Prace Game-Artowe 438817 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 438817

Odpowiedzi 1152

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace Game-Artowe
#1080 2015-05-23, 10:41(Ostatnia zmiana: 2015-05-23, 11:04)
No przecież zaznaczałem Ci wszystko na obrazku kilka postów wyżej. Tam było mnóstwo niepotrzebnych polygonów, które mogłyby być wykorzystane do zaokrąglenia sylwetki tam gdzie trzeba.
Cytuj
Na pewno dałoby się zoptymalizować model w kilku miejscach. W każdym razie wydaje mi się, że byłby dobrą bazą do highpoly. Na Twoim miejscu zrobiłbym kopię, na podstawie zrobiłbym później low poly a na podstawie oryginału wcześniej wymodelowałbym high. Jeśli zdecydujesz się teksturować bez wypalania normalki z highpoly to zoptymalizuj przynajmniej te fragmenty siatki. Ogólnie rzecz biorąc jak na pierwszy post to dobre wejście w temat!

Powyższe rady dotyczą low-poly. Przy highpoly trzeba zostawiać takie support edges oczywiście.
Pamiętaj, jeśli jakiś vertex  nie zmienia sylwetki modelu to w zdecydowanej większości przypadków jest niepotrzebny.

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Wypaliłem koleją normalkę tym razem na noktowizorze.
Sam model do jako takiej optymalizacji ma 3078 trójkątów (gdzie na początku model bazowy miał ich 10k)
Mapka ma rozmiar 2kx2k, wypalona w xnormalu, screeny z marmoseta:

 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No coraz lepiej, chociaż artefakty dalej wywala. I zaprawdę, dziwne te obiekty do modelowania dobierasz :D Ale nie przestawaj.


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Raz, że kolega prawdpodobnie nie rozsuwa obiektów (explode), zeby uniknąć niepotrzebnych artefaktow. Widze też błędy w smoothgrupach i brak zmiksowania detali z normalki bez cage z podstawową normalką wypalaną z cage. To są główne problemy

@Jedairusz
Jesli chodzi o ta siatke to moze ja zostawic do wypalania bo czasem buguja trojkaty i trzeba retuszowac. Natomiast masz racje, ze po wypaleniu nalezy ja zoptymaizowac :)
Jak to powiedzial ostatnio moj prowadzacy z algorytmow: "narazie jest to zrobione po chrzescijansku, a ma byc po bozemu  :trollface: :ok:"
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Damian, model HP tego noktowizora możesz sobie obejrzeć na poprzedniej stronie.
Tutaj mapka wypalona w xnomal:

Faktycznie z cage zbyt długo się nie bawiłem :)

Smoothgrup w ogóle nie ustawiałem, nie wiem o co w tym chodzi, nie mogę znaleźć normalnego polskiego tutka który by to wyjaśniał.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czemu ma być po polsku? Praktycznie nie ma dobrych polskich tutków
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
W sumie niekoniecznie musi być po polsku, ale dobrze by było aby był. Więcej bym zrozumiał, bo z angielskiego fenomenalny nie jestem.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Przeciez to wystarczy patrzec w zasadzie. @Jedairusz wysyłał ci tutorial ze strzelbą - jest tam wypalanie.
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
takie tam, w Unity

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Powinieneś Rybie pomóc :P
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Właśnie, dokończ te trupy!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
https://www.youtube.com/watch?v=399YneFTwh0


 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Postanowiłem wykonać postać  do Unreal engine z shaderami i riggiem wzorując się na  Naughty Dog.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
KOZAK!
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Zajebiste! Chce to zobaczyć z włosami i zrostem.

A co do wzorowania się Naughty Dogiem. Masz na myśli ich system riggowania twarzy? Nice!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wowoz dałeś tak mocny WIP ze nawet nie ma co oceniać. Zapierdalać

Valeyard: ++++++
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
http://edengrad.net/pl/short/roger-that/

Stol rusznikarza jest stary, reszta dosc nowa :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

OOdrabiam lekcje z substance designera z Gnomonem :3
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A te u gory to co to za kwadraciki?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Wygląda jak nody z blendera ale trochę to bardziej skomplikowane.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry