Pytania i odpowiedzi 505541 1123

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 505541

Odpowiedzi 1123

Adrian

Adrian

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Czytanie ze zrozumieniem, już były posty na ten temat
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Cytat: Zubi link=topic=660.msg39415#msg39415 date=Dec 7 2008, 18:13\'
Jak nazywa się ta lokacja.

http://i29.tinypic.com/mubn6s.jpg


Pzerubka modelu naszych zagranicznych kolegów z worldof gothic orginalna nazwa to    burg.zip

a prawdzuiwy wygląd to http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=134

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Pytania i odpowiedzi
#282 2008-12-08, 15:42(Ostatnia zmiana: 2008-12-08, 15:43)
Orlie Gniazdo. W istocie miało to być czymś w ogóle innym ale na chwilę obecną jest ściśle powiązane z fabułą, a jaśniej z pewną ważną postacią która odegra interesującą rolę w całej modyfikacji. Umiejscowienie owej twierdzy też powinno się Wam spodobać.

Aha z wogowego pliku pozostała jedynie geometria wzgórza oraz chodnika w oryginalnej formie.
 

kozuba

kozuba

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
A ja takie pytanie zupełnie niezwiązane z tematem. Jeśli robię moda do Morrowinda i chciałbym mieć osobne subforum w dziale inne gry to co musze zrobić, lub do kogo napisać?

A jeśli o CZ chodzi to nie mogę się już doczekać tej modyfikacji i liczę że spełni moje oczekiwania, bo do Gothica I mam sentyment :lol2:  I wolę dostać grę później, ale bez bugów (których oczywiście nie będzie), z bardziej rozbudowaną fabułą (która się na taką zapowiada) no i oczywiście bardziej dopracowaną kolonią.
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
A mnie ciekawi strasznie jedna rzecz - w jakim klimacie będzie utrzymany mod? Tzn. czy dominować będą fantastyczne wątki czyli np. uber-potężne artefakty, jakieś bękarty bogów, starożytna magia, itd. czy też może bardziej "zwykłe" czyli jakieś konflikty zbrojne i inne typowo ludzkie problemy, gdzie magia i te pierdy stanowić będą tylko tło? Szczególnie o główny wątek mi chodzi.

W Gothicu urzekł mnie ten surowy klimat średniowiecza, gdzie nie ma takiej dawki fantastyki jak w innych, typowych światach fantasy. Magia nie jest tak powszechna jak np. w serii TES, itd. Najlepszą częścią(chociaż niestety nie wykorzystaną należycie) GI były właśnie relacje między obozami, wzajemna rywalizacja i walka o przetrwanie w kolonii. Starożytny demon orków był już mniej fajną częścią gry(dlatego też nie lubię 2 ostatnich rozdziałów).
U Was prolog CZ pokazuje, że fabuła zaczyna się w klimatach jak najbardziej bliskich mym sercu. Mam nadzieje, że fabuła nie idzie dalej w stronę starożytnego zła, artefaktów ratujących świat, itd. bo się potnę :lol2:

Druga rzecz - mam też nadzieje, że nie powrzucacie do moda takich głupot jak w TM pokroju kija baseballowego Siekacza i innych pseudosmiesznych eastereggów, których jedyną funkcją jest chyba niszczenie klimatu. Nie wiem jak można się wczuć w świat gry, dostając na tacy takie coś... Rozumiem, że znajdzie sie zgraja dzieciaków, które takie rzeczy jarają, ale czy warto niszczyć klimat tak długo tworzonego świata kilkoma głupimi przedmiotami?
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
1. Klimat będzie bardzo zbliżony do pierwszych 4 rozdziałów g1. W zasadzie jedynym uber shitem będzie miecz runiczny. Staramy się jak najlepiej odtworzyć klimat kolonii, pokazać "problemy" skazańców, pojawi się konieczność używania mózgu przez graczy :lol2:  etc. Myślę, że akurat pod tym względem fabuła się wam spodoba.
2. Zdecydowanie nie, chociaż z drugiej strony te psujące klimat itemy, imiona, nagrobki, etc. były tworzone raczej z myślą o takiej autorskiej puncy niż coś co popsuje klimat. Z resztą nie było przymusu w MT korzystać z takich rzeczy.

Bardzo duży nacisk będziemy kłaść na jak najlepsze zbalansowanie całej rozgrywki i mam nadzieję, że się to uda bo to chyba największy problem każdej gry.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu

orcwarrior
Moderator działu

Pytania i odpowiedzi
#286 2008-12-10, 18:27(Ostatnia zmiana: 2008-12-10, 18:30)
Co do tego typu estereggów parówek orca raczej nie spotkacie, ale osobiscie nie miał bym nic przeciwko jakimś odwołanią do rzeczywistosci która nas otacza typu choćby np. "Czajnika Grozy" które to byłyby gdzies głęboko ukryte.

Jeżeli chodzi o artefakty to w CZ nigdy takowych nie poszukujemy jak to wyglądało w G2 czy nawet nie przeciwstawiamy się takim demonom jak śniący, choć z watkami mocy wyzszych się spotkamy, podobnie z artefaktami typu Miecz Runiczny.
 



Radixxx

Radixxx

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
Czy te nowe zaklęcia będą tylko w zwojach ,czy też w runach?
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Oczywiście będa także występować w postaci run.
 



GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
Ja mam pytanie czy będzie możliwość umycia się w beczce z woda tak jak to robią npc w G1 np. w SO ? Wiem że to detal ale szczegóły cieszą :D
 

mixer

mixer

Użytkownicy
posty96
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy wy chcecie, zeby zajmujac sie takimi pierdolami TM wydalo CZ w 2010 roku?
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Bęczka z woda z reguły służy do hartowania stali. Choć przyznam że sam chciałbym zobaczyć tympodobne smaczki, jednak poprostu, może zabraknąć czasu.
 



Radixxx

Radixxx

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
Macie zgodę na modyfikacje silnika gry:D:D
Jak chcecie to wykorzystać, na razie nie zauważyłem wielkich zmian( może to przeoczyłem )
Proszę o odp.
 

GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
mixer ja nie wiem czy to zajmuje dużo czy mało czasu a szczegóły są ważne np. to tak samo jak byś powiedział nie róbcie nowych pancerzy bo za długo to trwa orcwarrior rozumiem że może zabraknąć czasu i są ważniejsze sprawy
 

Triple

Triple

The Modders
posty98
Propsy1
  • The Modders
Inaczej. To, co dla ciebie jest ważne (niewątpliwie wszyscy nagminnie będą korzystać z opcji mycia sie w beczce - codziennie, po kazdym przejsciu przez obóz [ironia]) dla innych moze byc zupelnie niepotrzebne. A nie od dziś wiadomo, że nie da się wszystkim dogodzić
 

GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
Ja to rozumiem to jest tylko propozycja
 

kozuba

kozuba

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

kozuba

Pytania i odpowiedzi
#296 2008-12-15, 21:53(Ostatnia zmiana: 2008-12-15, 21:55)
Jak skończycie wszystkie podstawowe rzeczy i mod będzie gotowy, to wtedy możecie pomyśleć o dodaniu takich rzeczy jak mycie się w beczce itp. Ja tam mogę poczekać ten tydzień czy dwa tygodnie dłużej, jeśli mają być takie smaczki jak ten który wyżej przytoczyłem.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ale to nie jest praca na tydzień czy dwa tylko na kilka miesięcy...
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Cytat: Radixxx link=topic=660.msg40208#msg40208 date=Dec 15 2008, 21:20\'
Macie zgodę na modyfikacje silnika gry:D:D
Jak chcecie to wykorzystać, na razie nie zauważyłem wielkich zmian( może to przeoczyłem )
Proszę o odp.
Tak, własciwie ja też nie zauwazyłem wiekszych zmian, no wlasciwie to nie zauwazyłem żadnych, zaraz przecież my nie wprowadzalismy żadnych zmian w silniku gry :D .
 



shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Kurde Ork miałeś już dawno napisać, że robimy CZ na crysisie :D  Aha a będzie sikanie pod drzewami z uwzględnieniem kierunku wiatru i drapanie się po tyłku? Bo to byłoby też dość fajne i klimatyczne :D

--------------------------------------------------------------

Jak starczy czasu, w co wątpię bo Ork ma w zasadzie wszystko na swojej jajogłowej głowie, to może doda się jakieś knify.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry