O temacie
Autor jareczek
Zaczęty 7.11.2021 roku
Wyświetleń 2225
Odpowiedzi 6
jareczek
// Zmiana na animację wyczerpaniaif (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS] / 3){ Mdl_ApplyOverlayMds(self, "nazwaMDS.mds");};// Powrót do normalnej animacjiif (!self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS] / 3){ Mdl_ApplyOverlayMds(self, "nazwaMDS.mds");};[code]
Cruc
Zależy gdzie to wywołujesz.
outlander
Splash Moderator
Cytat: Cruc w 2021-11-07, 23:18Zależy gdzie to wywołujesz.Działa, ale animacja sie loopuje i postać blokuje się na ruchuWywołuję w ZS_Attack
Fabio The Modders
Poza tym, po co powracając do poprzedniej (oryginalnej) animacji, czyli zapewne z humans.mds, używasz znowu overlaymds. Najpierw dajesz overlaymds na nową, a potem ją w odpowiednim momencie usuwasz (RemoveOverlay czy jakoś tak).