Postulaty 1778347 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1778347

Odpowiedzi 5186

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o warna dla użytkownika przemek273, chociaż najchętniej widziałbym go odseparowanego od forum. 
Nie potrafi prowadzić normalnej rozmowy - przykłady w "Dyskusje na temat lore" oraz "Kupujesz/modernizujesz komputer".
Co drugie słowo to "kurwa", lub pojazdy po użytkownikach niezgadzających się z nim. 
W mojej opinii, dla forum jest bezwartościowy, chyba że liczyć fakt że jest z niego czasem beka. 

Zniszczył temat który mógł zakończyć spory flame. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Raz zajrzałem do tematu z lore.


W każdym razie sprawdzilem kilka ostatnich postów tego gościa i niczego przekraczającego limity nie znalazłem (a całego tego zjebanego wątku czytać nie mam zamiaru). Jak chcesz konsekwencji dla przemka, podaj konkretne posty.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Postuluje o możność ustawienia sobie gif'a jako avatara.


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To postuluje o skopanie osoby, która napisała ten regulamin :F

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Jest możliwość stworzenia automatycznego zamykania w spojlery filmów i zdjęć w odpowiednich tematach np. "Muzyka"? Jeśli jest to postuluje.
 
some things are meant to be

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Popieram! Po wejściu do tematu, w którym są filmy, mój kulawy komputer strasznie się ścina wtedy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ewentualnie można regulaminowo tego nakazać.





Ale kto czyta regulamin :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Jest możliwość stworzenia automatycznego zamykania w spojlery filmów i zdjęć w odpowiednich tematach np. "Muzyka"? Jeśli jest to postuluje.
Zrobiłem tak na IPB, bo tam dało się samemu wklepać html w jaki mają się zamienić tagi. W SMF brakuje takiego narzędzia - musiałby mi ktoś napisać w jakim pliku siedzi konwersja tagu filmu na kod playera, to bym to opakował.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
musiałby mi ktoś napisać w jakim pliku siedzi konwersja tagu filmu na kod playera, to bym to opakował.
Plik - Subs.php
Szukaj - parse_bbc()
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Postuluję o połączenie tego tematu z tym tematem, ustawienie nazwy tematu "Linux" i przypięcie go w dziale w którym się znajdują oba tematy.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kolejny inwalida.
Linux jest pewnego rodzaju matką, jądrem uniksopodobnych systemów operacyjnych. Jest wolnym i otwartym oprogramowaniem, a jego kod źródłowy może być dowolnie modyfikowany i rozpowszechniany.

Ubuntu to już z kolei kompletna dystrybucja Linuxa przeznaczona przede wszystkim do zastosowań biurowych i domowych.

Jakby to połączyć, to mógłby być lekki bajzel
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Wiem czym jest Linux, wiem czym są dystrybucje. Bajzu nie powinno być.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
mamy na forum tak wielką różnorodność używanych dystrybucji, że na pewno nikt się nie połapie czy gadamy o dzieciach debiana czy archu :|
 
makin' bacon

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ubuntu to nie Linux...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2755 2014-07-10, 18:30(Ostatnia zmiana: 2014-07-10, 18:36)
Ubuntu to Linux, połączyłem.
Ubuntu is a Debian-based Linux operating system

Ubuntu to system operacyjny korzystający z jądra "Linux" i oprogramowania GNU. Przyjęło się jednak nazywać systemy oparte o to jądro od jego nazwy.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
https://www.youtube.com/watch?v=q3jAHIuulWE
https://www.youtube.com/watch?v=q3jAHIuulWE


musiałby mi ktoś napisać w jakim pliku siedzi konwersja tagu filmu na kod playera, to bym to opakował.
Plik - Subs.php
Szukaj - parse_bbc()
W końcu wiem gdzie to siedzi, przyjmuję zamówienia na nowe tagi bbcode xD

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja mam problem taki, że moja mozilla nie otwiera spoilerów. Co mam zrobić?


Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Mi otwiera bez problemu, to nie wina przeglądarki.
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry