Nowy update 29.08
@Ventrue Przed zainstalowaniem poprawki warto usunąć plik Gothic_Keys.ini z folderu systemowego,
lub w grze przejdź do menu nowych ustawień klawiszy i zresetuj wszystkie klawisze (shift+R)- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe obliczanie obrażeń dla run guru z 1. kręgu (błąd został wprowadzony w patchu z 22 sierpnia)
- Wzmocniona runa guru Magiczna sfera (3. krąg). Zaklęcie zadaje teraz 30% dodatkowych obrażeń przy 25% szansie
- Nieznacznie zwiększone obrażenia runy Ugryzienie (krąg 4, guru)
- Naprawiono błąd, Mroczny Mentor sprzedaje teraz towary Mrocznemu Rycerzowi
- Nagroda za niektóre zadania z użyciem złota została przywrócona (złoto zostało zwiększone, ostatnio było zmniejszone)
- Wino Oblivion (które daje zdrowie) daje teraz 12 zdrowia, a nie 10. Ponadto, liczba winogron do jego wykonania wynosi teraz 3 zamiast 4
- Na Koszmarze koszt wszystkich przedmiotów jest zwiększony o 25% - zmiana usunięta
- Zmniejszona ilość złota wymagana do ulepszenia umiejętności na wyższych poziomach
- Zmniejszona ilość złota wymagana do wzmocnienia zdrowia na wczesnych i wyższych poziomach
- Nieco obniżona cena za naukę robienia zwojów u Gallahada
- Kamienny Strażnik (runa trzeciego kręgu) zajmuje teraz 2 sloty w przywoływaniu
- Jeśli DX11 jest włączony, klawisz F9 nie robi już zrzutu ekranu, teraz jest wolny
- Nieznacznie zmniejszone obrażenia od przebicia zadawane przez łuki i kusze
- Na koszmarze dostaniemy teraz 4 punkty treningu po 30 poziomie zamiast 3. Ponadto, na niższych poziomach liczba punktów treningowych została zmieniona w górę (nieznacznie). W SNC, Koszmar (poziomy 15-20) daje 3 punkty treningu zamiast 2.
Dodano panel, w którym można dostosować klawisze do własnych upodobań. Np. użycie pochodni, przywołanie summona, przywołanie ognia, szybki hack,
Klawisz SNK, akceleracja i inne komendy mogą być teraz umieszczone na własnych przyciskach.
Jak wejść do menu? Menu gry - Sterowanie - Konfiguracja Klawisze sterujące gry
Esc, lewy przycisk myszy i Enter nie mogą być przypisane.
Nie ma sensu umieszczać klawiszy 1-9, 0, ponieważ są one zajęte przez broń i magię.
Nie ma też sensu używać WASD i innych zajętych klawiszy do standardowych akcji gracza.
Nie ma też sensu wciskać F11 podczas używania DX11, ponieważ jest on zajęty przez DX11.
Możesz stosować modyfikatory (Ctrl, Alt, Shift), tzn. możesz zrobić Shift+V, Ctrl+Shift+R i tak dalej.
Możesz również przypisać dodatkowe klawisze myszy (jeśli je posiadasz)
W celu przypisania potrzebnego klawisza, użyj strzałek, aby wybrać żądaną pozycję, naciśnij ENTER, tryb edycji zostanie uruchomiony,
następnie naciśnij wymaganą kombinację klawiszy i ponownie ENTER, aby potwierdzić.
Naciśnij Lewy Shift+R w panelu, aby przywrócić wszystkie domyślne ustawienia klawiszy.
Naciśnij klawisz R, aby przywrócić wybranemu klawiszowi jego wartość domyślną (np. chcesz przywrócić domyślną kombinację klawiszy dla danego klawisza).
Naciśnij klawisz Del, aby wyłączyć wybrany klawisz (zakładając, że go nie potrzebujesz i nie chcesz, aby zajmował klawisz)