Prace 3D 1137436 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137436

Odpowiedzi 3194

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
wygląda jak kurczak
 
makin' bacon

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
mniam mniam
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
racja. na forum mamy takich pełno



Homo redtubus
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
"Cześć! Mam na imię maciek i też mam 12 lat"
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy
Chyba tak :lol:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Homo redtubus
A oto moja droga wycieczki, Homo Gimbus Nacionalus, dość rzadki okaz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Koło docelowo ma wylądować w Chevrolecie Camaro.
Użyłem zacisku który był prezentowany kilka stron wcześniej.


 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Prace 3D
#2967 2013-07-08, 15:41(Ostatnia zmiana: 2013-07-08, 15:45)
:ok:  

A te pręgi na oponie zaraz przy feldze to tak ma być czy...??

_______________________________________________________________
Edit: Wygląda, jakby była opona zmarszczona.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace 3D
#2968 2013-07-08, 17:10(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 00:13)
Hm to chyba kwestia wygładzenia, ew. poprzesuwania kilku krawędzi.
Ale fakt, trzeba będzie to chyba poprawić.

@toworish ano są - przykład
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Prace 3D
#2969 2013-07-08, 23:36(Ostatnia zmiana: 2013-07-08, 23:54)
Hmm tarcza wentylowana z dziurkami? rozumiem pojedyńcza sportowa, ale i tak dziurki zbyt gęste, skoro dałeś wętylowaną to bez dziurek No ale zacisk może być, tragicznie nie jest

Edit:
Pojebało mi się, są dziurkowane tarcze wentylowane :facepalm:
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Prace 3D
#2970 2013-07-12, 14:48(Ostatnia zmiana: 2013-07-12, 17:18)
Zrobiona w 3ds max jako base mesh pod sculpting.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
mmmm czy mi się zdaje czy usta powinny się trochę "odcinać" od reszty twarzy? Bo teraz to tak jakby się blendowała twarz z górną częścią ust :D  

Poza tym co ona taka wystraszona?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Prace 3D
#2972 2013-07-13, 04:42(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 04:46)
mmmm czy mi się zdaje czy usta powinny się trochę odcinać od reszty twarzy? Bo teraz to tak jakby się blendowała twarz z górną częścią ust :D  

Poza tym co ona taka wystraszona?
Qlego. To była wersja poczontkowa i zważ na to że ja się dopiero uczę organiki. :hitler:  

<Niedługo dodam poprawioną wersje> :naughty:

No chyba że mowisz o tym

no to tak, myślałem że o mnie
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
mefistofeles, Ty słownik na oczy widziałeś ?  :lol:  ucz się, ucz :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy
A co to K...a kartkówka z polskiego czy forum ?? Bo myślałem że tutaj pisowni się nie sprawdza.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
A co to K...a kartkówka z polskiego czy forum ?? Bo myślałem że tutaj pisowni się nie sprawdza.

To nie znaczy, że masz kaleczyć ojczysty język. Po coś chyba w tym edytorze postów jest sprawdzanie pisowni, żeby na samym poczontku posta nie było takich baboli  :ayfkm:

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Ja bym mu dał warna albo bana xd
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Mefistofeles, to że to jest forum, nie znaczy, że możesz pokazywać brak kultury.

Tak btw: czego się zacząłeś czepiać, skoro Veleyard pokazuje swoją pracę, a Ty komentujesz:

że ja się dopiero uczę organiki.

Coś mi tu nie pasuje, albo multi, albo ja czegoś nie łapie  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Prace 3D
#2979 2013-07-15, 17:03(Ostatnia zmiana: 2013-07-15, 18:12)
To ja może spróbuję tu coś powiedzieć. Wydaje mi się, że Mefistofeles przez pomyłkę uznał Twój(GrafikPL) komentarz dotyczący mojej pracy, że odnosi się do jego modelu. Dalej to do Mefistofelesa nie przepraszaj i nie usprawiedliwiaj się, że czegoś się dopiero uczysz tylko przyjmij rady innych grafików i rób następne prace lepiej. I nie ma co sobie robić wrogów bo na przykład GrafikPL jest jednym z najlepszych w tym fachu na forum i może Ci wiele pomóc jeśli go o to poprosisz.
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry