Pomysły i Propozycje 89084 250

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 89084

Odpowiedzi 250

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
"Dodajcie króliki żeby było z czego rosół zrobić"

OMG chodze do szkoly gastronomicznej ale widze ze mnie xle w niej ucza Prosze błagam naucz mnie jak dokonać rosołu z tak delikatnego miesa Królika :D  

Jaka wiocha xD ciekawe co ten kolo jescze wymysli

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
taka mała propozycja:
w miarę możliwości, przenieście system blokowania z g2, bo ten w g1 to lipa. (czy takie coś wogóle jest możliwe?)
 

CorAngarVII

CorAngarVII

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
wiem że pewnie pisze za późno ale można dodać dla Ricka jakąś rutynę, a nie  jak ten debil stoi i się nierusza  :)
 
2B or not 2B?

HanssOlo

HanssOlo

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Mile widziałbym możliwość zwiększania siły tak jak w G3, czyli podczas walk na arenie i po podniesieniu koła młyńskiego. Dzięki temu można zaoszczędzić punkty nauki na np: rozwój walki mieczem. Do tego jakieś ciekawe lokacje których nie było w G1 typu: górskie ścieżki, jaskinie, grobowce. Zadanie wymagające myślenia , typu Chromanin, gdzie od początku nie wszystko jest jasne. Dodanie nowych, ale rzadko występujących zwierząt , skoro mieliśmy silnego Cieniostwora , ja chciałbym zapolować na zwinnego kota lub inne zwierzątko którego pokonanie wymaga szybkości. Co do zadań, to może jakieś śledztwo które wymaga zdemaskowanie przestępcy który nie jest tępym osiłkiem ,lecz sprytnym bandytom . W G2 było takie zadanie, w którym wystarczyło poczekać na złodzieja, więc prosiłbym o coś bardziej skomplikowanego. Aha i jeszcze jakaś umiejętność lub możliwość ukrywania się, w starej kopalni można było wejść do beczki^^, tylko nie wiem po co?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Pomysły i Propozycje
#124 2008-11-12, 17:41(Ostatnia zmiana: 2008-11-12, 17:45)
Cytat: HanssOlo link=topic=659.msg37123#msg37123 date=Nov 12 2008, 20:34\'
ja chciałbym zapolować na zwinnego kota
Ale masz ambicje xDD
 

HanssOlo

HanssOlo

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Cytat: Buła link=topic=659.msg37125#msg37125 date=Nov 12 2008, 18:41\'
Ale masz ambicje xDD

Ok, to niech chociaż inteligentny myszoskoczek będzie^^
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Pomysły i Propozycje
#126 2008-11-13, 14:41(Ostatnia zmiana: 2008-11-13, 14:45)
Cytat: Xardas17 link=topic=659.msg36979#msg36979 date=Nov 10 2008, 23:11\'
"Dodajcie króliki żeby było z czego rosół zrobić"

OMG chodze do szkoly gastronomicznej ale widze ze mnie xle w niej ucza Prosze błagam naucz mnie jak dokonać rosołu z tak delikatnego miesa Królika :D  

Jaka wiocha xD ciekawe co ten kolo jescze wymysli

to był joke :[   :P  

z tym myszoskoczkeim mocne jest :P
 

Marvine

Marvine

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Dobra xD Mam tu kilka sugestii dot. Czasu Zapłaty:

1. Gdy z np. 100 Punktów życia schodzi ci na 20 na ciele pojawiają się różne rany.
2. Rośliny powinny odrastać po jakimś czasie.
3. Bohater w późniejszym etapie gry powinien mieć możliwość zlecenia komuś budowy swojego domu (Posiadłość Bohatera xD)
4. Powinno być kilka kopalni, które mają inny surowiec, np. Kopalnia Siarki, Kopalnia Złota, kopalnia Rudy (ta chyba już jest xD).
5. Powinno być kilku kompanów, których w późniejszym etapie gry możemy zabrać ze sobą.
6. Powinien być procentowy system reputacji u ludzi. Np gdy masz 30% Reputacji gość nie chce ci zlecić zadania. Gdy masz 60% chce. Reputacja obniżała by się z zaatakowaniem owego gościa a podwyżała - poprzez wykonywanie dla niej misji, dawaniem jej łapówek itp.
7. Powinno być kilka misji w których musiałbyś niszczyć posterunki Starego Obozu porozmieszczane po całej kolonii.
 

Rophert

Rophert

Użytkownicy
posty102
  • Użytkownicy
Ja mam pomysł na malutkie zadanko :lol2:
W obozie  spotykamy zburaczałego gościa X (który może nas czegoś nauczyć na końcu zadania), zagaduje do nas i wyzywa nas na pojedynek: przynieś coś (np. skórę) jakiegoś groźnego zwierzęcia (cieniostwór, troll, zębacz etc.). On udaje się w swoją stronę my w swoją. Po zdobyciu owego przedmiotu udajemy się na spotkanie z burakiem, sptykamy tam jego znajomego, który mówi nam że od dłuszszego czasu X nie ma w obozie, mówił coś o polowaniu. Mija dzień. Następnego dnia owy przyjaciel prosi nas o odnalezienie X, sk****el jest mu winien rudę (bądź cuś tam). Znajomy daje nam parę skazówek, które X wybełkotał po pijaku. Udajemy się na poszukiwania. Znajdujemy topór X (charakterystyczny dla buraka) i mnóstwo krwi. Śladami sanguis (krew) dochodzimy do jaskini. Wchdzimy i widzimy ledwo żywego X, mówi coś o wyjątkowo groźniejszym od pozostałych cieniostworze, (na którego polował) który go tu przywlukł, prosi nas o pomoc (możemy pomóc lub nie). Po chwili wpada lokator jaskini, zabijamy go (trudna walka) lub uciekamy (zabijamy cieniostwora= pomoc X; jego wdzięcznoś, uczy nas czegoś, znajomy nam płaci 100 BR + dośw.; uciekamy= śmierć X; 50 BR od znajomego za fatygę + dośw.)

Późno napisane ale zawsze cuś :D
 

Adrian

Adrian

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Jak dla mnie punkt 6 jest bezsensu. Niepotrzebne komplikowanie jedynki. Poza tym nie chce żeby to wyglądało jak MT gdzie wszystkie jest żywcem wyjęta z dwójki. A ty to robisz w stosunku do 3.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
3. Bohater w późniejszym etapie gry powinien mieć możliwość zlecenia komuś budowy swojego domu (Posiadłość Bohatera xD)

Kto powiedział że takowego nie ma?

Cytuj
4. Powinno być kilka kopalni, które mają inny surowiec, np. Kopalnia Siarki, Kopalnia Złota, kopalnia Rudy (ta chyba już jest xD).

j/w

Cytuj
5. Powinno być kilku kompanów, których w późniejszym etapie gry możemy zabrać ze sobą.

j/w

Cytuj
7. Powinno być kilka misji w których musiałbyś niszczyć posterunki Starego Obozu porozmieszczane po całej kolonii.

j/w
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Cytuj
6. Powinien być procentowy system reputacji u ludzi. Np gdy masz 30%  Reputacji gość nie chce ci zlecić zadania. Gdy masz 60% chce. Reputacja  obniżała by się z zaatakowaniem owego gościa a podwyżała - poprzez  wykonywanie dla niej misji, dawaniem jej łapówek itp.
 



Rzecz żywcem wyjęta z The Elder Scrolls III Morrowind tam jest to samo a do tego w Gothicu to by popsuło klimat i wogóle. Gothic to co innego niż Morrowind np w Gothicu nie wybiera sie rasy wyglądu, płci bohatera i na tym polaga cały urok tej gy fabuła i inne takie bajery a w Morrowindzie fabuła jest strasznie monotonna można sie pogubić w tych wszystkich profesjach, gildiach, specjalizacjach i umiejętnościach. Po prostu Morrowind to nie to samo co Gothic. Gothic to cudo a Morrowind graniczy z cudem. Także jest troche różnicy mam rację?????
 

Guive

Guive

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
1.powinny być kobiety :D  nie tylko mężczyźni popełniali przestępstwa.
2.dajcie ładne tekstury każdy lubi chyba ładny wygląd (nie mówię o pięknych tylko o porządnych teksturach)
 




Menelgame, proszę o kliknięcie:

http://change.menelgame.pl/change_please/1349128/

mixer

mixer

Użytkownicy
posty96
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytuj
Cytuj
4. Powinno być kilka kopalni, które mają inny surowiec, np. Kopalnia Siarki, Kopalnia Złota, kopalnia Rudy (ta chyba już jest xD).

j/w


A to nie dziwne, że jak bezi chodził po koloni to były tylko kopalnie rudy, a teraz nowe się pojawiają? Poza tym jakby to miało wyglądać? Przecież ruda były normalną walutą, więc złoto będzie w cenie, czy jak?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
A to nie dziwne, że jak bezi chodził po koloni to były tylko kopalnie rudy, a teraz nowe się pojawiają?

Ale mod ma charakter remake i nie należy go rozpatrywać w czasie przeszłym albo przyszłym względem wydarzeń z jedynki. Dużo będzie rzeczy, nowych i niezgodnych z oryginałem bo to nasz mod i nasza wizja.

Cytuj
1.powinny być kobiety biggrin.gif nie tylko mężczyźni popełniali przestępstwa.

Kobiety są w podstawowym gothicu. Co do ich statusu społecznego to ten nie powinien dziwić.

Cytuj
2.dajcie ładne tekstury każdy lubi chyba ładny wygląd (nie mówię o pięknych tylko o porządnych teksturach)

Będą.
 

Adrian

Adrian

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Ktoś mówił o ładnych teksturach. Żeby je dodać itp. Zgadzam sie tylko pls nie róbcie tego jak w MT. I taka prośba żeby kolorystyka TRAWY została taka jaka jest. Taka żółtawa, nie wiem zcemu ale zielona z MT mnie odstraszała ^^  POZDRO
 

vaderssj

vaderssj

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Nie wiem czy juz za pozno ale mam pomysl na pewnego Qesta. No wiec zalożmy ze w obozie buntownikow (czy jak on sie tam nazywal) beda dwaj bracia. w pewnym momencie wyruszaja oni na atak z jednego potrolow SO. Po powrocie okaze sie ze z calej ekipy przeżył tylko jeden z tych dwoch braci. Powie nam ze uciekl gdyz został ranny a przewaga przeciwnikow byla znaczaca, lecz zanim uciekl zobaczyl jak jeden ze strażnikow (np.fletcher) zabił jego brata i wział od niego sygnet rodzinny(ktory dodaje 5p siły). Poprosi on nas także abyśmy przynieśli mu głowe fletchera a także ten oto sygnet. Gdy zrobimy to o co nas poprosił możemy mu dac tylko glowe Fletchera wmawiajac ze nie znaleźlysmy sygnetu (dostaniemy wtedy tylko podziękowania , 50 brylek rudy i 200exp. ) albo oddac mu także pamiatke po bracie (wtedy dostaniemy takze 100brylek rudy,350exp., a na dodatek bedzie mogl on nas czegos nauczyc np. wladanie bronia jednoreczna). Przepraszam za zla stylistyke :lol2:  gdyz musialem sie śpieszyć .
 

cysio

cysio

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
A może jaskinia pilnowana przez 20 orków w krtórej jest 5000 bryłek rudy
 

Bastrad

Bastrad

Użytkownicy
posty45
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Good idea ^_^
 

Chikaio

Chikaio

Użytkownicy
posty16
Propsy11
  • Użytkownicy

Chikaio

Pomysły i Propozycje
#139 2008-11-28, 22:21(Ostatnia zmiana: 2008-11-28, 22:23)
"Wataha Poddanych."

 Obóz myśliwych ma małe problemy z watahami wilków, ich ataki nieustannie powtarzają się. Próbowano wielu sposobów na pozbycie się ich. Od szlachtowania, przez odstraszanie trutkami, do wykańczania wodza wilków. W końcu myśliwi proszą nas, abyśmy jakoś to załatwili, i podają jedną, dość ważną poradę. Magowie w obozie wyczuwają siłę która wścieka zwierzęta i wysyła je prosto na obóz. Podają nam jej lokację.

Kiedy docieramy na miejsce, znajdujemy kilka silniejszych wilków, które otaczają dziwny kryształ. Załatwiamy przeciwników i zabieramy kamień ze sobą. Po sprawdzeniu go przez magów, okazuje się że zamieszkują go trzy duchy. Możemy uwolnić jednego z nich, i zapytać się dlaczego mści się na buntownikach. Żeby uwolnić ducha, trzeba uzbierać kilka składników i położyć je przed ołtarzem z kryształem. Wtedy będziemy mogli pogadać z duchem, który wyjawi nam dlaczego niszczą obóz ( to zostawiam wam ).

Możemy zniszczyć kryształ, przekonać duchy do racji buntowników, lub przekonać duchy aby służyły nam. W dwóch pierwszych przypadkach zwierzęta atakujące buntowników uspokajają się, a w trzecim duchy wyjawiają nam sekret stworzenia potężnej magicznej runy, która idealnie wpasowuje się do miecza runicznego. W tym celu wykuwamy runę w krysztale, i poświęcamy na to dość dużą ilość rudy. Zadanie kończy się, i dostajemy respektu w obozie, exp, i coś tam jeszcze. Oczywiście każdy wybór to inne nagrody.


Zadanie dość słabe, ale można pozyskać w ten sposób jakąś "średnią" runę. Zawsze jakiś bonus dla maga xD. I do tego łączy się z zadaniem w którym osłaniamy kretoszczury Snafa ^^ .
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry