Animacje i filmy renderowane 19766 29

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 19766

Odpowiedzi 29

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#20 2012-03-07, 15:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:10)
nic extra tylko tak na szybko...
nie ukryvam ze licze na propsik ktory mnie zacheca do pracy
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=_e8h2pAUztI
[/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=uNBVzJ5puN4
[/media]
 


DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Animacje i filmy renderowane
#21 2012-03-08, 12:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 12:37)
To jest banalne do zrobienia  wystarczy skopiować animacje uczenia się walki wręcz + slice w editable poly i animacja  rozpadania się  ale mi robota :D  i on ma 6 propsów on to robił z max godzine a ja robiłem te 2 animki 2 miesiące z wymyślaniem itp. i mam 7 propsów TO NIESPRAWIEDLIWE :D
 Ten drugi film jest już troche bardziej zaawansowany no bo skrypty że jeżli ma <1 hp to wykonuje pewną aniacje + wtedy Bezimienny wykonuje swoją animacje + gdy animacja będzie w pewnej klatce Przeciwnik wykonuje swoją animacje czyli tak jakby troche stania nad ziemią.
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Markk fajne, ale wydaje sie, ze strasznie mało fpsów to ma, za mało płynności.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#23 2012-03-08, 21:14(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 21:22)
bo to gothic  :ayfkm:
vydaje mi sie ze nawet v gothicu da sie zwieksyc ilosc fpsov animacji ale u gothica to raczej malo istotne...
@doinik : tak masz racje podcinanie gardla to lekko poprawiona animka mistrzowskiego machania dwuręcznym mieczem - wziąłem obrót i editowalem go chvyle na potrzeby tego... skriptem zajmie sie kto inny ale najdłużej mi trvalo domyślenie sie jak to zrobic bo gothic synchronizuje kosci tvoch roznych objektov tylko przi niektorych okazjach....dlugo trwalo az mnie jednego dnia "osviecilo".
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Animacje i filmy renderowane
#24 2012-03-09, 11:59(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 12:01)
a ja robiłem te 2 animki 2 miesiące z wymyślaniem itp.
Na prawdę robiłeś to 2 miesiące? : O
Nie ma opcji :D

pierwszy raz widze takie określenie : Skurwol :D
Mało jeszcze w takim razie widziałeś :lol2:
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Animacje i filmy renderowane
#25 2012-03-09, 14:41(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 14:41)
No serio te 2 animki robiłem 2 miesiące :D  trzeba rozplanować plan wydarzeń , obmyśleć rozpisać , wtedy do kompa , modelować sceny ,bohaterów itp , potem animacja trzeba rozpisać wszystkie ruchy postaci , no i animujemy , przy okazji poznawałem nowe opcje animacji w maxie no i zeszło . I żeby na złość to nasza nauczycielka od matematyki i polskiego codziennie zadawała O G R O M N E prace domowe . Aż mnie ciarki przechodzą . No i zleciało . Sam render animacji o kosmitach trwał jakieś 14 h . ( kompa nie mam słabego :D ) a o pinokiu ok. 7,8 ( nie wiem byłem u kolegi) . Teraz raczej nie robie animacji tylko modeluje (możecie znaleźć moje prace w dziale "Prace 3D" jak tak bardzo chcecie :D  . Kolejną animacją będzie animacja mojego pokoju . Animacje ( w maxie ) wykonałem ale mam problemy z oświetleniem (światło jest zbyt mało rozproszone i światło żarzy się bardzo mocno na jedną szafke i wygląda to bardzo nierealistycznie . Wszystkie modele już zrobiłem . No i jeżeli ktoś ma wiedze na temat "Lightingu" czyli oświetleniu to niech mi pomoże . Narazie nie mam kompa ( pisze z lapka ) jest w naprawie bo nie działają na nim słuchawki ( granie w cs na głosnikach to żebada) Jak odbiore kompa to wrzuce w prace 3D zdjęcie i jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to niech napisze na forum :)  Oczywiście jeżeli będzie potrzebował pomocy w jakimś innym aspekcie maxa to chętnie pomoge . Uhh ale sie rozpisałem :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#26 2012-03-09, 14:57(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 14:59)
Co do tych propsov to nie liczy sie numer ale osoby ktore je udzelaja . Zavsze sobie patrze kto mi dal bo jak masz 30 propsov od uzytkovnikov typu "gothictomojasuperulbionagraaaaaaaaa" to napewno jest to troche mniej warte jak props od ludzi ktory tez v tym siedza i maja z tym doswiadcenie .....


...druga animacja bardzo mi sie podobala bo czesto sam mievam problem by zrobic poruszanie sie takie plynne i nie plastykove , robotove czy inne , vydac ze poprcowalesz nad tym...
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Animacje i filmy renderowane
#27 2012-03-10, 13:03(Ostatnia zmiana: 2012-03-10, 13:04)
Co do tych propsov to nie liczy sie numer ale osoby ktore je udzelaja . Zavsze sobie patrze kto mi dal bo jak masz 30 propsov od uzytkovnikov typu "gothictomojasuperulbionagraaaaaaaaa" to napewno jest to troche mniej warte jak props od ludzi ktory tez v tym siedza i maja z tym doswiadcenie .....
Pierdolisz. Props to props :D
Ja, jak mam ich więcej niż sawik to czuję się strasznie dowartościowany :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczka widac dawno ich nie sprawdzałeś :lol2:
 
Co do animacji to zarówno MarkK jak i DominikT zasługją na propsa, ogólnie to praca Dominika podoba mi się bardziej bo widac więcej wkładu np. modele, u Marka to tylko animacja, i to też nie jest super ekstra.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Witam , zrobiłem taką krótką animacje mojego pokoju w 3ds max Vray . Prosze o opinie :)  
https://www.youtube.com/watch?v=hhQTsS5uxmk
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry