

To rób a nie gadaj. Ani emace ani KolegazWojska nie wchodzili tu i nie płakali jak im ciężko, nie mędrkowali czy, co i kiedy modować, tylko wzięli się do roboty i pokazali efekty zaskakując wszystkich. Oszczędź nam tych wywodów i zrób coś porządnego.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
"Jeżeli nie gothic, co warto moddować w XXI wieku z takim złomem jaki mam ja, gdzie szczytem możliwości jest half-lajf 2 i Fable??"
Choćby M&B.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Tak nawiasem to do takiego UDK jest tyle materiałów że nawet mało kumaty leniwy modder goticzka by coś załapał.

Ba! Daje sobie ręce poucinać że nawet ja bym załapał xD
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
"Jeżeli nie gothic, co warto moddować w XXI wieku z takim złomem jaki mam ja, gdzie szczytem możliwości jest half-lajf 2 i Fable??"
Choćby M&B.
goticzek a mib to duża różnica
 

sauron
  • Gość
pisz do avallacha jeżeli masz odpowiednie kompetencje to możesz pomóc przy unity3d
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Podstawka M&B nie ma dużych wymaganiań więc raczej(nie znam jego sprzętu) pójdzie nawet jak jego karta nie obsługuje DX9.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
pisz do avallacha jeżeli masz odpowiednie kompetencje to możesz pomóc przy unity3d

Sam myślałem sobie uczyć się level designu do Jedynej Słusznej Gry, ale nie wiem czy to nie za trudne.
Powiedzcie no, czy człowiek leniwy jak ja ma jakieś szanse w tej dziedzinie?

Przy unity 3d tez trzeba sie uczyc, i lekko nie ma

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
pisz do avallacha jeżeli masz odpowiednie kompetencje to możesz pomóc przy unity3d

eee... To serio czy jaja se ze mnie robisz? Chętnie bym pomógł, szczególnie w ferie, ale stwierdziłem że się raczej nie nadaję.

Cytuj
Cytuj
BTW, Fable i HL2 nie nadają się do robienia przygodówek.

Dlaczego?

W hl2 nie pamiętam dialogów, które mówi gracz (co dopiero ich wyboru), a to jest - przynajmniej tak mi się wydaje raczej ważnym elementem przygodówki (nie patrzeć na Neverhooda i Machinarium, to nie ten typ). W fablu napotykamy ten sam problem.

Cytuj
jakie możliwości ma sandbox

Pobawiłem się dłużej w sandboxie aka cube2: sauerbraten i wyszły mi nowe rzeczy, całkiem niezłe jak na n00ba. Wrzucę screeny do odpowiedniego tematu w "moddingu innych gier".

Cytuj
To rób a nie gadaj. Ani emace ani KolegazWojska nie wchodzili tu i nie płakali jak im ciężko, nie mędrkowali czy, co i kiedy modować, tylko wzięli się do roboty i pokazali efekty zaskakując wszystkich. Oszczędź nam tych wywodów i zrób coś porządnego.

Masz rację. Dzięki za motywację. Serio. :ok:
 
makin' bacon

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
eee... To serio czy jaja se ze mnie robisz? Chętnie bym pomógł, szczególnie w ferie, ale stwierdziłem że się raczej nie nadaję.

 :facepalm:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety i tak potrzebujemy obecnie tylko programistów z doświadczeniem w pracy z enginem. Obecni członkowie teamu, w sumie w tym ja, w większości najbardziej palą się do kwestii teoretycznych, przy czym nasze rzeczywiste aktualne problemy to choćby system poruszania się postaci.

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
Moja praca ze spacerem (oprócz reparsownia skryptów itepe itede) polegała na przeniesieniu startpointa. Ja pierdzielę, jak się namęczyłem zanim szczęśliwie dotarł z wieży xardasa do Khorinis...
Jak?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry