Gdzie wrzucić teksturę? 2139 4

O temacie

Autor muttley

Zaczęty 26.12.2008 roku

Wyświetleń 2139

Odpowiedzi 4

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Cześć,

mam mały problem, mianowicie jak zrobić żeby model, który teksturowany w max-ie był oteksturowany w Spacerze, gdzie wrzucić teksturę, używam tekstury BARK5.tga (jedna z podstawowych max'a 6), wrzuciłem ją do _Work\Data\TEXTURES oraz skompilowaną .tex do _Work\Data\TEXTURES\_COMPILED.

Czy zależy to od tego, że GoMan przy konwersji na .tex mruczał jakieś komunikaty po niemiecku??

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
A czy textura jest w rozdzielczości, gdzie dł. i szer. są wielokrotnościami 2
(np. 256/512, 512/512, 512/1024) ?
Struktura folderów wygląda poprawnie.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Gdzie wrzucić teksturę?
#2 2008-12-26, 21:34(Ostatnia zmiana: 2008-12-26, 21:38)
Grafika ma rozmiar 500x500, zmienić na 512x512 ??
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Tak, musisz zmienić.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Gdzie wrzucić teksturę?
#4 2008-12-26, 23:37(Ostatnia zmiana: 2008-12-26, 23:41)
Próbuje z tym, oteksturowane w maxie, jednak w spacerze nie widać :D
Jak zapisuje plik jako gothic 3ds i potem znów wczytuje w 3ds maxie to nie ma tekstur.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry