Problem ze skryptem zmiany animacji chodzenia 782 6

O temacie

Autor jareczek

Zaczęty 7.11.2021 roku

Wyświetleń 782

Odpowiedzi 6

jareczek

jareczek

Użytkownicy
posty6
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
"Jak zrobić by zmieniła się animacja chodu postaci, gdy jej poziom HP jest mniejszy niż X"
// Zmiana na animację wyczerpania
if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS] / 3){ Mdl_ApplyOverlayMds(self, "nazwaMDS.mds");};
// Powrót do normalnej animacji
if (!self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS] / 3){ Mdl_ApplyOverlayMds(self, "nazwaMDS.mds");};
[code]
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zależy gdzie to wywołujesz.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

jareczek

jareczek

Użytkownicy
posty6
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zależy gdzie to wywołujesz.

Działa, ale animacja sie loopuje i postać blokuje się na ruchu
Wywołuję w ZS_Attack
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty411
Propsy207
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Spróbuj może w ZS_ReactToDamage. Musisz też koniecznie dodać warunek, który sprawdza czy MDS nie jest już podmieniony. W przeciwnym wypadku gra będzie ciągle próbować zmienić animację, co spowoduje blokowanie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4196
Propsy3385
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zależy gdzie to wywołujesz.

Działa, ale animacja sie loopuje i postać blokuje się na ruchu
Wywołuję w ZS_Attack
No bo cały czas aplikujesz MDS. Dodaj zmienną i po kłopocie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3464
Propsy2133
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Poza tym, po co powracając do poprzedniej (oryginalnej) animacji, czyli zapewne z humans.mds, używasz znowu overlaymds. Najpierw dajesz overlaymds na nową, a potem ją w odpowiednim momencie usuwasz (RemoveOverlay czy jakoś tak).

jareczek

jareczek

Użytkownicy
posty6
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Poza tym, po co powracając do poprzedniej (oryginalnej) animacji, czyli zapewne z humans.mds, używasz znowu overlaymds. Najpierw dajesz overlaymds na nową, a potem ją w odpowiednim momencie usuwasz (RemoveOverlay czy jakoś tak).

To juz ogarnąłem 2-3 godziny po napisaniu posta

[/quote]Spróbuj może w ZS_ReactToDamage. Musisz też koniecznie dodać warunek, który sprawdza czy MDS nie jest już podmieniony. W przeciwnym wypadku gra będzie ciągle próbować zmienić animację, co spowoduje blokowanie.[/quote]
W ZS_ReactToDamage nic nie było ruszane, w innym pliku to ogarnąłem.


Problem rozwiązany, temat można zamknąć ;) Dzięki za pomoc!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry