Tworzenie światów 3676 10

O temacie

Autor trall

Zaczęty 27.11.2008 roku

Wyświetleń 3676

Odpowiedzi 10

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Przez jaki program najlepiej robić światy?(oprócz blendera) I z kąd mogę ściągnąć jakieś darmowe pliki 3d w klimacie gothic które bym mógł wstawiać do tego świata?(palisady, mury, pagórki itp..)
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Światy jeśli chodzi o pliki Mesh to 3DS MAX, a darmowe pliki 3d mozesz sciagnac z tąd: http://www.3dgurukul.com/
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

trall

Tworzenie światów
#2 2008-11-27, 20:16(Ostatnia zmiana: 2008-11-29, 08:09)
Żeby nie robic nowego tematu to napiszę tu:
Troche podresowałem zen z wieżą xardasa. Chce teraz zagrać w moda. Jak zrobić paczkę żebym mógł w niego zagrać. Poradnik do VDSF nic mi nie mówi. Jak to zrobić?
Poszukuje jeszcze miejsca z kąd moge ściągnąć 3D MAKSa. Szukam w necie i znajduje tylko modele 3D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Max jest komercyjnym programem. Bulisz kase, dostajesz maxa.
Polecam zassać Blendera albo Wingsa.
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

trall

Tworzenie światów
#4 2008-11-29, 12:16(Ostatnia zmiana: 2008-11-29, 13:45)
Już mam. Przydała by mi się isntrukcja jak zmiejszać obiekty w blenderze. Mam z nowymi meshami gigantyczny problem! Jak je dodaje to mają kolor skały. Wrzucałem do różnych folderów i jest to samo.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Zmniejszanie obiektów w Blenderze - zaznaczasz obiekt, najłatwiej klikając B i zaznaczyc prostokątem obiekt, następnie klikasz S i skalujesz, zmniejszasz, powiększasz obiekt. Obiekty mają teksturę skały, bo      nie została nałożona na nie żadna tekstura/tej tekstury nie masz w folderze z Gothic'iem (niepotrzebne skreślić). Najłatwiej będzie jeśli je oteksturujesz sobie na nowo np. w Spacerze i znowu zapiszesz do .3ds .
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Jak to się robi? Bo z tego poradnika Spacer jako prosty edytor 3d niczego sie nie dowiedziałem
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
wiesz ile tam było tutoriali ? Szukajcie, a znajdziecie: http://themodders.org/index.php?showtopic=50
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Cytat: trall link=topic=4471.msg38677#msg38677 date=Nov 29 2008, 15:16\'
Już mam. Przydała by mi się isntrukcja jak zmiejszać obiekty w blenderze. Mam z nowymi meshami gigantyczny problem! Jak je dodaje to mają kolor skały. Wrzucałem do różnych folderów i jest to samo.

Tego nie zrobisz, przykro mi. Mi też sie nie udało.
Musisz texturować od nowa, w spacerze. Znaczy, wystarczy ponaprawiać ucięte nazwy plików TGA w materiałach.
Z tego co zauważyłem blender ucina nazwy plików TGA do 8-10 znaków.
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Wrzystko w blenderze wyszło wspaniale ale jak zmienić format z blender na 3ds?
 

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
File->Export->3ds
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry