Arcania: A Gothic Tale 202357 732

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 4.09.2008 roku

Wyświetleń 202357

Odpowiedzi 732

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Po prostu Arcania śmierdzi i tyle. Gra dla ludzi którzy chwytają w ręce wszystko tak jak panie grzybiarki przy drogach szybkiego ruchu.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
nie grałem - pewnie zagram. Risen był ok jak na następce GI GII, więc może arcania mi tez podejdzie. Obywiam się tej korytażowości, i noSandBoxowej zabawy.... W GI i GII zawsze i wszędzie coś było do zrobienia, a tutaj jeśli faktycznie nie ma poco wracać do  "sektora" którego się właśnie opuściło przez bramę, to jakaż to może być sromota się pytam sam sobie. Po risena chwyciłem od razu, a tu w ogole mnie nie ciągnie. Gram w divinity i drakensang 2, czekam na TW2 a jak to pokończę, wezmę się za to link

czy wyszedł jakiś patch w ogole do Arcania, u mnie na najniższych detalach w głupiej jaskini nie dało się w ogóle grać, Thoro na to narzekałeś, ale widzę że grasz.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Arcania: A Gothic Tale
#682 2010-10-31, 14:14(Ostatnia zmiana: 2010-10-31, 23:49)
Tnie ci się bo masz złego cracka.
Świat gry mimo, że bardzo ładny to jest jedna wielka ścieżka nie tylko fabularna a też i terytorialna. Mimo tego i tak gra się bardzo fajnie i aż tak bardzo się tego nie odczuwa. Wole to niż beznadziejne bieganie po małej wysepce z farmy do miasta, z miasta do klasztoru i znowu do farmy i tak w kółko :facepalm: . Ten "korytarzowy" świat i tak jest o wiele lepszy niż żenada, która miała miejsce w dragon age. Szkoda jedynie, że nawet jak będzie to modowalne to gra nie ma ze sobą większej przyszłości - właśnie przez mapę, która została stworzona ściśle pod fabułę, zadania i nic więcej.

btw

http://ifotos.pl/img/Untitled-_arpxxn.jpg

[mod]Ktoś mówił, że Arcania jest mało rozbudowana. A po screenie Thora widzę, że nawet jest papier toaletowy w ekwipunku![/mod]
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Po zakończeniu misji na bagnach stanowczo zalecam wyłączenie i odinstalowanie gry oraz dopowiedzenie sobie zakończenia. Reszta jest tak kurwa beznadziejna jak dragon age czyli idziesz i napierdalasz, napierdalasz, latasz i napierdalasz tylko po to, aby obejrzeć zjebane i niepełne zakończenie :facepalm: . Nie wiem zupełnie jak to możliwe, że z chwili na chwile całkiem niezła i przyjemna gra zamieniła się w jakieś tasiemcowe gównom gdzie jedyne co robisz to zabijasz coraz to bardziej "mroczne" i "złe" istoty nie mogąc się doczekać kiedy to się kurwa wreszcie skończy.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
to w sumie jak w jedynce, w drodze by skopać dupe pająkowi w świątyni na dworze irdorath w drodze po smoka i w risenie drodze do kolosa. zakończenia w tych wszystkich grach zawsze pozostawały niesmak
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Arcania: A Gothic Tale
#685 2010-11-01, 12:39(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 12:40)
Cytat: emace link=topic=3642.msg116842#msg116842#msg116842#msg116842 date=1288611095
to w sumie jak w jedynce, w drodze by skopać dupe pająkowi w świątyni na dworze irdorath w drodze po smoka
Ale tam były przecież jakieś urozmaicenia: Zupka ze smoczych jaj, strzał w przełącznik, zdradziecki mario, modlitwa do drzwi, dementorzy z deszczem ognia, spotkanie elitarnych towarzyszy, spotkanie xardasa, nieśmiertelny przeciwnik, szukanie miksturek sprawiających, że stajesz się jeszcze bardziej zajebisty, napierdalanie łysych było ciekawe, pamiętniki po drodze, szukanie przełączników, stworzenie uriziela. Niby pierdółki ale o nie właśnie chodzi.

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba

Vierzba

Arcania: A Gothic Tale
#686 2010-11-01, 12:41(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 12:48)
Cytuj
to w sumie jak w jedynce, w drodze by skopać dupe pająkowi w świątyni na dworze irdorath w drodze po smoka i w risenie drodze do kolosa. zakończenia w tych wszystkich grach zawsze pozostawały niesmak
Zakończenia (zresztą i tak ciekawsze niż tu), ale nie kurwa połowa gry! Oczywiście to jeszcze nie cała gra, kupuj dlc żeby poświęcić naszej zjebanej grze jeszcze więcej czasu!

Opowiedzieć ci o grze? Po wyjściu z bagien idziesz pół godziny i zapierdalasz i idziesz aż dojdziesz do klasztoru i zamienisz parę dialogów z kapłanami. Oni powiedzą ci coś o jakimś Ahn'hujbel - ja nic z tej gadki nie zajarzyłem, nie poznałem motywów bohatera żeby ją zajebać, nic. Dalej idziesz i zapierdalasz przez 1-2h przez w chuj długi tunel, po drodze od tak zabijasz królową pełzaczy i tylko idziesz i zapierdalasz. Znajdujesz młotek, wykuwasz z niego broń, wychodzisz z jaskini, idziesz do miasta-labiryntu i na zmianę chodzisz-zapierdalasz przez pół godziny, 3 linijki dialogu. I nie robisz nic innego tylko chodzisz i zapierdalasz. Docierasz przed oblicze króla, wychodzisz z pałacu z powrotem na miasto i co robisz? ZAPIERDALASZ I CHODZISZ! W końcu teleportujesz się do wieży Xardasa, rozmawiasz z nim i wychodzisz z jego wieży tunelem, w którym przez następną godzinę chodzisz i zapierdalasz. Znowu do klasztoru, zapierdalasz przez tunel, zapierdalasz bossa, cutscenka i koniec gry za parę miesięcy wydamy DLC w którym będzie JESZCZE WIĘCEJ ZAPIERDALANIA I CHODZENIA BO ZA MAŁO BYŁO
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Arcania: A Gothic Tale
#687 2010-11-01, 13:06(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 13:30)
Zakończenia w goticzkach to zawsze było mega gówno, nie ma co się oszukiwać. Nie wiem jak was, ale mnie zawsze zaczynało to już nudzić, gdy przychodziło chodzić po super mrhorcznych katakumbach i tym podobnych, zdobywając super hiper amulety i bronie poświęcone przez boguf nie wspominając o napierdalaniu wszystkiego co się rusza przez ostatnie dwie godziny gry. W tej materii do zaakceptowania był dla mnie jedynie gothic 1 ale to też pewnie tylko ze względu na to, że z czymś takim te 8 lat temu spotkałem się po raz pierwszy a nie kurwa 20 któryś w roku 2010 :facepalm: . Być może dlatego przekładam nudne i mało profesjonalne mount & blade, gdzie nie ratujemy świata i nie jesteśmy super zajebistym wybrańcem nad wszelkie dragon agi i tym podobne gdzie wszystko sprowadza się tylko do tego, by pod koniec zajebać kilkaset ton superzłych potworów, ocalić spalone miasto i zabić kretyna, który za to wszystko odpowiada :facepalm: . Tutaj połowa gry to jest zapierdalanie, idziesz i po coraz to dziwniejszym zabitym tworze myślisz "może to już jest to pierdolone zakończenie albo chociaż za chwile?" NI CHUJA.

Podsumowując (spoilery)
- Największe miasto na wyspie to pierdolone arcadowe gówno stworzone tylko po to, byś w nim błądził i zapierdalał,
- Inne miasto zostało wycięte W OGÓLE. Czemu? No a dlc to z czego się niby zrobi?

Czemu do chuja ta gra nie mogła wyglądać tak:

i tak zostać zapmiętana? czy kurwa zawsze trzeba robić jakieś pierdolone aniołki, demony, kościotrupy, by wszystko było gównem jakiego pełno na rynku od kurwa parunastu lat? Dlaczego lokacje takie jak powyższe i choćby gospoda zostały zmarnowane tylko po to by zrobić z tej gry pierdolony maraton absurdu i głupoty?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
[mod]Ktoś mówił, że Arcania jest mało rozbudowana. A po screenie Thora widzę, że nawet jest papier toaletowy w ekwipunku![/mod]
Mój młodszy brat miał takie same skojarzenie. Nie, nie jest to papier, a bandaż.

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy

Zysk

Arcania: A Gothic Tale
#689 2010-11-01, 13:10(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 13:14)
bandaż toaletowy?

[mod=Adanos]Nie, po prostu bandaż.[/mod]
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Arcania: A Gothic Tale
#690 2010-11-01, 13:23(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 13:28)
Może Avallach czy ktoś inny będzie mi w stanie wytłumaczyć te oto niuanse fabularne (spoilery):

Spoiler
- Gdzie się podział lee, który wedle wprowadzenia też coś podbijał?
- O co chodzi z tymi aniołkami i demonami? Skąd to się w ogóle wzięło i dlaczego musiałem to zabić?
- Dlaczego pod koniec idziemy do miasta podbitego pod paladynów, które jednak zostało odbite tylko po to by ich później uwalniać i pomagać królowi który to niby za wszystko jest odpowiedzialny?
- Kim jest ten kurwa koleś z areny i dlaczego nagle zamiast króla stał się on wrogiem bohatera?
- Dlaczego hagen przez całą grę był zły i chcieliśmy go zajebać, tylko po to by podobnie jak w powyższych przypadkach mu pomagać :facepalm: ?
- Czym jest ten wielki palący się chuj w twierdzy w zamku draculi (thorniarze) i co ma symbolizować?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Myślę, że DLC jest odpowiedzią na wszystkie twoje pytania. Albo są to pytania w stylu: "kim był 13 mag w G1?". Teraz możemy łamać sobie głowę i snuć domysły nad pytaniami powyżej.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Nie, bo są to elementy fabuły, które powinny wyniknąć bezpośrednio z rozgrywki. Choćby to dlaczego z chwili na chwile bohater przestał bić paladynów, hagena i króla a zajął się jakimś baranem o którym poprzednio nie było nawet wzmianki :facepalm: . Chyba, że faktycznie jest tak jak podejrzewałem czyli całe miasto, jeden z przedostatnich etapów fabularnych został od tak po chamsku wycięty tylko po to by perfidnie zrobić z tego "dodatek" i zbić trochę więcej kaski.
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Arcania: A Gothic Tale
#693 2010-11-01, 14:12(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 14:17)
mam wersję angielską ale wydaje mi się że to było dosyć jasno wyjaśnione, o tym gościu który mącił nie było nic wiadome do czasu gdy wyszły na jaw jego machlojki które w imieniu króla robił. celem było wywołanie zamieszania, skuteczne jak widać... no chyba że źle zrozumiałem to co mówili.

faktycznie to pierwsze miasto dziwnie ograniczone, cały czas po dotarciu do kuźni bogów myślałem że wejdę do niego a tu niespodzianka, w sumie jednak nie wyglądało to jakoś nachalnie i na siłę wprowadzone. po prostu wyjście w innym miejscu i po ptakach. jak pisałem wcześniej, grało się nawet miło pomijając oczywiste głupoty i brak optymalizacji grafiki, chociaż jak można to rozumieć skoro nawet na low było tak samo dupianie.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
chociaż jak można to rozumieć skoro nawet na low było tak samo dupianie.

pirat?

owszem grało się fajnie i przyjemnie ale do bagien. później to już tandeta typowa dla tego gatunku gier.
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Arcania: A Gothic Tale
#695 2010-11-01, 14:29(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 14:33)
Cytat: Thoro link=topic=3642.msg116866#msg116866#msg116866#msg116866 date=1288617737
pirat?

owszem grało się fajnie i przyjemnie ale do bagien. później to już tandeta typowa dla tego gatunku gier.

pirat, ale tego tym nie można wytłumaczyć, w ten sam sposób można powiedzieć czemu równie nowy moh chodzi płynnie na high a gothic nie potrafi a oba są piratami. tak, koniec idiotycznie przewidywalny i oczywisty dla każdej podobnej gry.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
właśnie, że nie. na jednym cracku tak mi klatkowało, że nie dało się grać i również bez względu na ustawienia. dopiero po dograniu plików z innego cracka zniknęło 90% przycinek. dodaj do tego patch 1.1, który optymalizuje grę a pod którego nie ma cracka i masz odpowiedź.
 

sauron
  • Gość
jakoś w tamtym tygodniu, środa chyba oglądałem powtórkę programu "allegra" tego o gierach, było akurat o gothicu, pokazali gameplay i tak samo im skakało  :lol2:
 

gomezzz

gomezzz

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

gomezzz

Arcania: A Gothic Tale
#698 2010-11-01, 14:56(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 15:14)
arcania to jusz nie gothic grafika moze zajebista ale fabuła dialogi minus :)

[mod=mea]po co ci multikonto[/mod]
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytat: kazzmir link=topic=3642.msg116872#msg116872#msg116872#msg116872 date=1288619166
jakoś w tamtym tygodniu, środa chyba oglądałem powtórkę programu "allegra" tego o gierach, było akurat o gothicu, pokazali gameplay i tak samo im skakało  :lol2:

może też mieli pirata?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry