Od 3ds max do spacera. 5817 22

O temacie

Autor Gzl

Zaczęty 12.12.2009 roku

Wyświetleń 5817

Odpowiedzi 22

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Witam.
Zrobiłem swój świat i potrzebuje pomocy. Więc, zrobiłem tam jakiś świat w 3ds maxie i jak go zapisuje to zapisuje w formacie .max
Po prostu niema opcji do zapisu w .3ds
Orientuje się ktoś jakim sposobem sprowadzić do formatu  .3ds ?

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
zamiast save wybierz opcję export...wtedy wybierz opcję .3DS
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
No ok zapisane, ale jak wklejam to spacerem dostaje taki błąd:
Czy może to mieć związek z tym że jest to nie o teksturowane?

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
To MA z tym związek. Weź w 3ds maxie zaznacz wszystko i rzuć na to jakikolwiek materiał, będzie ok.
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Wszystko? A konkretnie co? :D

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Cytuj
Wszystko? A konkretnie co?
Mocne. Jak wszystko, to wszystko, cały Mesh, cały model. Potem nałóż na niego BYLEJAKĄ teksturę, jak umiesz, mozesz sobie oteksturować wszystko w programie od 3D.
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Tylko jestem początkującym grafikiem 3D i nie bardzo wiem jak to zaznaczyć że już nie wspomnę o teksturowaniu. Mógł by mi ktoś to bardziej objaśnić?

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Aby zanaczyć to: Albo Ctrl + A, albo zaznaczasz kursorem kwadrat obejmujący całość obiektu. Teksturowac jest łatwo, zależy od programu, spróbuj poprostu przciagnac obrazek z innego folderu wprost do okna programu od 3D, w gmax'ie działa, nie wiem jak w innych programach.
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Hmm no cóż... O teksturowane, zaznaczone, zapisane i dalej ten sam błąd ;x

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A teksture która używałeś wrzuciłeś do odpowiedniego folderu w gmdk?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Hmm no cóż... O teksturowane, zaznaczone, zapisane i dalej ten sam błąd ;x
Cytuj
A teksture która używałeś wrzuciłeś do odpowiedniego folderu w gmdk?
Nie łatwiej po prostu nałożyć materiał?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
http://www.youtube.com/Szymek1994s#p/u/6/2rSz62b6hKU
nie jestem pewien ale chyba o to chodzi bo jest tam pokazywane teksturowanie
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Cytat: Wowoz link=topic=8028.msg73553#msg73553 date=Dec 13 2009, 09:52 AM\'
A teksture która używałeś wrzuciłeś do odpowiedniego folderu w gmdk?

A jaki to folder?

Cytat: eto link=topic=8028.msg73554#msg73553 date=Dec 13 2009, 10:19 AM\'
Nie łatwiej po prostu nałożyć materiał?

A co to jest "materiał" i jak się go nakłada? :D

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Folderu nie trzeba, Gothic nałoży teksturę "default" - czarnoziemie. Materiał - Goggle nie gryzie.
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Już szukałem ;x
Lecz nic konkretnego o tym nie pisze ;v
Może ktoś by napisał coś o tym? z ust moddera inaczej brzmi ;b

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
jeśli to mają być proste domki to lepiej weź się za wings 3d :D ...prostrzy ale jest pewien haczyk ...nie możesz tam robić zaawansowanych modeli 3d...
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
jeśli to mają być proste domki to lepiej weź się za wings 3d :D ...prostrzy ale jest pewien haczyk ...nie możesz tam robić zaawansowanych modeli 3d...

Nie, to nie chodzi tylko o domki tylko ogólnie chce robić wszystkie modele. A 3ds max wydaje mi się najbardziej kompatybilny i rozwinięty. Ale nie czaje o co chodzi z tym materiałem i na czym to w ogóle polega ; /

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Od 3ds max do spacera.
#18 2009-12-13, 14:28(Ostatnia zmiana: 2009-12-13, 14:33)
jeśli to mają być proste domki to lepiej weź się za wings 3d :D ...prostrzy ale jest pewien haczyk ...nie możesz tam robić zaawansowanych modeli 3d...
Radzę obejrzeć chociażby to: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=490747
Jako dowód że wykonano to w Wingsie link do videotutoriala: http://www.max3d.pl/forum/archive/index.php/t-34696.html
Stworzone w ledwo 2:15 min

Naprawdę nie wiem jak bardzo zaawansowanych modeli chcesz do tego biednego Gothic#msgote author=Jason525PL link=topic=8028.msg73573#msg73573 date=1260710894]jeśli to mają być proste domki to lepiej weź się za wings 3d :D ...prostrzy ale jest pewien haczyk ...nie możesz tam robić zaawansowanych modeli 3d...[/quote]
Radzę obejrzeć chociażby to: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=490747
Jako dowód że wykonano to w Wingsie link do videotutoriala: http://www.max3d.pl/forum/archive/index.php/t-34696.html
Stworzone w ledwo 2:15 min

Naprawdę nie wiem jak bardzo zaawansowanych modeli chcesz do tego biednego Gothica.

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy

Gzl

Od 3ds max do spacera.
#19 2009-12-13, 15:12(Ostatnia zmiana: 2009-12-13, 20:16)
Cytuj
Naprawdę nie wiem jak bardzo zaawansowanych modeli chcesz do tego biednego Gothic'a.
No nic wielkiego, zrobiłem sobie na początek taką studnię:
No i mam problem z tym błędem który opisywałem powyżej, jak ja już włożę do folderu meshes i spacerem ja wstawię do zena to spacer dostaje buga ;x

Edit:// No udało się i działa nawet ; )
Tylko za każdym razem tzn. przy każdym nowym modelu trzeba nakładać ten materiał?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry