Problemy z wstawianiem pierwszych NPC 199296 279

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 24.10.2008 roku

Wyświetleń 199296

Odpowiedzi 279

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
To nie ten skrypt, albo grzebałeś w nim w między czasie. błąd mówi o DIA_NONE_MW_1090_BIALYMAG_HELLOZADANIE_CONDITION

A w skrypcie który pokazujesz mamy tylko DIA_NONE_1090_BIALYMAG_HELLOZADANIE_CONDITION
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No więc jaki teraz jest błąd?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ten skrypt działa, masz coś powalone z gothiciem. wrzuciłem go w dialog xardasa i odpaliło normalnie.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
Ok już działa. Musiałem zmianić wszystkie " FUNC VOID" i "FUNC INT" na z małych liter "func void" i "func int"
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam problem z wstawieniem pierwszego NPC. Pracuje na G2NK.
Po włączeniu prasowania skryptów i gry mam następujący błąd:
U:PAR:CONTENT\STORY\STARTUP.D: Unknown identifier : MIL_777_GUBWACHE
Mój plik z NPC mam w folderze : \Gothic II\_work\Data\Scripts\content\Story\NPC
To mój kod NPC:
instance Mil_777_Gubwache(Npc_Default)
{
name[0] = "Strażnik gubernatora";
guild = GIL_MIL;
id = 777;
voice = 6;
flags = 0;
npcType = NPCTYPE_AMBIENT;
B_SetAttributesToChapter(self,4);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
EquipItem(self,ItMw_1h_Mil_Sword);
EquipItem(self,ItRw_Mil_Crossbow);
B_CreateAmbientInv(self);
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Bald",Face_P_ToughBald,BodyTex_N,ItAr_GWK_M);
Mdl_SetModelFatness(self,0.6);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Militia.mds");
B_GiveNpcTalents(self);
B_SetFightSkills(self,55);
daily_routine = Rtn_Start_777;
};


func void Rtn_Start_777()
{
TA_Sit_Chair(7,30,22,30,"NW_CITYHALL_UPSTAIRS_02");
TA_Stand_Guarding(22,30,7,30,"NW_CITYHALL_UPSTAIRS_01");

};


A mój wpis w pliku Startup.d to:

Wld_InsertNpc (Mil_777_Gubwache ,"NW_CITY_ENTRANCE_01");
Świadomie NPC jest typu Ambient gdyż chciałem go podpiąć do istniejących dialogów zwyczajnych strażników miejskich.

Z tego co rozumiem to błąd chyba tyczy się tego jakby w pliku startup.d nie było mojego wpisu choć go tam umieściłem.

Mgółby mi ktoś z was wytłumaczyć co zrobiłem nieprawidłowo ?

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dopisz ten skrypt do Gothic.src.

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki już działa :) ale teraz nie wiem czemu nie wyświetla mi polskich znaków w nazwie nad głową strażnika zamiast "Strażnik gubernatora" jest "StrAznik gubernatora" nie potrafi poprawnie wyświetlić "ż" i zastępuje to "A" z umlautem
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zmień kodowanie znaków.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W jaki sposób mogę tego dokonać ?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
W programie np. Notepad++ na górze masz opcję zmianę kodowania. Zmień na ANSI.

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Próbowałem wielokrotnie ale niestety nie pomaga próbowałem w Notepad++ i w zwykłym notatniku, dalej jest "StrAnik gubernatora". Być może robię to niewłaściwie, nie wiem.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Może dlatego, że jak to zmienisz to nie oznacza to automatycznej zmiany.  Jak zmienisz kodowanie to wtedy w pliku powinny Ci się pojawić takie dziwne czarne znaki, musisz to poprawić ręcznie po zmianie kodowania.

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdybyś korzystał z innego edytora tekstowego niż notepad++, np: Atom, to tam musisz zmienić kodowanie na windows 1250, bo samo kodowanie "ANSI", to zbiór różnych stron kodowań.

W notepad++ polecam również wybierać opcje "konwertuj na format ANSI", ponieważ wtedy polskie znaki nie zostaną utracone. Gdybyś kliknął "koduj w ANSI", to mógłbyś stracić polskie znaki. (na ss patrz na opcje zaznaczoną na niebiesko).

 

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok wszystko już działa ;)  Wielkie Dzięki za pomoc !!
 

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem sobie NPC'a i coś w rodzaju podwójnego domku, w którym ma on mieszkać razem z Diego.Zrobiłem waypointy w pokojach, połączyłem z innymi, wpisałem waypointy zarówno do skryptów postaci jak i pliku startup.d a postacie się nadal nie pojawiają.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Wpisałeś waypoint z dużej litery?
Czy aby na pewno odpowiednio ten waynet ustawiłeś (czy. Czy nie ma postaci pod ziemią)?
 
while(false) Do();

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wpisałem z dużej.Co masz na myśli mówiąc "postaci pod ziemią"?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A w Gothic.src wpisałeś czy masz tam parametr "*"? Jak masz wszystko po kolei wypisane, to trzeba dopisać. Waynet czyli ścieżka z waypointów, jak jest źle ustawiona, to wchodzi tak jakby pod ziemię, ale wątpię, że postacie byłyby wtedy pod ziemią. Zawsze możesz sprawdzić kamerą "F6" w grze.

Najlepiej pokaż oba skrypty postaci, startup i jak to wygląda w grze. Wyłóż na stół wszystkie konkrety to będzie łatwiej Ci pomóc.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry