[G2NK] Kroniki Myrtany: Archolos 43508 116

O temacie

Autor Ezio591

Zaczęty 12.12.2021 roku

Wyświetleń 43508

Odpowiedzi 116

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Mam rozdział trzeci najemnikiem.
Spoiler
Robię misję w kopalni i doszedłem do momentu po rozmowie z Igorem i wypowiedzią Bloodwyna. Kopacze mnie zaatakowali i chcą mnie zabić i zastanawiam się, czy mogę zrobić kopalnię bez takiego obrotu spraw. Chcę, żeby przeżyli. Wczytałem save z początków kopalni i powiedziałem sprzedawcy, że nie znalazłem jego ziela, bo myślałem, że to coś da, ale nie dało. Mam jeszcze save sprzed kopalni, ale nie chcę tracić kolejnego pół h, żeby skończyć z niczym. Wie ktoś może ?
 
Pozdrawiam mame i tate

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Aktualizacja 1.1 jest już dostępna!

Serdecznie dziękujemy wszystkim członkom społeczności za zgłaszanie błędów, a szczególnie dziękujemy Tulipan, Buzka555, DreXav, Shouη oraz Franisz za wsparcie nas w organizowaniu poprawek błędów.

Znikamy na kilka dni, aby odpocząć podczas świąt Bożego Narodzenia, więc jeśli napotkacie jakiekolwiek problemy, sprawdźcie nasze FAQ, dyskusje na forum Steam, Discord itp. Nie zamierzamy dostarczyć kolejnych większych aktualizacji w tym roku. Jeśli wystąpią jakieś krytyczne problemy, postaramy się dostarczyć poprawkę tak szybko jak to będzie możliwe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek nowe problemy spowodowane tą aktualizacją, polecamy przywrócenie poprzedniej wersji (Właściwości -> Beta -> Wybierz wersję).

Niestety ze względu na problemy techniczne z Crowdin na razie nie jesteśmy w stanie uruchomić wspieranej przez społeczność lokalizacji na tej platformie. Czekajcie na kolejne ogłoszenia. Jesteśmy w stałym kontakcie z zespołem Crowdin i pracujemy nad tym, aby uruchomić tłumaczenie jak najszybciej oraz aby jak najbardziej zoptymalizować koszty całego przedsięwzięcia.

Lista zmian może zawierać spoilery, ale staramy się ich unikać. Nie wszyscy gracze doświadczyli opisanych poniżej błędów.

Oto lista zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją:
Rozdział 1: Poprawiono problemy z progresją zadania "Spłata długu" (brak dialogu z Bastianem)
Rozdział 2: Poprawiono problemy z progresją zadania "Folwark chłopięcy" (wykonywanie dwóch ścieżek jednocześnie)
Rozdział 3: Poprawiono problemy z progresją zadania "Nie przejdą" (jeśli Griz umiera)
Rozdział 5: Poprawiono problemy z progresją zadania "Strażnik Równowagi" (Kessel nie pojawiający się w wyznaczonym miejscu spotkania)
Rozdział 5: Poprawiono problemy z progresją zadania "Z deszczu pod rynnę..." (zablokowane drzwi)
Poprawiono wiele problemów ze stabilnością gry: po wypiciu mikstur, podczas rozmów z wieloma postaciami, podczas wczytywania gry, podczas przechodzenia do innych lokacji oraz wiele innych
Poprawiono problemy z zatrzymanym czasem gry. Po przespaniu się do dowolnej godziny w łózku lub poczekaniu na ławce czas powinien płynąć dalej normalnie.
Poprawiono wyświetlanie przerywników filmowych w grze (sekwencja wprowadzająca, sekwencja końcowa oraz napisy końcowe). Od teraz wszystkie filmy są w takiej samej rozdzielczości co przerywniki filmowe w oryginalnej grze i powinny odtwarzać się w każdej rozdzielczości.
Poprawiono kompatybilność pakietów redystrybucyjnych bibliotek Microsoft Visual C++. Mogło to powodować problemy z uruchamianiem gry oraz z jej stabilnością.
Poprawiono kompatybilność wersji Steam (dodano instalację potrzebnych bibliotek DirectX)
Dodano kilka nowych ekranów wczytywania
Poprawiono problemy z niektórymi kwestiami dialogowymi, które nie były zgodne z tekstem oraz poprawiono inne problemy z dubbingiem
Poprawiono problemy z nakładaniem bonusów przedmiotów po użyciu zaklęć przemiany
Poprawiono problemy z wyświetlaniem niektórych pancerzy, które mogły być niewidoczne na ciałach gracza oraz postaci niezależnych
Poprawiono możliwość zakupu pancerza "Zbroja Rycerska" w 5 rozdziale
Dodano do menu ustawień informację o działaniu ekwipunku w trybie Gothic 1
Poprawiono nazwę lokacji wyświetlaną w menu wczytywania gry
Poprawiono wyświetlanie nazw przedmiotów we wpisach do dziennika po przeczytaniu receptur
Poprawiono zamykanie mapy przyciskiem ESCAPE (od teraz nie otwiera menu głównego)
Poprawiono balans kosztu zaklęć przyzwania potworów oraz czas otwierania zamków zaklęciem "Otwieranie zamków"
Dodano kilka nowych opcji do menu ustawień: skalowanie przerywników filmowych, uruchamianie w oknie. Zmiana tych ustawień może pomóc z problemami ze stabilnością gry, jeśli takie występują.
Poprawiono wiele błędów językowych, ortograficznych oraz interpunkcyjnych w polskiej oraz angielskiej wersji
Zaktualizowano niektóre teksty oraz dialogi, które przed obecność cudzysłowów utrudniały członkom społeczności nieoficjalne tłumaczenie na inne języki
Poprawki innych mniejszych problemów


Niektóre poprawki działają tylko po wczytywaniu poprzednich zapisów gry, więc najlepiej wypróbować najnowszy zapis, a jeśli to nie pomoże, polecamy sprawdzić kilka poprzednich zapisów gry.

Przypominamy, że aktualizacje nie wymagają rozpoczynania gry od nowa! Możecie kontynuować grę z wcześniejszego zapisu.
Jeśli pojawi się aktualizacja, która będzie wymagać rozpoczęcia nowej gry, będziecie mogli i tak kontynuować grę na poprzedniej wersji.
Na ten moment jednak nie potrzebujemy wydawać takiej aktualizacji.

Źródło: news na steamie
 

smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Siedziałem na kwarantannie grając w tego moda i właśnie go ukończyłem. Grałem jako szermierz w Gildii Kupieckiej. Przez 99,9% gęba śmiała mi się od ucha do ucha, aż do zakończenia. Zakończenie, a raczej zakończenia bardzo mnie rozczarowały. Wielka szkoda. Nie będę pisał o co chodzi, niech każdy sam oceni.
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Siedziałem na kwarantannie grając w tego moda i właśnie go ukończyłem. Grałem jako szermierz w Gildii Kupieckiej. Przez 99,9% gęba śmiała mi się od ucha do ucha, aż do zakończenia. Zakończenie, a raczej zakończenia bardzo mnie rozczarowały. Wielka szkoda. Nie będę pisał o co chodzi, niech każdy sam oceni.

Znasz może odpowiedź na moje pytanie? :D byłbym wdzięczny
 
Pozdrawiam mame i tate

smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Znasz może odpowiedź na moje pytanie? :D byłbym wdzięczny
Polecam ten poradnik - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2678374043

NIe ma tam
Spoiler
Ja potrzebuję się dowiedzieć czy można (i jak jeżeli można) zrobić wątek kopalni bez zabijania kopaczy. Zaatakowali mnie i nie ma inego wyjścia. Wczytałem save przed kopalni  i robię narazie coś innego.
 
Pozdrawiam mame i tate

smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
O ile pamiętam, to ja kopaczy zabiłem. Chyba nie ma innego wyjścia.
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Znasz może odpowiedź na moje pytanie? :D byłbym wdzięczny
Polecam ten poradnik - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2678374043

NIe ma tam
Spoiler
Ja potrzebuję się dowiedzieć czy można (i jak jeżeli można) zrobić wątek kopalni bez zabijania kopaczy. Zaatakowali mnie i nie ma inego wyjścia. Wczytałem save przed kopalni  i robię narazie coś innego.

Uwaga, spoilery niżej co do misji "Kto jest kim" w kopalni Gildii.
Spoiler
Najważniejsze to zrobić wszystkie misje z kopaczami tak żeby mieli o tobie pozytywne zdanie po prostu, pożyczyć bryłki jednemu gdy zapyta, zająć miejsce przy samorodku dla drugiego, pomóc w wydobyciu tam gdzie skały mogą się zawalić, znaleźć martwego kopacza i tak dalej. Następnie w dialogu gdy zawołają cię na obrady w opuszczonym tunelu trzeba powiedzieć im, że ktoś nimi manipuluje i zrzucić winę za wszystko na Murka, rannego kopacza. Wtedy nie atakują cię i też zgadzają się odroczyć bunt, gdy dowiadują się, że poinformujemy o tym Gildię. Na końcu jest jedynie konfrontacja z rannym kopaczem (dowiadujemy się o sabotażu w kopalni) i strażnikiem przy wyjściu, który nie chce nas wypuścić na polecenie Bloodwyna, który wyruszył do miasta przed nami (można przekupić strażnika lub pobić żeby wyjść). Gdy oddajemy w tej sposób questa to kończy się pozytywnie, Bloodwyn ląduje w kolonii, szpieg królewski ginie, do kopalni zostają wysłani nowi strażnicy, a górnicy w spokoju mogą dalej fedrować.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty457
Propsy227
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Sypie wam co jakiś czas crashe na 1.1? Mi tak, przy przeglądaniu ekwipunku. A wcześniej przez 25h ani jednego incydentu. :/
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skoro mowa o patchach... Cały czas gram na wersji 1.0.1 i nie miałem ani jednego buga. Zdarzyły mi się tylko 2 crashe w trakcie zapisywania, ale to raczej wina samej gry ponieważ stało się za każdym razem kiedy miałem zminimalizowaną grę przez długi czas - tak ze 20 minut. Kończę trzeci rozdział, więc zobaczy się jak to dalej będzie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja gram na 1.0.6 i nie zamierzam aktualizować całej gry od nowa (wcześniej aktualizowałem co wersję), gram na Union, więc jako tako problemów nie ma - wiem, że jest sporo, które wynikają z grania na SP 1.8 zalecanych przez twórców... xD. W każdym razie mam na liczniku 64h i rozpocząłem trzeci rozdział, nie miałem crashy. Gram ostrożnie, błędy jak są, to po stronie modyfikacji (ale raczej na zasadzie niedziałania czegoś lub działania niepoprawnie w skryptach).

akceswajolation

akceswajolation

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
udostępni mi ktoś może save z Kronik Myrtany mniej więcej po dołączeniu do Gildii Kupieckiej? przy zapisywaniu wywaliło mi grę i cały save się skopał, a od nowa mi się nie chce
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
udostępni mi ktoś może save z Kronik Myrtany mniej więcej po dołączeniu do Gildii Kupieckiej? przy zapisywaniu wywaliło mi grę i cały save się skopał, a od nowa mi się nie chce

Mam zapis tuż przed wejściem do miasta jak chcesz (Albyn dał glejt). Spora część mapy wybita, 20 poziom, pod zręczność i łuk, ale jest 60pkt nauki do rozdania.

https://drive.google.com/file/d/1Jg-j22AVC4zsNqPNoI-jaemSk-weclpW/view?usp=sharing
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jedyne crashe jakie doświadczyłem to te z dźwiękiem jak się dialog miał odpalać czyjś. Grałem na wersjach 1.0.6, 1.1, 1.1.1 + Union 1.0i (z 2 pluginami by w miarę nie wywalało się) + Systempack 2.0 + Dx11.
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pomoże ktoś początkującemu? :D
Książka do kradzieży kieszonkowej, u streamerów widziałem, że jest w łóżku Rasco, ale nie wiem czy patch to zmienił, albo fakt, że zrobiłem misję z łajnem zostawiając je w workach Albina spowodował, że nie miałem dostępu do łóżka Rasco.
Tutaj wcześniej ktoś napisał, że dwóch bandytów pilnuje tejże książki. Tylko.. gdzie oni są? :D prosiłbym tylko kierunek wyjścia z wioski :)
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

frN

frN

Użytkownicy
posty51
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak wyjdziesz z wioski od strony Harrego (o ile dobrze pamiętam, w każdym razie od tej strony, od której wchodziłeś do wioski na początku gry), to trzymaj się prawej strony cały czas i powinieneś na nich trafić.
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak jest, potwierdzam, dzięki.
Dla dodatku niedaleko od nich mamy smoczy korzeń i jagody
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

Niedzwiad

Niedzwiad

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie - w zadaniu zamykamy interes, gdzie jest adelard z zakladnikiem przemytnikow? Jest napisane, że ma być w ustroniu żeglarza, ale go tam nie ma nigdzie...

Spoiler
na plaży po lewej stronie w Ustroniu, 2 najemników - Adelard i jego ziomal, a ten typ zakopany jest koło nich i tylko głowa jego wystaje, być może pierw musisz wykonać resztę podpunktów z tego zadania, żeby się pojawił, ja poszedłem do niego po zrobieniu reszty rzeczy - na końcu



Znalazłem miejsce ale nie najemników,  teraz tylko ta część mi została a nie ma Adelard-a może coś podczas aktualizacji poszło nie tak? ktoś pomoże chciał bym dokończyć wątek przemytników. (reszta wątków zrobiona tego zadania zrobniona)
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odwiedziłeś te 3 miejsca które wskazał Pablo? Jaki masz aktualnie wpis w dzienniku? Adelard jest razem z resztą najemników przebrany za rybaków.
 

Niedzwiad

Niedzwiad

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odwiedziłeś te 3 miejsca które wskazał Pablo? Jaki masz aktualnie wpis w dzienniku? Adelard jest razem z resztą najemników przebrany za rybaków.

Spoiler
zatrułem pakunki, przekupiłem kupca i pracowników łodzi chyba coś poszło tu nie tak ;/

jak robiłem quest dla wysłannika to Adelard był nawet przebrany za rybaka....
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry