Esenthel Engine 21706 34

O temacie

Autor

Zaczęty 17.02.2008 roku

Wyświetleń 21706

Odpowiedzi 34

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
A czy kod źródłowy pisany w Dev c++ różni się bardzo od tego z Visuala.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Nie. To tylko inne kompilatory, kod będzie taki sam. Jak ja przerzucałem z deva na visuala projekt w irrlichcie, to wystarczyło zmienić kilka linijek.
 

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy

zalpl

Esenthel Engine
#22 2010-01-30, 12:10(Ostatnia zmiana: 2010-01-30, 12:13)
Nie. To tylko inne kompilatory, kod będzie taki sam. Jak ja przerzucałem z deva na visuala projekt w irrlichcie, to wystarczyło zmienić kilka linijek.

Przypomne że Dev C++ i Visual C++ to nie "kompilatory" tylko "Środowiska programistyczne"(IDE) kompilatory zazwyczaj są w nie wbudowane przykładowo MinGW w Code::Blocksie...
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

oreca

Esenthel Engine
#23 2010-01-30, 14:54(Ostatnia zmiana: 2010-01-30, 14:55)
Przypomne że Dev C++ i Visual C++ to nie "kompilatory" tylko "Środowiska programistyczne"(IDE) kompilatory zazwyczaj są w nie wbudowane przykładowo MinGW w Code::Blocksie...
Jemu chyba chodziło o to że devcpp wykorzystuję inny kompilator niż visual. Mimo to, mówisz prawdę.
 

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
W takim razie spróbuje z Visualem, bo Dev C++ to ten silnik nie dziala za dobrze. A czy możecie mi podać linki do jakichś tutoriali związanych z silnikiem Esential?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Esenthel Engine
#25 2010-02-03, 21:44(Ostatnia zmiana: 2010-02-03, 21:46)
W główmy folderze silnika masz pliczek Polish.chm.
Jest to polska dokumentacja, która zawiera najważniejsze informacje które są potrzebne żeby cokolwiek zdziałać czyli instalacja silnika, physX'a, obsługa wbudowanych programów takich jak World Editor, mesh Editor, Converter i kilka innych.
Tam wszystko jest, wystarczy trochę ruszyć głową.

Dodatkowo jeśli znasz angielski na tyle dobrze żeby się porozumieć, możesz pytać na oficjalnym forum:
http://www.esenthel.com/community/

Administrator jest na prawdę pracowity i odpisuje prawie na każde pytanie związane z silnikiem.
 

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Wiem że to pytanie powinno być w zupelnie innym dziale, ale o visualu to tylko tutaj piszą. No więc chodzi mi o zainstalowanie PlatformSDK_Svr2003SP1_rtm.img na kompie. Otwieram ten plik Daemonem i rozpoczynam instalację. Po chwili pokazuje się okienko z napisem "Please wait the Installer determines disk space requirements...". Czekam, czekam i czekam i komunikat nie znika. Co jest z tym nie tak? Proszę o jakąś pomoc.
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy274
  • Użytkownicy

Siekacz

Esenthel Engine
#27 2010-02-18, 16:19(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 16:21)
Cytuj
PlatformSDK_Svr2003SP1_rtm.img

W jakim systemie to instalujesz? Tak dla pewności pytam...
 

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
windows xp profesional
 

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Dziękuję za zainteresowanie problemem, ale jòż rozwiązałem go. Poprostu gdy rozpoczynałem instalację nie powinienem wpisywać nic w polu organization. Trzeba to zostawić puste. No i przepraszam za niepotrzebne zawracanie głowy.
 

SeetroX

SeetroX

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

SeetroX

Esenthel Engine
#30 2010-09-18, 13:35(Ostatnia zmiana: 2010-09-18, 18:29)
Jak dodać typy ? gracz etece. ?
 

Pajki
  • Gość

Pajki
Gość

Esenthel Engine
#31 2010-09-20, 18:06(Ostatnia zmiana: 2010-09-20, 18:26)
Mógłby dac kto linka bo znaleźć nie moge  :huh:
 

SeetroX

SeetroX

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
jaki link ?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest możliwość uzyskania <<szkieletu postaci>>, który można zaimportować do "3ds maxa"?

Jest mi takowy potrzebny gdyż programuję od pewnego czasu na tym silniku i potrzebuję zrobić nowe animki i modele pancerzy (wraz z skinem).

Aż tak zaawansowany w Grafice 3d nie jestem żeby zrobić szkielet identyczny jak w Esenthelu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry