Stworzyłem nowy list i chciałem, by dało się go ukraść poprzez kradzież kieszonkową (dodam, że u Coragona), ale nie wiem, gdzie mógłbym edytować skład otrzymywanych z kradzieży przedmiotów. Poniżej fragment pliku dialogowego z Coragonem traktujący o kradzieży kieszonkowej.
INSTANCE DIA_Coragon_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_420_Coragon;
nr = 900;
condition = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};
FUNC INT DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (40, 45);
};
FUNC VOID DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt);
};
func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};
func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};