Animacje i filmy renderowane 19802 29

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 19802

Odpowiedzi 29

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę o dawanie tutaj swoich prac w zakresie animacji 3d którymi chcielibyście się przed innymi pochwalić.

Więc moje prace:

Logo JST (Jarkendar Studio Team)
To był mój pierwszy film w 3d :lol2:  
LINK(YOUTUBE)

Logo użytkownika YT wykonane przeze mnie na jego zlecenie
(z drobnymi efektami z WMM :D  )
LINK(YOUTUBE)


Mam nadzieję, że nikt niema mi za złe że założyłem ten temat...
 
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Można też komentować? Jeżeli tak to
1. "Będzie nowe... Może..." Musi być, bo to jest ogółem do dupy, nie wiem skad Ci przyszło do głowy, ze dawać taką ilość segmentów do animacji. Dałbyś te 45 segmentów, czas renderu trwałby 0,5s dluzej na klatke, i do tego nie ma świateł. Ile to robiłeś? Może jednak warto poświęcic na to więcej czasu?

2.Miecze na siebie zachodzą pod końcem, znowu słaby render, to samo z segmentami w tarczy

http://www.youtube.com/watch?v=AalMosx2xSE stare jak moje łóżko.
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
poprawie właśnie nauczyłem się robić normalmapy więc tylko poprawię textury żeby nie robić od nowa całej animacji, a o tym że nachodzą to wiem ale nie mogłem tego poprawić jeszcze popracuje może się uda. Dzięki za komentarz.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Animacje i filmy renderowane
#3 2009-12-29, 09:40(Ostatnia zmiana: 2009-12-29, 09:43)
To, że masz plugin do gimpa czy Ps'a czy tam Crazybumpa nie jest równoznaczne ze zrobieniem dobrej normalmapy. Sam miałem z tym długi czas problemy.
Przejrzyj to: http://img521.imageshack.us/img521/9046/no...pminitutrf7.jpg

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

Animacje i filmy renderowane
#4 2009-12-29, 09:57(Ostatnia zmiana: 2009-12-29, 10:01)
Nauczyłem się z twojego tutoriala :P  . więc wiem że sam filtr nie pomoże (wręcz przeciwnie) już robiłem pierwsze próby i nie jest to łatwe ale mam nadzieję sobie z tym poradzić.
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
http://www.youtube.com/watch?v=OqKUdrQFTOw

http://www.youtube.com/watch?v=ukHGSz3Fwq8...feature=channel

jedno i drugie stare, mam gdzieś na kompie jeszcze kilka animacji typu tego drugiego, ale jestem zbyt leniwy by zuploadować :(
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Drugie wymiata :(
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=_Lk8g1Fl3BY
[/media]
Pierwsza taka moja zabawa.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Props za to, że się uczysz, pluginów i animacji.

Szkoda tylko, że strony (szczególnie na podstawie pierwszej jest to dobrze widoczne) przenikają przez siebie.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O bugach wiem. Szkoda że nie weim jak je poprawić, inna sprawa że samo Cloth do tego stanu ogarnąłem bez jakichkolwiek tutków.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Może nie są to Auta 2 an i Toy Story ale czy się stoi czy się leży za to props Ci się należy xd
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Drugi, moim zdaniem gorszy:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=SdYXEK[/media]
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie działa.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Sorki, to już działa:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=SdYXEKyOPk0
[/media]
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Siema chciałem się pochwalić moimi 2 animacjami :)  
https://www.youtube.com/watch?v=_1Y9G16jN4M

i 2 :)  
https://www.youtube.com/watch?v=Ad8awpw4bHc
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Animacje i filmy renderowane
#17 2012-03-06, 16:49(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 16:49)
to drugie na podstawie ksiazki jakiejs :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Co to za pierdolony skurwol na pierwszym filmiku?
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Animacje i filmy renderowane
#19 2012-03-07, 14:39(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 14:41)
To jest kosmita :)  prosta siatka editable mesh :D  pierwszy raz widze takie określenie : Skurwol :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#20 2012-03-07, 15:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:10)
nic extra tylko tak na szybko...
nie ukryvam ze licze na propsik ktory mnie zacheca do pracy
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=_e8h2pAUztI
[/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=uNBVzJ5puN4
[/media]
 


DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Animacje i filmy renderowane
#21 2012-03-08, 12:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 12:37)
To jest banalne do zrobienia  wystarczy skopiować animacje uczenia się walki wręcz + slice w editable poly i animacja  rozpadania się  ale mi robota :D  i on ma 6 propsów on to robił z max godzine a ja robiłem te 2 animki 2 miesiące z wymyślaniem itp. i mam 7 propsów TO NIESPRAWIEDLIWE :D
 Ten drugi film jest już troche bardziej zaawansowany no bo skrypty że jeżli ma <1 hp to wykonuje pewną aniacje + wtedy Bezimienny wykonuje swoją animacje + gdy animacja będzie w pewnej klatce Przeciwnik wykonuje swoją animacje czyli tak jakby troche stania nad ziemią.
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Markk fajne, ale wydaje sie, ze strasznie mało fpsów to ma, za mało płynności.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#23 2012-03-08, 21:14(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 21:22)
bo to gothic  :ayfkm:
vydaje mi sie ze nawet v gothicu da sie zwieksyc ilosc fpsov animacji ale u gothica to raczej malo istotne...
@doinik : tak masz racje podcinanie gardla to lekko poprawiona animka mistrzowskiego machania dwuręcznym mieczem - wziąłem obrót i editowalem go chvyle na potrzeby tego... skriptem zajmie sie kto inny ale najdłużej mi trvalo domyślenie sie jak to zrobic bo gothic synchronizuje kosci tvoch roznych objektov tylko przi niektorych okazjach....dlugo trwalo az mnie jednego dnia "osviecilo".
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Animacje i filmy renderowane
#24 2012-03-09, 11:59(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 12:01)
a ja robiłem te 2 animki 2 miesiące z wymyślaniem itp.
Na prawdę robiłeś to 2 miesiące? : O
Nie ma opcji :D

pierwszy raz widze takie określenie : Skurwol :D
Mało jeszcze w takim razie widziałeś :lol2:
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Animacje i filmy renderowane
#25 2012-03-09, 14:41(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 14:41)
No serio te 2 animki robiłem 2 miesiące :D  trzeba rozplanować plan wydarzeń , obmyśleć rozpisać , wtedy do kompa , modelować sceny ,bohaterów itp , potem animacja trzeba rozpisać wszystkie ruchy postaci , no i animujemy , przy okazji poznawałem nowe opcje animacji w maxie no i zeszło . I żeby na złość to nasza nauczycielka od matematyki i polskiego codziennie zadawała O G R O M N E prace domowe . Aż mnie ciarki przechodzą . No i zleciało . Sam render animacji o kosmitach trwał jakieś 14 h . ( kompa nie mam słabego :D ) a o pinokiu ok. 7,8 ( nie wiem byłem u kolegi) . Teraz raczej nie robie animacji tylko modeluje (możecie znaleźć moje prace w dziale "Prace 3D" jak tak bardzo chcecie :D  . Kolejną animacją będzie animacja mojego pokoju . Animacje ( w maxie ) wykonałem ale mam problemy z oświetleniem (światło jest zbyt mało rozproszone i światło żarzy się bardzo mocno na jedną szafke i wygląda to bardzo nierealistycznie . Wszystkie modele już zrobiłem . No i jeżeli ktoś ma wiedze na temat "Lightingu" czyli oświetleniu to niech mi pomoże . Narazie nie mam kompa ( pisze z lapka ) jest w naprawie bo nie działają na nim słuchawki ( granie w cs na głosnikach to żebada) Jak odbiore kompa to wrzuce w prace 3D zdjęcie i jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to niech napisze na forum :)  Oczywiście jeżeli będzie potrzebował pomocy w jakimś innym aspekcie maxa to chętnie pomoge . Uhh ale sie rozpisałem :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje i filmy renderowane
#26 2012-03-09, 14:57(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 14:59)
Co do tych propsov to nie liczy sie numer ale osoby ktore je udzelaja . Zavsze sobie patrze kto mi dal bo jak masz 30 propsov od uzytkovnikov typu "gothictomojasuperulbionagraaaaaaaaa" to napewno jest to troche mniej warte jak props od ludzi ktory tez v tym siedza i maja z tym doswiadcenie .....


...druga animacja bardzo mi sie podobala bo czesto sam mievam problem by zrobic poruszanie sie takie plynne i nie plastykove , robotove czy inne , vydac ze poprcowalesz nad tym...
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Animacje i filmy renderowane
#27 2012-03-10, 13:03(Ostatnia zmiana: 2012-03-10, 13:04)
Co do tych propsov to nie liczy sie numer ale osoby ktore je udzelaja . Zavsze sobie patrze kto mi dal bo jak masz 30 propsov od uzytkovnikov typu "gothictomojasuperulbionagraaaaaaaaa" to napewno jest to troche mniej warte jak props od ludzi ktory tez v tym siedza i maja z tym doswiadcenie .....
Pierdolisz. Props to props :D
Ja, jak mam ich więcej niż sawik to czuję się strasznie dowartościowany :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczka widac dawno ich nie sprawdzałeś :lol2:
 
Co do animacji to zarówno MarkK jak i DominikT zasługją na propsa, ogólnie to praca Dominika podoba mi się bardziej bo widac więcej wkładu np. modele, u Marka to tylko animacja, i to też nie jest super ekstra.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Witam , zrobiłem taką krótką animacje mojego pokoju w 3ds max Vray . Prosze o opinie :)  
https://www.youtube.com/watch?v=hhQTsS5uxmk
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry