Returning 2.0 NB - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 124110 247

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2021 roku

Wyświetleń 124110

Odpowiedzi 247

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
NB nie polega na zmianach w zadaniach zmiany są wręcz kolosalne ale na płaszczyźnie balansu.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Oki czyli mogę założyć, że nic nie spartole znając AB. Btw balansu to zauważyłem coś czego bardzo dawna nie widziałem w R czyli szkielety z dwuręczniakiem kładące wszystko i wszystkich, no chyba że to bug?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak grasz na nowych mobkach (nie wiem czy bez tego są też) to w niektórych miejscach są tak ustawione mobki i szkielety że kiedy znajdą się w zasięgu naszego wzroku to nam wybiją zwierzyne a więc tracimy exp xD jak człowiek trochę pogra to się nauczy gdzie są te miejsca i kiedy tam iść żeby szkielety nie zdążyły niczego zabić
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nowy update

12.04
- Now, when playing dice, a "six" can be dropped
- Changed the mechanics of target over-aggression under the attacks of several opponents. Previously, the target was reagreeing after receiving two hits, now it is more difficult to accomplish
- For jambs of gurus / guards, as well as jambs "Guru Inspiration" added infa of buffs. Also, smoking these joints now refreshes buffs
- Orcs crossbowmen and the like are now more ranged fighters, and not melee, as it was before
- Slightly smoothed the krait pumping. If earlier there was a sharp jump in characteristics at the tenth level, now the krait is swinging smoothly. Slightly changed the initial characteristics of the demon Hubaxis
- At the start of the game, added a choice with which Slash'n'Craft implementation to play, with the old or the new. And with one, and with the other system, the player receives similar characteristics. The only difference is that in the old implementation, circles learn automatically and mana swings more difficult.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
At the start of the game, added a choice with which Slash'n'Craft implementation to play, with the old or the new. And with one, and with the other system, the player receives similar characteristics. The only difference is that in the old implementation, circles learn automatically and mana swings more difficult.

Niech mi ktoś to wyjaśni?
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty207
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.sefaris.eu/#/mod/g2/ab/changelog/18
Zmienili coś z kręgami magii i maną których uczyliśmy się automatycznie i były trudniejsze więc pewnie usprawnili coś w tym.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Brak istotnych zmian także nic ważnego
To dotoczy SnC po prostu wybór jaki będzie SnC aktywny, ten z AB czy ten z NB
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
W sumie stary SnC jest raczej pod klasy walczące w zwarciu, bo ten nowy bardziej pod maga pasuje ( więcej many )
Przynajmniej takie mam wrażenie
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Według opisu stare SnC wbija kręgi automatycznie i ciężej się wbija mane
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ostatnio na YT zauważyłem mega zajebisty mod, Gothic 2 randomizer, no po prostu mega fun to robi :D

No i pytanie... pewnie nie działa to z returnem prawda?
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ostatnio na YT zauważyłem mega zajebisty mod, Gothic 2 randomizer, no po prostu mega fun to robi :D

No i pytanie... pewnie nie działa to z returnem prawda?

Ten mod robi sieczkę z gry więc łączenie tego z returningiem nie ma żadnego sensu.

Ja mam natomiast mały problem z DX11, wg tego co piszą w necie piwinieniem w katalogu GD3D11 mieć plik usersetting.ini z ustawieniami DX11. Owszem mam plik ale z rozszerzeniem bin (wcześniej był iso) i w dodatku po otwarciu tego w notatniku mam jakieś niezrozumiałe znaczki. Zmieniałem to na ini i txt ale po włączeniu gry tworzy się nowy plik bin :/

Może ktoś wkleić w code zawartość tego pliku? wg tego co pokazuje watermark to wersja 17.5.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Keldorn Wgraj najnowszą wersję dx11, to stworzy Ci się plik usersettings.ini po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w panelu dx11 (w grze klawisz f11).
Najnowsza wersja: https://github.com/Kirides/GD3D11/releases
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ostatnio na YT zauważyłem mega zajebisty mod, Gothic 2 randomizer, no po prostu mega fun to robi :D

No i pytanie... pewnie nie działa to z returnem prawda?

Ten mod robi sieczkę z gry więc łączenie tego z returningiem nie ma żadnego sensu.

Ja mam natomiast mały problem z DX11, wg tego co piszą w necie piwinieniem w katalogu GD3D11 mieć plik usersetting.ini z ustawieniami DX11. Owszem mam plik ale z rozszerzeniem bin (wcześniej był iso) i w dodatku po otwarciu tego w notatniku mam jakieś niezrozumiałe znaczki. Zmieniałem to na ini i txt ale po włączeniu gry tworzy się nowy plik bin :/

Może ktoś wkleić w code zawartość tego pliku? wg tego co pokazuje watermark to wersja 17.5.

No tak robi sieczkę, ale daje ogrom frajdy, mogliby zrobić pod returna taka wersje dla po prostu beki :D
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Keldorn Wgraj najnowszą wersję dx11, to stworzy Ci się plik usersettings.ini po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w panelu dx11 (w grze klawisz f11).
Najnowsza wersja: https://github.com/Kirides/GD3D11/releases

Po wgraniu v17.7-dev16 wywalało mi monit o złym "checksum" exeka ale poradziłem sobie instalując wersję Clockwork 17.7.13. Plik się utworzył i śmiga doskonale. 17.5 od Likera natomiast powodował ogromne spadki FPS ze 160 wcześniej do poniżej 30 przy wersji Liker.
 

Kyubie

Kyubie

Użytkownicy
posty389
Propsy32
  • Użytkownicy
@Keldorn Wgraj najnowszą wersję dx11, to stworzy Ci się plik usersettings.ini po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w panelu dx11 (w grze klawisz f11).
Najnowsza wersja: https://github.com/Kirides/GD3D11/releases

Po wgraniu v17.7-dev16 wywalało mi monit o złym "checksum" exeka ale poradziłem sobie instalując wersję Clockwork 17.7.13. Plik się utworzył i śmiga doskonale. 17.5 od Likera natomiast powodował ogromne spadki FPS ze 160 wcześniej do poniżej 30 przy wersji Liker.

Jaki masz Win? I powiedz mi proszę nazwę którego patcha ściągnąłęś, bo mam podobny problem. po wgraniu najnowszego dx11 wyskakuje błąd exe do tej pory nie rozwiązany. Który to ta wersja Clockwork 17.7.13?
 


Kyubie

Kyubie

Użytkownicy
posty389
Propsy32
  • Użytkownicy
@Keldorn

Ściągałęś tylko clockwork czy też te pliki poniżej? Rozumiem że zainstalowanie clockworka nastąpiło przed zainstalowaniem DX v17.7-dev16?
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Keldorn

Ściągałęś tylko clockwork czy też te pliki poniżej? Rozumiem że zainstalowanie clockworka nastąpiło przed zainstalowaniem DX v17.7-dev16?

Te pliki poniżej to normal mapy do tekstur vurta, LHivera i oryginalnych tekstur z NK, nawet nie wiem czy coś one dają. Zainstalowałem na czystego Returninga, pliki możesz manualnie wywalić, nawet radziłbym to zrobić bo nie koniecznie muszą one mieć taką samą strukturę jak w innych wersjach DX11.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dosyć wazna informacja od twórców!!!

"Z kolejnym patchem mod przejdzie na UNION poprzednie save nie będą kompatybilne i wymagane będzie rozpoczęcie nowej gry. Data koljnego patcha nie jest jeszcze znana"
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry