Postulaty 1796650 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1796650

Odpowiedzi 5186

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nom o to mu właśnie chodziło dzięki XD
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Postulaty
#1461 2012-02-26, 12:53(Ostatnia zmiana: 2012-02-26, 12:54)
proszę o odebranie mi dostępu do tajnego działu Wyspa Khorinis Team.
proszę też o odebranie mi praw moderatora do tajnego dzialu immortals.
 


Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Postulaty
#1463 2012-02-29, 20:57(Ostatnia zmiana: 2012-02-29, 21:10)
Zauważyłem dziś że w moim profilu nie wszyscy znajomi są widoczni. Nie żeby mi to jakoś przeszkadzało, ale im mniej błędów tym lepiej, nie?
 
makin' bacon

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mechanizm znajomych nie jest dwustronny. Jest... dziwny. Błędem w ogóle było domyślne ustawienie przyjmowania zaproszeń. Naprawdę jesteście znajomymi z Bułą?

W każdym razie żebyście obaj byli u siebie widoczni nawzajem, chyba obaj musicie wysłać zaproszenia/zaakceptować.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Włączyłem jak garaz zaczął wszystkich zapraszać. okej, wyłączę.
 
makin' bacon

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A ja postuluję o wciąż jeden feature, który by się bardzo przydał - ignorowanie tematów.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Żelazko, nie ma takiego moda, a przynajmniej ja go nie znalazłem. Poza tym, żeby zignorować jakiś temat wystarczy go... zignorować. Nie zaglądać do niego, przecież nie włącza ci się sam z siebie, musisz do niego wchodzić ręcznie.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pewnie denerwują go te sygnaturki symbolizujące nieprzeczytanego posta... w każdym razie mnie tak :D
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Postulaty
#1469 2012-03-01, 16:03(Ostatnia zmiana: 2012-03-02, 10:34)
Mógł bym prosić o usunięcie warna z mojego konta? Jutro wybije miesiąc.
Chyba że to za krótko

@Edit:
Jeż miesiąc
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Proszę o odebranie mi członkostwa w grupie Złote Wrota, a na primary ustawić "Dziedzictwo"
 
makin' bacon


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Proszę o zrobienie abym był dalej zalogowany jako widoczny a nie anonimowy jak teraz :ok:
 



EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Już chyba działa wszystko bo po ostatnim usuwaniu ciasteczek zalogowało mnie na anonimowym przed chwilą znowu je usunąłem i zalogowało normalnie :ok:
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Proszę o tajny dział ZW dla Mark56.


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dobra może ten postulat trochę dziwny, ale czemu słowo "h*j" jest cenzurowane a słowo "kurwa" już nie? Nie chce mi się sprawdzać innych bluzgów lecz zakładam e męskie przyrodzenie jest wyjątkiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Postulaty
#1479 2012-03-07, 04:08(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 04:10)
Zamiast cenzurować słowa gwiazdkami dajcie jakiś fajny zamiennik ala córka rybaka. Może nawet być córka rybaka jak było po staremu. :pokerface:


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry