Okazało się, że to w całkowicie innym pliku był błąd, ale już go naprawiłem. Teraz jednak wyskakuje "U:PAR: Unknown identifier: FUNC ( line 72 ). Dołączam, jak to wygląda w NotePadzie.
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Exit (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Busta;
nr = 999;
condition = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Exit_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// About
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_About (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Busta;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Busta_About_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_About_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_About_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_About_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_01_01"); //Mam na imię Busta.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_02"); //I?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_03"); //I tylko tyle powinno Cię interesować.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_04"); //Rozumiem.
};
//*********************************************************************
// Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Hello (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Busta;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co słychać?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_About))
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_15_00"); //Jak leci?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_01_01"); //Cholera, ile jeszcze będę tu czekać?
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Quest (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Busta;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info;
permanent = FALSE;
description = "Na kogo czekasz?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Hello))
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_00"); //Czekasz tu na kogoś?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_01"); //No proszę, jaki domyślny.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_02"); //Hej! Jeśli przyniesiesz mi piwo, to dostaniesz 100 sztuk złota, zainteresowany?
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_03"); //Ale ja...
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_04"); //Co ty tu jeszcze robisz? Przynieś mi piwo!
Log_CreateTopic (TOPIC_BustasBeer, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Na drodze przy Martwej Harpii spotkałem dziwnego człowieka. Nie wyglądał na słabego. Poprosił mnie, żebym przyniósł mu piwo w zamian za 100 sztuk złota, chociaż 'poprosił' to za mało powiedziane. Nim zdążyłem odmówić, spławił mnie.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Beer (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Busta;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info;
permanent = FALSE;
description = "Przyniosłem Ci piwo";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Quest))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_15_00"); //Mam piwo, o które mnie prosiłeś.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_01"); //Jakiś ty dobry, przyjacielu. Niech Innos ma Cię w swej opiece!
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_02"); //Proszę, weź tę garść monet w ramach podziękowań.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_03"); //Kiedy z poszukiwań skarbów i zleceń jest się tak bogatym jak ja, marne 100 sztuk złota nie robi różnicy.
CreateInvItems (self, itmi_gold, 100);
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itmi_gold, 100);
B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Po oddaniu piwa Bustowi, dał mi on umówioną zapłatę.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_SUCCESS);
};
EDIT: Swoją drogą, jak to tak ładnie zbić na tym forum, żeby skrypty były osobno niż wiadomość?