Aktualizacja:
- zbroje szkodników w G1 mają niebieski kołnierz
- zbroje bandytów w G2 mają brązowy kołnierz
- lekki pancerz najemnika w G2 ma teraz niebieski kołnierz
- ponownie zmieniłem teksturę szaty gury na jeszcze inną dla G1
- tekstura zbroi kowala dla G2 jest inna
- pliki TexturesMix zostały zmniejszone do trzech, TexturesMix_IV został usunięty, a jego zawartość przeniesiona
- dodany plik z alternatywnym skórzanym pancerzem dla G2
- ponownie wyciągnąłem niektóre tekstury i dałem je jako alternatywne pliki
- ogólna poprawa błędów
ZALECANE POBRANIE CAŁEJ PACZKI I USUNIĘCIE POPRZEDNIEJ
Instalacja:
Gothic I:
W przypadku G1 wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą Gothic)
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4FJeśli Mix chcesz wgrać do Gothic przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - MeshesMix
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku i okna dialogowe
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, dziennika, save/load, statystyk
* GI - AnimsMix
* GI - MeshesPatch
* GI - TexturesPatch
* GI - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GI - HeroFaceTexture -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GI - FriendsFacesTextures -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
Gothic II:
Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic II przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - MeshesMix
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku i okna dialogowe
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, dziennika, save/load, statystyk
* GII - AnimsMix
* GII - AnimsMix_Returning2.0_or_Returing2.0AB - tylko dla Returning 2.0 lub Returning 2.0 AB
* GII - TexturesPatch
* GII - TexturesPatch_L'hiver -----> tylko dla L'hiver
* GII - TexturesPatch_Returning2.0 -----> tylko dla Returning 2.0
* GII - TexturesPatch_Returning2.0AB -----> tylko dla Returning 2.0 AB
* GII - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GII - HeroFaceTexture -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GII - FriendsFacesTextures -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
* GII - OtherFacesTextures -----> opcjonalnie, inne twarze, które wystąpiły w oryginalnej grze w wyższej rozdzielczości
* GII - HumansBodyTextures -----> opcjonalnie, zmienione tekstury niektórych ciał w wyższej rozdzielczości
* GII - AlternativeLeatherArmor -----> opcjonalnie, zmienia wygląd skórzanego pancerza na taki
https://i.imgur.com/PZmeufC.pngDownload:
https://drive.google.com/open?id=1WlDdfd0RNZu9Zji-nyuQdtN3IYG7l4QWNa razie nie planuję więcej aktualizacji, jednak jeśli napotkasz jakieś błędy albo masz jakieś propozycje co można zmienić to pisz śmiało ;)