Witam mam problem z wstawieniem pierwszego NPC. Pracuje na G2NK.
Po włączeniu prasowania skryptów i gry mam następujący błąd:
U:PAR:CONTENT\STORY\STARTUP.D: Unknown identifier : MIL_777_GUBWACHE
Mój plik z NPC mam w folderze : \Gothic II\_work\Data\Scripts\content\Story\NPC
To mój kod NPC:
instance Mil_777_Gubwache(Npc_Default)
{
name[0] = "Strażnik gubernatora";
guild = GIL_MIL;
id = 777;
voice = 6;
flags = 0;
npcType = NPCTYPE_AMBIENT;
B_SetAttributesToChapter(self,4);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
EquipItem(self,ItMw_1h_Mil_Sword);
EquipItem(self,ItRw_Mil_Crossbow);
B_CreateAmbientInv(self);
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Bald",Face_P_ToughBald,BodyTex_N,ItAr_GWK_M);
Mdl_SetModelFatness(self,0.6);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Militia.mds");
B_GiveNpcTalents(self);
B_SetFightSkills(self,55);
daily_routine = Rtn_Start_777;
};
func void Rtn_Start_777()
{
TA_Sit_Chair(7,30,22,30,"NW_CITYHALL_UPSTAIRS_02");
TA_Stand_Guarding(22,30,7,30,"NW_CITYHALL_UPSTAIRS_01");
};
A mój wpis w pliku Startup.d to:
Wld_InsertNpc (Mil_777_Gubwache ,"NW_CITY_ENTRANCE_01");
Świadomie NPC jest typu Ambient gdyż chciałem go podpiąć do istniejących dialogów zwyczajnych strażników miejskich.
Z tego co rozumiem to błąd chyba tyczy się tego jakby w pliku startup.d nie było mojego wpisu choć go tam umieściłem.
Mgółby mi ktoś z was wytłumaczyć co zrobiłem nieprawidłowo ?