Nie zgadzam się z postem Meatrikza, niestety samo wyrzucanie itema nie jest zaprogramowane w MDS. Tam jest tylko animacja, ale bez odpowiadającego za tego typu czynności eventTaga. Odpowiednia funkcja jest bezpośrednio w engine.
Co do tick tocków, być może nie rozumiesz skąd bierze się moja niechęć do nich. Nie chodzi tu o to że mogą być trudne do wstawienia czy powodować liczne problemy. Chodzi o to, że działają na zasadzie że co ułamek sekundy enginowi jest zadawane kolejne pytanie z listy:
1. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
2. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
4. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
5. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
6. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
7. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
8. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
9. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
10. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
11. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
12. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
N. Czy gracz wyrzucił przedmiot z ekwipunku? Tak? No to wywal go ze świata.
I tak w nieskończoność, ciągle, bez przerwy, bez końca. To naprawdę źle wpływa na wydajność.
Zdecydowanie lepiej jest napisać skrypt, który nawet jeśli będzie trochę pogmatwany to będzie się odpalał dopiero w momencie kiedy gracz naprawdę wyrzuci ten item, a nie ciągle na wszelki wypadek sprawdzał czy może to już.