[G2NK] Revisioned 99998 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 99998

Odpowiedzi 231

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Pomysł z kluczami brzmi ciekawie, ale prawda jest taka, że pewnie wywołałoby to mnóstwo błędów xD Zastanawiam się, tak poważnie, nad usunięciem tego zwoju. Smoczy zębacz w NK jest w stanie zabić Feomathara, co naprawdę niszczy grę.

Zmniejszenie potwory na czwartym kręgu jest naprawdę dobrym rozwiązaniem, dzięki czemu to zaklęcie będzie miało ręce i nogi, jedynie trzeba stworzyć listę potworów/bossów odpornych na nie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pomysł z kluczami brzmi ciekawie, ale prawda jest taka, że pewnie wywołałoby to mnóstwo błędów xD
Prawda jest taka, że to nieprawda
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Potwierdzam, testowane z @Siemekk w innym modzie odnośnie tych kluczy.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to najwidoczniej muszę to dopisać do TODO :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy

gothic123

[G2NK] Revisioned
#144 2020-07-26, 18:50(Ostatnia zmiana: 2020-07-26, 18:57)
witam zaciekawił mnie wasz projekt przypomina mi trochę moda do gothic nazywa się edycja rozszerzona
do g2 noc kruka też cos takiego sie przyda był keidysnawet taki mod robiony ale został anulowany gothic 2 noc kruka edycja rozszrzona wg mnie mod byłby genialny i pomysły całkeim

Post połączony: 2020-07-26, 18:57
soro juz korzystacie z vikarusa i l hivera co pochwalam to z tej modyfikacji też można by było pare nowych zadań npc nowe lokacje w świecie orginalnego gothica bez żadnych dziwactw

Post połączony: 2020-07-26, 18:57
Trzymam kciuki i pozdrawiam
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
No to najwidoczniej muszę to dopisać do TODO :D
Niech stracę.
// Remove key on open chest:
// 0x00726500 protected: virtual void __thiscall oCMobContainer::Open(class oCNpc *)
// 0x0071A430 protected: virtual void __thiscall oCMobDoor::Open(class oCNpc *)

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer*, void*, oCNpc*);
void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor*, void*, oCNpc*);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobContainer*, oCNpc*)> pOben_Container(0x00726500, hOpen_Container, IVK_AUTO);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobDoor*, oCNpc*)> pOpen_Door(0x0071A430, hOpen_Door, IVK_AUTO);

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOben_Container(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}

void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOpen_Door(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Testo899

Testo899

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej, czy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem obszaru farm tj. pól i pastwisk, ewentualnie budynków? Być może wymaga to więcej wysiłki niż wart jest sam efekt, ale od zawsze wydawało mi się, że farmy są zbyt małe w stosunku do populacji, która zamieszkuje cała wyspę. O ile na farmach Sekoba, czy Bengara większość mieszkańców pracuje na polu lub przy owcach to na farmie Onara tylko Pepe wypasa owce i poza tym nic sie nie dzieje. Trochę też dziwnym wydaje się, że jedyna stodoła na terenie farmy służy do spania. A oprócz młyna, do którego nie można wejść, nie ma żadnych budynków, które by świadczyły, ze to działająca farma. Do tego sami najemnicy, którzy mają patrolować pobliskie tereny i chronić wieśniaków, nie ruszają nigdzie.
 

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Na wstępie chciałbym pochwalić szefa projektu oraz pozostałych członków pracujących nad modyfikacją, świetna robota panowie. Jeśli będę miał odświeżać sobie poczciwego Goticzka to właśnie w takim wydaniu. Teraz kilka pytań.

1. Czy jest w planach dodanie splashowych InfoBoxów? Te w porównaniu do oryginalnego Gothica czy Czasu Zapłaty były fajnie zrobione chociażby dlatego, że wpis do dziennika czy poszczególnne przedmioty otrzymywaliśmy po konkretnej kwestii dialogowej a nie na początku dialogu (sic!).
2. Dodacie paski kinowe ala Czas Zapłaty? Przyznam, że wygląda to efektownie i nowocześnie jak na tak starą grę jak Gothic, no i wyświetlane dialogi są znacznie czytelniejsze.
3. Jak wygląda kwestia nazewnictwa uzbrojenia? W G1 bronie miały fajne nazwy np. wrzask berserkera, język topielca itd. Planujecie przywrócić chociaż część z nich i ewentualnie wzbogacić nowymi modelami?
4. Czy przywrócicie część roślin alchemicznyci z G1?
5. Czy kowalstwo oraz alchemia będzie wyglądać jak w oryginalnym G2NK? Tzn. musimy wydać PN na poszczególne receptury? Alternatywą mógłby być podział tych umiejętności na trzystopniowy (np. czeladnik, fachowiec, mistrz), a za naukę poszczególnych receptur płaciło by się określoną liczbę w złocie. W jakiejś rosyjskiej modyfikacji (Outhfaith albo Alternative Story) widziałem bardzo fajny ekran alchemii. Z chęcią zobaczyłbym coś podobnego w tym modzie.
6. Czy będzie możliwość krótkiego sprintu jak w CZ?
7. Ostatnia kwestia - wizualna. Skoro zen Khorinis jest z L'hivera to modtfikacja będzie korzystać z jego tekstur?
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no i edycja rozszerzona jak wsomiałem warto by było chociaż zobaczyc ich streone i założenia
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. No te InfoBoxy to super sprawa, trzeba jedynie je dostosować pod Uniuna.
2. Paski już są, trzeba je jedynie zrobić opcjonalnymi w menu.
3. Nope.
4. Nope.
5. Chciałbym zrobić system rozwoju 1-100 pkt i zależnie od punktów możesz daną miksturę uwarzyć. Alchemia na poziomie 100 pozwoli na stworzenie Embarla Firgasto.
6. Możliwe.
8. Tak, ale z tymi teksturami będziemy szukać złotego środka.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Revisioned
#150 2020-09-28, 19:32(Ostatnia zmiana: 2020-09-28, 20:09)
Trochę zawiało ode mnie hipokryzją, biorąc pod uwagę, że zapomniałem o półrocznym obowiązku wrzucania materiałów. Będą dwa filmiki, jeden trochę starszy przedstawiający nowe nagranie dla Rengaru (w oryginale mówił on trzema głosami):
https://www.youtube.com/watch?v=_Q3cDDX8Bqo

Drugi to walka z bossem, Krukiem. Jak widzicie nie idę w Returninga, nie chcę dawać NPC absurdalnych obrażeń i 1kk HP, tylko skupiam się na etapowości starć.
https://www.youtube.com/watch?v=aGaGEe5egKI
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Rengaru zawsze był takim zadziornym typkiem, pokazuje to np. "A niby dlaczego miałbym Ci mówić, spadaj", średnio tu pasuje nagła zmiana charakteru i taki straszny płaczek, on powinien być raczej zestresowany bardziej. Ale ogólnie, może być, zawsze to coś nowego. Co do walki z Krukiem, porządnie i na temat. Świetna robota.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pomysł na walkę z bosami bardzo dobry ala dirty swamp. Coś takiego jest o niebo lepsze niż tylko podbić staty przeciwnikowi. Jak kiedyś zatęsknie do klasyka, to będzie to obowiązkowa pozycja.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

[G2NK] Revisioned
#153 2020-09-29, 01:42(Ostatnia zmiana: 2020-09-29, 14:11)
Co do tego Rengaru, to nie lepiej po prostu wyrzucić opcję "Zasługuję na udział"? Ewentualnie zamiast niej od razu opcja, która pojawia się później, w ramach której Bezimienny zabiera całą kasę, bo... czy jest ktoś, kto kiedykolwiek wziął tylko połowę? Chyba tylko przy wybraniu kwestii "Zasługuję na udział" Rengaru odzywa się innym głosem, (jeśli o czymś nie zapomniałem, przypomnij mi w takim razie) a muszę powiedzieć, że ten dubbing się jednak do oryginału Domina nie umywa.
Walka z Krukiem fajna, acz przypominająca mocno tę z Requiem (mam nadzieję, że chociaż w finalnej wersji nie usłyszymy motywu Duszy Pogorzelisk xD). W momencie jednak, jak jeden po drugim kamienni strażnicy zaczęli się budzić, zaczęła być lepsza niż ta z Requiem. Muszę zauważyć i pochwalić za to, że zanim zaczęli się budzić, stali z wyciągniętymi rękami, tak jak powinni (grałeś w Returna, może więc pamiętasz, że nie każdy do tego przywiązywał wagę).
Trzymam kciuki i wyczekuję następnych nowin!
@Delph(Delphoxed) Ja wiem, czy nielorowe? Kruk mógł wyciągnąć parę sekretów z Domu Wojowników albo od ducha Khardimona.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Coś czuję już po tych filmikach że to będzie najlepszy mod addonowy do G2NK, trzyma bardzo wysoki poziom, jeśli nie wręcz wybitny. Jeśli chodzi o Rengaru, to zgadzam się z przedmówcami, że jego głos brzmi trochę jakby miał się spłakać aniżeli jakby był zestresowany. Także jak wspomiał kolega wyżej, uważam iż lepiej zrobić jedną rozbudowaną opcję dialogową z kasą na podstawie tych dwóch niż mieć dwie opcje, które i tak prowadzą do tego samego skutku.
A co do Kruka, to na taką walkę właśnie czekałem od podstawki, ale można by trochę zmian wprowadzić. Ktoś pod filmem wspomniał w komentarzach że trochę nielorowe jest posłuszeństwo kamiennych strażników wobec Kruka, toteż jednak lepiej by im zmienić nazwę na Opętany lub Zbeszczeszczony kamienny strażnik - gigant, bo w końcu ci są niewyobrażalnych rozmiarów. Szkoda, że Kruk nie ma jakiegoś ataku na dystans np. podczas walki ze szkieletami mógłby co jakiś czas wysyłać piorun Beliara ot tak. No i ta muzyczka także mi zalatuje za mocno Requiemem, mimo iż epicka to jednak lepiej by jej nie było moim zdaniem.

Tak czy siak muszę pogratulować kawału dobrej roboty podczas prac, już na pewno wiem, iż ogram tego moda na premierę ;)
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Chciałbym zaznaczyć, że w oryginalne można dostać runę przyzwanie kamiennego strażnika ze szponu beliara,
więc nielorowe to chyba nie jest, ale trzeba też pamiętać o tym, że lore gothica jest dziurawe. :>
Można też snuć teorię, że szpon beliara był tak potężny, że mógł także nad nimi przejąć władzę.
 
while(false) Do();

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Całkiem nieźle, chociaż to nie jest  jeszcze zbalansowane poprawnie (wiadomo Work in progress) o ile w pełni się zgadzam ze hp przeciwnika nie musi być duże ich ochrona tez nie, tak problem lezy w dmg o ile sam kruk zadawał nam obrażenia które wymuszały czujność, tak przeciwnicy z poszczególnych faz już nie, tu jest pies pogrzebany,  jedna z istotnych kwestii jest to aby gracz widział efekt rozwoju swojej postaci to jest zawarte w tym jaki dmg robimy przeciwnikom na danym etapie,  ba jesli dostosowani do naszego potencjalnego rozwoju na dany etap to już cud malina.  Druga strona medalu to stale poczuwacie zagrożenia trudność nie lezy w długości walki a w tym za ile dostaniemy  co ma wymusić ostrożność  czyli to czym szczyci się  trudność w Souslach, tu przeciwnicy z poszczególnych faz zadają zbyt trywialny dmg, są tylko czymś do odhaczenia, można ich zignorować i bić na ślepo ta cześć wymaga poprawy.

Niemniej chwale bardzo za etapowość, która nadaje  walce  wymiar sprawiedliwego ale i ciekawego  pojedynku który jest długi ale nie wydłużony sztucznie przez podbijanie statów przeciwników co nie wpływa na realna trudność.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra, co do dubbingu to pogadałem też z aktorem i jednak zdecydowałem, że go nie użyję. Moim zdaniem jest spoko, ale mi jako twórcy trudno czasem na taką sprawę podejść obiektywnie, więc pozostaje wierzyć Wam i komentarzom innych ludzi, że nie jest za dobrze.
Co do Duszy Pogorzelisk to przyznam, że chcę zachować tą muzykę (jest to jedyna dobra rzecz jaka wyjdzie od Requiem xD) i potraktować to jako własne uhonorowanie Dark Soulsów. Ponadto uważam, że podobnie jak twórcy Dark Souls, gdzie oni nie używają muzyki prawie nigdy poza walką z bossami, tutaj bardzo "naturalna" muzyka w lokacjach będzie świetnie kontrastowała z muzą podczas walki z bossami.
Co do tych kamiennych strażników to dla świętego spokoju zmienię im nazwę na "Zbezczeszczony kamienny strażnik" czy coś, aczkolwiek jest wiele argumentów, choćby od @Jao i @bogu9821, które przemawiają za tym, że nazwa jest jak najbardziej w porządku. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



outlander

outlander

Użytkownicy
posty455
Propsy226
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
@Tizgar Nie da się zastosować czegoś takiego jak ostrożność w pojedynku z wieloma przeciwnikami i zamkniętej lokacji. Ta gra nie ma mechanizmów do płynnego wycofania się pola bitwy. Składa się na to kiepskie sterowanie, brak jakiegoś normalnego rozwiązania dotyczącego poruszania się w bok i stunlock związany z sekwencyjnością animacji. Jeśli zwiększy obrażenia od wielu przeciwników to tylko wkurwi gracza a nie da mu satysfakcji, bo taka walka na tym silniku i tak będzie nie fair z przyczyn technicznych. Teraz jest ok, bo gracz walcząc w tłumie zostaje ukarany dopiero gdy bardzo długo będzie zwlekał z podjęciem decyzji i da się otoczyć.
 

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da rade zrobić tak, żeby Kruk po teleportacji na środek sali miał wyciągniętą broń? IMO dziwnie to wygląda, jak teleportuje się znowu do nas i musi po raz 4 wyciągać broń :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry