Czasami mamy swobodę nad opcjami dialogowymi a czasami są już konkretne cechy osobowości beziego!
Jak w każdej innej, szanującej się grze rpg. W Gothicu akurat tych pozornych wyborów masz tyle, że nawet szkoda o tym napominać. Przykładowo w takim mass effect na każde pytanie masz conajmniej cztery alternatywne wypowiedzi, które faktycznie w zależności od wyboru mają wpływ na określone zadania jak i całą rozgrywkę. W Wiedźminie jest podobnie a w Gothicu to co? Najwyżej powiesz jakiś skrajnie głupi tekst który spowoduje, że rozmówca się obrazi albo ewentualnie Cię zaataktuje i nic więcej. To ma być ta możliwość wyboru? W Mass Effect miałeś takie dylematy co chwilę, jak odpowiedzieć aby było dobrze i bynajmniej nie kończyło się to na jednej kwestii do tego strasznie bałwańskiej i do bólu tendencyjnej.
Poza tym nie wiem co ma do tego aktor wypowiadający czyjeś kwestie? Gwoli jasności u nas nie będzie dubbingu...