Prace Game-Artowe 564027 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564027

Odpowiedzi 1152

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Buła, a dlaczego myślisz ja o taki temat postuluję? Zapewne jak nazbieram trochę prac na jakimś poziomie to pójdę za radą Ogrodnika i założę taki temat, pisałem o tym WWZ'owi gdzieś w targowisku, ja osobiście krytykę która wytyka mi jakiekolwiek błędy szanuję i biorę do siebie, rzecz jasna jak słyszę krytykę "to jest do dupy, bo cie nie lubię" to za bardzo się tym nie przejmę, ale gdybym usłyszał krytykę jaką zauważyłem często daje WWZ, czyli dokładnie co jest źle + czasem jakieś rady jak to poprawić, nie tylko zastosowałbym się do takich rad, ale byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ często widzę błędy w swoich modelach, ale nie bardzo wiem jak je poprawić. Istnienie takiego tematu jak już kilkukrotnie mówiłem miałoby na celu uniknięcie tego kontrastu pomiędzy pracami początkujących, a tymi zaawansowanymi. Już kilka razy chciałem coś pokazać, ale po prostu patrząc na poziom prac w "Prace 3D" uznałem że moje prace za bardzo będą odstawały, i raczej nie jestem jedynym który tak pomyślał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
machanie kolorami jest ciekave, jest tylko problem ze niemam tabletu i jestem levoreczny  :confused:  
oznacza to ze calosc "mouse-pintowalem" druga reka  :ayfkm:  
sciana i podloze sa placeholdery ...
chce jescze zrobic sciane i podloze.no i obrazek
 


DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
ale co to ma byc??
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Prace Game-Artowe
#183 2012-05-07, 18:37(Ostatnia zmiana: 2012-05-07, 18:38)
mala czesc jakiejs spizarni albo czegos :D
....a raczej skopiovana scena z diablo 3 ....
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace Game-Artowe
#184 2012-05-07, 18:41(Ostatnia zmiana: 2012-05-07, 18:42)
Nie myl działów... Przenoszę.

Co do tekstur to nawet nawet, ale render jak ze Spacera :lol:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#185 2012-05-07, 18:45(Ostatnia zmiana: 2012-05-07, 18:47)
Sciana ssie. Wypal jakies ao a jak sie nie da to zrob jakis vertex color czy coś. Ew włącz SSAO.
Drewnu brakuje faktury (:lol: ), zdefiniuj bardziej to co już masz światłem. Narysuj jakieś słoje, pęknięcia. I dodaj troche barw, jest zbyt ubogo kolorystycznie.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wowoz mądrze sepleni. Dodaj na ścianie jakieś zacieki, brud itp. Tekstura wcale nie musi się tilować - skoro ściana występuje tylko w miejscu za podpornikami z drewna, to możesz spokojnie zrobić to modułami.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
W jaki sposób malujesz tekstury?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Farbami akrylowymi.
Co to za pytanie? :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Sciana to o ile sie nie myle tekstura z CG + filtr z PS'a?  :lol:  

W ten sposob mozesz robic jedynie zroznicowanie kolorystyczne (sproboj na drewnie), ale nie teksture.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Farbami akrylowymi.
Co to za pytanie? :lol2:
Gówniane kurwa
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Farbami akrylowymi.
Co to za pytanie? :lol2:
Gówniane kurwa

Po co ci ta wiedza skoro i tak z niej w życiu nie skorzystasz?  :lol2:  
Dodam tylko, że jesteś pipka i marnujesz życie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Sciana to o ile sie nie myle tekstura z CG + filtr z PS#msg1034884a?  :lol:  W ten sposob mozesz robic jedynie zroznicowanie kolorystyczne (sproboj na drewnie), ale nie teksture.
Cytuj
sciana i podloze sa placeholdery ...
no kurna nie vyraznie napisane zo to tylko tak tam jeblem bo jeblem
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To pisz po polsku  :lol:   :lol2:
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!


Teksturka na podstawie tutka Stefana Morella. Musiałem sobie przećwiczyć parę rzeczy a czasu miałem mało, więc nie kombinowałem z niczym specjalnym.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace Game-Artowe
#196 2012-05-19, 23:36(Ostatnia zmiana: 2012-05-19, 23:36)
Mam podobną kuchenkę gazową.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
W zasadzie to są włazy, tyle, że postawione cztery razy obok siebie faktycznie wyglądają tak jak powiedziałeś :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dlaszy handpaint.  :)  
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Czemu te kryształy lewitują? :D
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry