[G2NK] Revisioned 99995 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 99995

Odpowiedzi 231

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Revisioned
#100 2020-04-22, 21:43(Ostatnia zmiana: 2020-04-22, 22:13)
Z tego co wiem, to Milten miał mieć taką możliwość, ale ona jest chyba zbugowana xd Grałem ostatnio w NK jako Paladyn i nie było opcji nauki, ale mogła być też wyłączona z powodu tego, że już 2 tiery posiadałem to też wczytałem zapis dużo wcześniej i na kodach też nie było opcji nauki. Sprawdziłem skrypty i faktycznie twórcy chyba tą opcję planowali, ale najwidoczniej zapomnieli wdrożyć. No to wygląda na to, że będzie taka opcja u Albrechta i u Miltena :P
EDIT: Ale o ile dobrze zrozumiałem skrypt to oni dali warunek, że magii paladynów możesz nauczyć się paladynem, ale musisz to zrobić wchodząc w "Tworzenie run", które z kolei jest dostępne tylko dla Magów Ognia xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
EDIT: Ale o ile dobrze zrozumiałem skrypt to oni dali warunek, że magii paladynów możesz nauczyć się paladynem, ale musisz to zrobić wchodząc w "Tworzenie run", które z kolei jest dostępne tylko dla Magów Ognia xD
Jestem pewien na 95%, że ta opcja dostępna jest dla każdego, po prostu po wybraniu jej masz tylko "WRÓĆ", jeśli jesteś łowcą smoków. Co ja mówię - jestem tego pewien na 100%, bo pamiętam, jak się tego nauczyłem xD Ale może rzeczywiście się potrafi zbugować, nie wykluczam, w Gothica 2 w jakiejkolwiek formie grałem ostatnio ze dwa lata temu.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To chyba jakiś efekt Mandeli, stary, bo ja dosłownie tydzień temu przeszedłem NK jako Paladyn i opcji nauki nie miałem. Ponadto na Gothicpedii (nie jest to może mega wiarygodne źródło, ale zawsze coś) też piszą, że tej runy nie da się już zdobyć. Z kolei w skrypcie jest to zapisane tak: if (hero.guild == GIL_KDF).
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Dharxen

Dharxen

Użytkownicy
posty22
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja miałem podobnie. Jak przechodziłem grę Paladynem, to też nie mogłem uczyć się ich magii.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Jao natomiast pocieszę Cię i powiem, że już wprowadziłem Albrechtowi możliwość nauki Zniszczenia zła i Większego uleczenia. Z Miltenem jest grubsza sprawa, bo o ile odblokowałem mu możliwość nauki, tak ta nauka działa tak samo jakbyś był Magiem Ognia, czyli "Tworzenie run", ALE nie dostajesz żadnych informacji o składnikach i niczego też nie ma na stole runicznym, a same wartości PN też są od czapy.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
No to pewnie najlepiej dać Miltenowi nową opcję dialogową, przez którą będzie nam po prostu dawał runy jak Albrecht, a tę z tworzeniem run zostawić tylko magom ognia, tak jak jest.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Taki jest plan.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Avallachowy Psimek

Avallachowy Psimek

Użytkownicy
posty35
Propsy2
Profesjabrak
  • Zbanowany
Powodzenia w dalszych pracach! :)
 

czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kilka (pewnie kretyńskich) propozycji:
1. Wyświetlanie konkretnego poziomu zręczności wymaganej do kradzieży kieszonkowej zamiast/w dodatku do opisowej wskazówki
2. Ustawienie wartości lag i piw z Placu Wisielca na 0, żeby było realistyczniej i nie było nieskończonego źródła gotówki
3. Zmiana tekstury złotego sztyletu na faktycznie złotą
4. Poprawienie dialogu z Daronem żeby premia do życia wpadała niezależnie od wielkości ofiary
Przy okazji pytanie na przyszłość, czy planujecie wykorzystać mod Gothera na animacje wręczenia przedmiotów? I wiem że się powtarzam ale nie doczekałem się odpowiedzi - będzie kilka wersji moda lub funkcja wyłączenia części feature'ów?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Nope.
2. Nope.
3. Pomyślimy.
4. Bonusy od Darona są przerobione, znacznie zmniejszone.
5. Nie wiem, prawda jest taka, że wolałbym unikać rzeczy Gothera.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Także mam kilka pytań:
1. Czy będzie powiększona liczba mieczy pod zręczność? 4 miecze to dosyć mała liczba, przy okazji czy obrażenia takich mieczy będą się nadal skalować z siłą czy jednak z zręcznością?
2.Podobnie z kuszą, może nie tyle co zwiększyć ich ilość tyle co urozmaicić ich wygląd by każdy się jakoś wyróżniał, gdyż żeby na 7 kusz w grze używać tylko 3 modeli to trochę lenistwo twórców moim zdaniem. Przy okazji czy będzie wolne celowanie do ataków dystansowych?
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
5. Nie wiem, prawda jest taka, że wolałbym unikać rzeczy Gothera.

Dlaczego Simen wolisz nie korzystać z tworów Gothera? Nie lubisz go, uważasz jego rzeczy za beznadziejne, kiepskiej jakości?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Taigh19 Jakakolwiek próba odpowiedzi na to pytanie wiązałaby się ze wpłynięciem na głębokie wody, na które nie chce się ze swoją załogą zapuszczać, więc po prostu odpowiem, że nie udzielam komentarza w tej kwestii. Nie oznacza to, że definitywnie nie skorzystam, ale też bym nie napalał się na to :)

@Delph(Delphoxed)
1. Nie wiem, na pewno pałasze zyskają nowy model. Miecze na zręczność już skalują się ze zręcznością.
2. Kusza jest zależna od siły, modele kusz faktycznie dodamy. Już sobie to gdzies zapiszę.
3. Co do wolnego celowania, to jedynie w formie, którą @Siemekk kiedyś zaprezentował czyli ze swobodnym ruchem, żadne Ninja działające w sumie tak średnio mnie nie interesują.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Grając w Gothica zawsze miałem nawyk zbierania wszystkiego co popadnie bez opanietania. Później okazywało sie, że w ekwipunku jest od groma pochodni, sztućców, szczotek itp. rzeczy teoretycznie niepotrzebnych i bezwartosciowych. Zaburzało to immersję i logikę świata tym bardziej, że handlarze z przyjemnością to potem odkupowali. I moje pytanie brzmi czy zamierzacie z tym coś zrobić? Jeśli tak to mam kilka pomyslow. A, wprowadzić zmienną, która określa wielkość gabarytową przypisaną do przedmiotow i wedle niej określać ich ilość w ekwipunku, ktorą możemy nosić ze sobą np. szczotka ( duży przedmiot) maksymalna ilosc (1). B, Zrobienie z npc mądrych ludzi, którzy nie będą kupować tysięcy smieci. C, Usuniecie wartości pieniężnej niektórych często spotykanych przedmiotów.
I drugie pytanie, które wiąże się z poprzedni. Zamierzacie zbalansowac ekonomie gry?
Zaś jeśli chodzi o rośliny, zawsze irytowało mnie, że bezimienny zna nazwy i właściwości wszystkich ziół i kwiatkow, które podnosi. Chętnie zagrałbym w moda, który wprowadziłby system nauki wiedzy o roślinach obojętnie czy nabytej u handlarzy, z książek czy po spożyciu danej rosliny. Poszedłbym nawet o krok dalej i wprowadził fazy nauki, które z każdym poziomem wyświetlaja coraz to więcej informacji o danej roslinie lub połączyć naukę teoretyczną i praktyczna w taki sposób, iż nawet jeśli wiemy dużo o danej roslinie z książek to jej nazwa pojawi się dopiero po jej zerwaniu z ziemii. Byłbym też za wprowadzenie trujących gatunkow, żeby gracz nie szarżował z konsumpcją wszystkiego naokolo. Myślę że to wprowadziłoby dużo świeżości do gry, nową odnogę nauki oraz rozbudowało lore. Np. o książki tematyczne. Ktoś wcześniej wspomniał w temacie o kitraniu mikstur leczniczych aż końca bo szkoda a zamiast nich zajadanie się żywnością. Mozliwe, że poniekąd moja propozycja jest rozwiązaniem tego problemu. Mod zapowiada się godnie, pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy. :ok:
 
some things are meant to be

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Turbo realizm. Nope.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wygląda sprawa taktyki walki?
Czy to nowe AI przestaje czasem machać bronią czy nie sposób takiego delikwenta trafić bez wyrwania buły samemu?
Co uniemożliwi graczowi wypicie elikiru +60%HP ilekroć straci trochę więcej zdrowia, skoro animacja zażycia trwa pół sekundy, a górny limit noszonych mikstur nie istnieje?
Czy AI będzie próbowało unikać ataków dystansowych?
Czy będzie dopasowywało taktykę do rodzaju stworzeń z którymi walczy? Czy będzie "widzieć" ataki i próbować robić odskoki w reakcji na nie?
Czy czary leczące też będą działać procentowo?
Jak wygląda sprawa dostępności wysokopoziomowych zwojów? Czy będzie to w jakimś stopniu zależne od gildii?
 

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jeszcze zapomniałem jednej rzeczy.

Czy będzie opcja aby trenerzy nie brali pod uwagę siły/zręczności które otrzymaliśmy z mikstur tablic i innych bonusów niż trening? zdaje się że angielska wersja l'hiver ma takie coś.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Żadna wersja L'hivera tego nie ma, po prostu ten nie ma progów
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jeszcze zapomniałem jednej rzeczy.

Czy będzie opcja aby trenerzy nie brali pod uwagę siły/zręczności które otrzymaliśmy z mikstur tablic i innych bonusów niż trening? zdaje się że angielska wersja l'hiver ma takie coś.

To jest jedna z pierwszych rzeczy, jakie zrobiliśmy :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
To jest jedna z pierwszych rzeczy, jakie zrobiliśmy :)
Splash zrobił*
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry