Problemy z wstawianiem pierwszych NPC 57143 276

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 24.10.2008 roku

Wyświetleń 57143

Odpowiedzi 276

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2407
Propsy3140
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
Cytuj
instance GRD_9000_Fremek (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Fremek";
   npctype      =   NPCTYPE_FRIEND;
   guild       =   GIL_GRD;
   level       =     50;
   voice       =     9;
   id          =   9000;
   flags       =   NPC_FLAG_IMMORTAL;
      
   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 120;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 100;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 5;00
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 500;

   //-------- visuals --------
   //          animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_Fighter", 12,  0, GRD_ARMOR_H);
       
       B_Scale (self);
       Mdl_SetModelFatness(self,0);
       
       self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
       
       fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------

            
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_1H,2);         
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_2H,2);         
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_CROSSBOW,1);         
         
       
   //-------- inventory --------
   
   EquipItem   (self, Thorus_Schwert);
   EquipItem   (self, ItRw_Crossbow_01);
   CreateInvItems   (self, ItAmBolt, 30);
   CreateInvItems   (self, ItMiNugget,200);
   CreateInvItem   (self, ItFo_Potion_Health_02);
   CreateInvItem   (self, ItLsTorch);
   
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_Start_9000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_9000 ()
{   
   TA_Boss      (08,00,23,00,"OCR_Thorus");
    TA_Sleep   (23,00,08,00,"OCC_BARONS_UPPER_RIGHT_ROOM_BED1");
};


 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5203
Propsy3850
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czytanie ze zrozumieniem...
Cytuj
U:PAR: CONTENT/STORY/STARTUP.D unknown
Wpisz go do pliku Startup.d. Wpisz coś takiego:
Wld_InsertNpc (GRD_9000_Fremek,"WAYPOINT");Jeśli zmieniłeś już id NPC to w tym wypadku też zmień.

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
zrobiłem tak jak napisałeś i dalej nie działa  :D
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty104
Propsy14
  • Użytkownicy
Cytuj
Wld_InsertNpc (GRD_9000_Fremek,"WAYPOINT");

Tam gdzie masz "WAYPOINT" wstawiasz swoj wp, a nie slowo 'WAYPOINT'.

Jesli to nie to, to czy problem jest ten sam?

Cytuj
U:PAR: CONTENT/STORY/STARTUP.D unknown
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
wpisałem w waypoint OCR_MAINGATE_OUTSIDE a problem jest ten sam
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty104
Propsy14
  • Użytkownicy
A ma twoj NPC w skrypcie rutyne w ktorej jest podany ten wp?

Cytuj
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_Start_9000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_9000 ()
{
TA_Boss (08,00,23,00,"OCR_MAINGATE_OUTSIDE");
TA_Sleep (23,00,08,00,"OCR_MAINGATE_OUTSIDE");
};

Sprobuj tak.
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
jest tak jak napisałeś
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2178
Propsy1685
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
#28 2008-12-28, 16:25(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 16:26)
Moze lepiej sprawdzic najpierw, czy bledu nie ma gdzie indziej... No to tak:

Cytuj
TA_Boss (08,00,23,00,"OCR_MAINGATE_OUTSIDE");
TA_Sleep (23,00,08,00,"OCR_MAINGATE_OUTSIDE");

Zamien na:

Cytuj
TA_Stand (08,00,23,00,"START");
TA_Stand (23,00,08,00,"START");

I w Startupie waypoint zmien na START. Sprawdz, czy sie pojawi tam, gdzie stajesz Bezimiennym po wlaczeniu gry. A, na pewno resparsujesz za kazdym razem skrypty? :D
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
ok potem zobaczę bo mój brat tera będzie grać a resprawsuje cały czas jeśli chodzi o klikanie tego przycisku to tak
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
nie działa wo gule się nie włącza. Jak się ładuje to się zmniejsza i wyskakuje raporcik U:PAR: CONTENT/STORY/STARTUP.D unknown identifier GRD_999988887770_FREMEK
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty104
Propsy14
  • Użytkownicy
Pokaz jak wyglada twoja linijka w startupie, najlepiej kilka linijek wyzej i nizej tez pokaz.



/Btw. pod jaka nazwa zapisales ten plik twojego NPC?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2178
Propsy1685
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
#32 2008-12-28, 18:19(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 18:19)
I w jakim folderze zapisałeś tego NPC?
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty131
  • Użytkownicy
npc jest zapisany w folderze npc a oto kilka linijek nazwa grd_999988887770_Fremek

Cytuj
Wld_InsertNpc            (Grd_226_Gardist,"OC1"); //OCC_MERCS_UPPER_LEFT_ROOM_BED2, Smalltalk vorne
   Wld_InsertNpc            (Grd_227_Gardist,"OC1"); //Smalltalk ganz hinten, OCC_MERCS_UPPER_LEFT_ROOM_BED5
   Wld_InsertNpc            (Grd_228_Gardist,"OC1"); //Südtor DrehKreuz  
   Wld_InsertNpc            (Grd_229_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_230_Gardist,"OC1"); //Nordtor Drehkreuz
   Wld_InsertNpc            (Grd_231_Gardist,"OC1"); //Smalltalk ganz hinten, OCC_MERCS_UPPER_LEFT_ROOM_BED7
   Wld_InsertNpc            (Grd_232_Gardist,"OC1"); //Torplatz, OCC_MERCS_LEFT_ROOM_BED1
   Wld_InsertNpc            (Grd_233_Bloodwyn,"OC1");//WaschplatzPatrouille
   Wld_InsertNpc            (GRD_239_Gardist,"OC1");    //Kerker (Ex-Mort)
   Wld_InsertNpc            (Grd_240_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_241_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_242_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_243_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_244_Gardist,"OC1"); //Ballustradenwache
   Wld_InsertNpc            (Grd_245_Gardist,"OC1"); //EBR-Haustür, 24h
   Wld_InsertNpc            (GRD_251_Kirgo,"OC1");    //Hut 21,Arena
   Wld_InsertNpc            (Grd_252_Gardist,"OC1"); //Torplatz, OCC_MERCS_LEFT_ROOM_BED2
   Wld_InsertNpc            (Grd_253_Gardist,"OC1"); //Torplatz, Wachhaus OCC_MERCS_TO_GANGWAY
   Wld_InsertNpc            (Grd_255_Fletcher,"OC1");//ArenaplatzPatrouille
   Wld_InsertNpc            (GRD_279_Gardist, "OC1"); //ItemWache im EBr-Haus
   Wld_InsertNpc            (GRD_280_Gardist,"OC1"); //Drehkreuz Burgtor
   Wld_InsertNpc            (GRD_999988887770_Fremek,"START");
   
   Wld_InsertNpc            (KDF_400_Rodriguez,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (KDF_401_Damarok,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (KdF_402_Corristo,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (KDF_403_Drago,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (KdF_405_Torrez,"OC1");
   Wld_InsertNpc            (PC_Mage,"OC1");
   
   Wld_InsertNpc            (PC_Thief,"OC1");        //Hut 1
   Wld_InsertNpc            (Stt_304_Schatten,"OC1"); //Hut 6, Torplatz
   Wld_InsertNpc            (Stt_306_Schatten,"OC1"); //Hut 27, Arenaplatz
   Wld_InsertNpc            (Stt_309_Whistler,"OC1"); //Hut 65, vor Marktplatz unten

mEatrikZ: Koduj fragmenty skryptu.
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty104
Propsy14
  • Użytkownicy
Powinno byc GRD_9000_Fremek - i w nazwie i w startupie.

ID piszemy zawsze takie same.
 

Tofee

Tofee

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Daję już tu od razu,nie chcę zakładać nowego tematu.
No to jest tak:
Do moda zrobiłem kilkudziesięciu NPC.Przy repasowaniu skryptów wszystko  bylo ok.Żadnych błędów.Wpisani są do startupa, jako NPC w nowym świecie (który stworzyłem). Jednak gdy robię paczkę z modem,na próbę, sprawdzić jak to wszystko wygląda z NPC-tami to w modzie nie ma żadnego NPC-ta,albo jest wyrywkowo kilku,ale różnie bywa którzy.Zauważyłem gdy podglądam NPC w Spacerze to gdy dam "Play a game" pojawiają się oni normalnie,a po zrobieniu paczki zwykle Ci których jako ostatnich zobaczyłem sobie w Spacerze.Dosyć to dziwne,ale jest jakiś sposób na to?
 

Sonik

Sonik

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Witam!
Jeśli chodzi o modowanie gier jestem kompletnie zielony, ale mam program do tworzenia postaci go Gothic 1 (NPC Maker) i nie wiem co wpisać jako numer ID.
Jeśli ktoś mógłby napisać jak wgrać tę postać do Gothic (zwykły kopacz), oczywiście posiadam potrzebne programy a postać zapisana jest w pliku o rozszerzeniu *.d , byłbym bardzo wdzięczny!!!
 

Garrador

Garrador

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam, odrazu przechodze do rzeczy - npc chociaż jest w startupie niepojawia się, dziwne. niewiem czy ot coś w jego skrypcie, czy startupie, czy coś z waypointami, tu dam kawałek ze startupem i NPCa ;)

Starup w tym miejscu


//*******************************************************************************
//* Surface *
//*******************************************************************************
FUNC VOID STARTUP_SUB_SURFACE ()
{
 
Wld_InsertNpc (ORG_3000_mysliwy,"MOD01");
Wld_InsertNpc (GRD_254_Orry,"OC1");
Wld_InsertNpc (GRD_281_Gardist,"OC1");//Orry-Wache

//--------Brückenwachen vorm OC--------------------------------------
Wld_InsertNpc (GRD_275_Brueckenwache,"OC1");
Wld_InsertNpc (GRD_276_Brueckenwache,"OC1");


//--------Zugangswachen zum Orkgebiet--------------------------------------
Wld_InsertNpc (GRD_224_Pacho,"OC1");
Wld_InsertNpc (GRD_237_Gardist,"OC1");
Wld_InsertNpc (GRD_238_Gardist,"OC1");

//--------Jäger zum Austauschplatz------------------------------------------
Wld_InsertNpc (ORG_818_Ratford,"OC1");
Wld_InsertNpc (ORG_819_Drax,"OC1");

//----------Jäger auf Weg zu NC---------------------------------------------
Wld_InsertNpc (STT_336_Cavalorn,"OW_SAWHUT_GREENGOBBO_SPAWN");
 
//------------Toter Gardist---------------------------------------------
Wld_InsertNpc (GRD_282_Nek,"");
var C_NPC nek; nek = Hlp_GetNpc(GRD_282_Nek);
Npc_ChangeAttribute (nek, ATR_HITPOINTS, -nek.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);

//-----------Buddler vorm OC---------------------------------------------
Wld_InsertNpc (Vlk_520_Buddler,"OC_ROUND_22");
Wld_InsertNpc (Vlk_534_Buddler,"OC_ROUND_22");

 NPC

instance ORG_3000_Mysliwy (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Myśliwy";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_ORG;
level = 12;
voice = 5;
id = 3000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 250;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 250;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 2,"Hum_Head_Bald",115, 1,ORG_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_04);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_04);
CreateInvItems  (self,ItAt_Wolf_02,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_3000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};

FUNC VOID Rtn_start_3000 ()
{
TA_SitAround (08,00,14,00,"MOD01");
TA_RoastScavenger (14,01,18,00,"MOD02");
TA_SitAround (18,01,22,00,"MOD03");
TA_Sleep (22,01,07,59,"MOD04");
};


Proszę o jak naszybszą pomoc

resparsowałem skrypty, tylko jak w każdym problemie nic niedało xP
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
a masz world'a z tym waypointem "MODO1"? sproboj dac jakis inny istniejacy juz waypoint
 
GG:10938162

Garrador

Garrador

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Spróbowałem, niewchodzi ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry