Lustrzane odbicie, polygony 3271 2

O temacie

Autor eto

Zaczęty 17.07.2009 roku

Wyświetleń 3271

Odpowiedzi 2

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Tak sobie siedzę dzisiaj i robię różne duperelki w blenderze. Ale mam problem. Mianowicie nie wiem co zrobić, aby utworzyć odbicie lustrzane obiektu. Dodałem modyfikator, ale wtedy te odbicia łączyły się w jedną bryłę, a ja potrzebuję, żeby były dwie i można je było obracać, skalować etc. Oraz jeszcze coś: jak mam sprawdzić aktualną ilość polygonów(jeśli jest możliwość, to również wierzchołków, krawędzi i ścian)?

Wszystko dot. Blendera.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
odbicia lustrzane - m i x/y/z
liczba poly/krawędzi/wierzchołków - object mode, belka po prawej
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Lustrzane odbicie, polygony
#2 2009-07-17, 20:52(Ostatnia zmiana: 2009-07-18, 08:40)
Dzięki. Można zamknąć temat.

Ok, zamykam,
Adanos
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry