G2NK Edycja kradzieży kieszonkowej 1649 4

O temacie

Autor Sayjin

Zaczęty 4.11.2019 roku

Wyświetleń 1649

Odpowiedzi 4

Sayjin

Sayjin

Użytkownicy
posty42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Stworzyłem nowy list i chciałem, by dało się go ukraść poprzez kradzież kieszonkową (dodam, że u Coragona), ale nie wiem, gdzie mógłbym edytować skład otrzymywanych z kradzieży przedmiotów. Poniżej fragment pliku dialogowego z Coragonem traktujący o kradzieży kieszonkowej.
INSTANCE DIA_Coragon_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_420_Coragon;
nr = 900;
condition = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};                       

FUNC INT DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (40, 45);
};
 
FUNC VOID DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Powiem tak. Nie tu szukasz. To powinno być w funkcji: B_Beklauen () lub w C_Beklauen (a, b). Pokombinuj.
 

Sayjin

Sayjin

Użytkownicy
posty42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
B_Beklauen.d zawiera taką treść
func int C_Beklauen (var int TheftDex, var int TheftGold)
{
if (Npc_GetTalentSkill (other,NPC_TALENT_PICKPOCKET) == TRUE)
&& (self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] == FALSE)
&& (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= (TheftDex - Theftdiff))
&& (NpcObsessedByDMT == FALSE)
{
if (Npc_IsInState (self, ZS_Talk))
{
if (TheftDex <= 20)
{
TheftDexGlob = 10; //"Kinderspiel" klappt immer
}
else
{
TheftDexGlob = TheftDex;
};
TheftGoldGlob = TheftGold;
};
return TRUE;
};

};

func void B_Beklauen ()
{
if (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= TheftDexGlob)
{
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, TheftGoldGlob);
self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] = TRUE;
B_GiveThiefXP();//B_GivePlayerXP (XP_Ambient);
Snd_Play ("Geldbeutel");
}
else
{
B_ResetThiefLevel();
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_Theft, 1); //reagiert trotz IGNORE_Theft mit NEWS
};
};
Mógłbyś mi to wytłumaczyć? Niewiele z tego rozumiem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Spójrz jak to jest na przykład zrobione z kradzieżą zwoju od Ingmara. Wszystko czego potrzebujesz jest w dialogu z nim.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sayjin

Sayjin

Użytkownicy
posty42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
OK, teraz wszytko jasne, dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry