Stworzyłem nowy list i chciałem, by dało się go ukraść poprzez kradzież kieszonkową (dodam, że u Coragona), ale nie wiem, gdzie mógłbym edytować skład otrzymywanych z kradzieży przedmiotów. Poniżej fragment pliku dialogowego z Coragonem traktujący o kradzieży kieszonkowej.
INSTANCE DIA_Coragon_PICKPOCKET (C_INFO)
{
	npc			= VLK_420_Coragon;
	nr			= 900;
	condition	= DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition;
	information	= DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info;
	permanent	= TRUE;
	description = Pickpocket_40;
};                       
FUNC INT DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition()
{
	C_Beklauen (40, 45);
};
 
FUNC VOID DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info()
{	
	Info_ClearChoices	(DIA_Coragon_PICKPOCKET);
	Info_AddChoice		(DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_BACK 		,DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK);
	Info_AddChoice		(DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET	,DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt);
};
func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt()
{
	B_Beklauen ();
	Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};
	
func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK()
{
	Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};