niedługo pojawi się nowa wersja przebudzenia z tego rokujest troche zmian, a dokładnie wstawiłem je w tagach:POLECAM PRZECZYTAĆ[codebox]
Mod Przebudzenie
Dostępne questy:
„Szansa na wolność”
Grupa żołnierzy Króla pod dowództwem jednego z zaufanych rycerzy (byłego Krzyżowca) przybywa do Górniczej Doliny. Zostają zrzuceni jak zwykli skazańcy, nie mają zbroi. Za to mają cel: odbić szybko Stary Obóz z rąk Gomeza. Nasz bohater może ich spotkać na wyżynie niedaleko mostu gdzie stoi 2 strażników Gomeza.
Aby „skazańcy” zaatakowali Stary Obóz bezimienny musi:
- przyrzec wierność Królowi’
- odnaleźć i przynieść pięć zbroi Straży Królewskiej ukrytej pod wodospadem niedaleko Kopalni rudy należącej do Gomeza;
- pomóc jednemu ze skazańców zabić strażników mostu;
dodatkowo może pomóc:
- rozmowa z Grimem jako przedstawicielem kopaczy w Starym Obozie i zabicie Thorusa po niej (kopacze na widok śmierci Thorusa zwiększą morale i zaatakują resztę obozu);
- zabicie strażnika zamykającego główną bramę w SO;
- zostanie mistrzem areny w SO (Kirgo, Kharim, GorHanis poprą rebelię i będą zabijać ludzi Gomeza);
Zabicie Gomeza podczas rebelii jest pomyślnym zakończeniem misji.
Uzbrojeni skazańcy
Po zostaniu cieniem, Kruk posyła po Guy’a, aby ten zaprowadził nas do kryjówki skazańców. Musimy ich zabić i poinformować Kruka o zlikwidowaniu niebezpieczeństwa.
Reputacja w Starym Obozie:
(przyjęcie do SO od 22 punktów reputacji
Walki na arenie (zleceniodawca Scatty):
- wygrana z Kingo +4
- porażka z Kingo -2 ( wtym 25% szansy na dobicie)
- wygrana z Kharimem +7
- porażka z Kharimem +2 (szansa na dobicie nas 40%)
- wygrana z Gorhanisem +15 (tytuł mistrza areny, siła +5, GorHanis może być naszym przyjacielem)
- porażka z GorHanisem ?
Miecz Świstaka (zleceniodawca Świstak)
- porażka przy zakupie miecza Świstaka -2;
- ucieczka z rudą Świstaka -3;
- wykonanie zakupu miecza dla Świstaka +3;
- likwidacja uzbrojonych skazańców +16 (zleceniodawca Kruk wymagania: przynależność do SO i p.r.>30);
- nauka u Rączki +2 (zleceniodawca Diego);
Likwidacja Mordraga (zleceniodawca Thorus);
- zabicie Mordraga +7;
- Mordrag wynosi się do NC +2;
- porazka -8;
Zaginiony strażnik (zleca Zły);
- oddanie amuletu Necka +4;
Nowy handlarz dla Fiska
- wypędzenie Mordraga -3;
- zastraszeni Fiska -1;
- wulgarna odpowiedź do Fiska -1;
- znalezienie zastępcy za Mordraga +4;
Wejście do zamku
- za 1000 bryłek wpuszcza Thorus +6;
- jeżeli nie mamy tej sumy, a zaproponowaliśmy już kwotę to -2;
Lista dla Iana (+8), za oddanie dla Lasera -20
Poboczne:
- przepis Snafa +1;
Dodatkowe informacje i bonusy:
- przy założeniu zbroi wyświetla nam się poziom reputacji dla danego obozu;
- w każdego rodzaju zbroi rośnie nam poziom reputacji w obozie i tak:
spodnie kopacza +1; strój cienia +2; zbroja cienia +3;
- przy wejściu do SO, możemy zakończyć grę za pyskówki do strażnika bramy SO lub najgorzej dostać -3.
- niedaleko mostu w podziemnej jaskini jest pierścień regeneracji (dodaje 1 punkt HP/sec.)
- bramy w SO zamykane na noc, otwierane na dzień.
- ulepszona zbroja Straży Królewskiej powodująca, że żołnierze ze SO atakują nas, gdy nas w niej zobaczą;
- aktywowana brama w miejscu, gdzie stoi Thorus (patrz pkt 1)
- dubbing polski dla każdego nowego NPC, w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;
- dodanie nowych obiektów tj. strażnica z południowej bramy SO oraz pochodnie przy wejściach do obozu
- trening u Scattego (nowy design treningu z kamerką )
[/codebox]