Błędy i bugi 9381 158

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 12.06.2019 roku

Wyświetleń 9381

Odpowiedzi 158

Wicek

Wicek

Użytkownicy
posty27
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema, czy tak powinno być ze nie można kopać grobów i jeśli ma się jeden kilof to znika on z ekwipunku przy próbie kopania,  czy to błąd? Mam zainstalowanego moda na czystym gothicku z łątką i widziałem ze ktoś już pytał na forum o ten błąd ale nikt nie raczył odpowiedzieć. Proszę o pomoc
 

kajs112

kajs112

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z zadaniem Plaga ciemności, a mianowicie nie dostałem młotu do zniszczenia tego posągu i nie mogę dalej ruszyć z questem. Ostatni zapis w dzienniku to "Mały rytuał się udał, pora zniszczyć posąg!". Szukałem po kupcach czy może przez przypadek nie sprzedałem ale nikt nie ma. Ma ktoś może kod żeby przyzwać ten młot?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty3842
Propsy769
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Nie chodzi o żaden konkretny młot, tylko o byle broń obuchową. Użyj najlepszej pałki, jaką masz.
 
O DISCORDIA

Haku

Haku

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Haku

Błędy i bugi
#143 2019-12-10, 19:51(Ostatnia zmiana: 2019-12-10, 19:58)
Na początku gry po przespaniu się wszyscy imienni NPC znikają z kopalni bez sladu w dzienniku. Ktos sie z tym zetknął, jakies sugestie, rozwiazania? Mowie o etapie przygotowywania zaklecia przez Sattara. Próbowałem czekac bez snu do północy, ale zadne linie dialogowe sie nie pojawiły.

Poza tym gra crashuje przy każdej probie wczytania (poza wczytywaniem z menu po wlaczeniu gry rzecz jasna).
 

Dadamax

Dadamax

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam pewien błąd bug nie wiem sam xd
Mianowicie jestem w drugim rozdziale. I wykonuje misje Nieznani zabijam bandytów w tamtej kopalni co dostaje zbroje i list czytam go idę powiedzieć o tym. Mam iść do obozu bandytów ubrany w zbroje idę ale mnie atakują. Czemu ?
 

Nyanturtle

Nyanturtle

Użytkownicy
posty78
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pewien problem, bo odbiciu zamku i rozmowie z kerolthem nie rozpoczyna mi czwartego rozdziału, dodatkowo nie mam żadnej możliwości kontynuowania wątku, ponieważ npc nie zmieniają swojej lokalizacji i nie mam żadnych nowych dialogów, nie ma np Ereka w obozie myśliwych jak atakują umarlaki. Ktoś zna rozwiązanie? Niestety nie mam na tyle wcześniejszych savów, żeby robić to od nowa.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty3842
Propsy769
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Każdy ma ten problem. Wpisz w konsoli insert nasz_999_test i aktywuj 4 rozdział przez przywołanego w ten sposób helpera.
 
O DISCORDIA

Nyanturtle

Nyanturtle

Użytkownicy
posty78
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Nyanturtle

Błędy i bugi
#147 2019-12-27, 00:11(Ostatnia zmiana: 2019-12-27, 00:21)
A w takim razie, jak rozwiązać problem z questem na bagnie? Bo zdobyciu zaufania, nie mam żadnych opcji dialogowych z baalem, dodatkowo ma cały czas jakby wyciągniętą broń.

[EDIT] Jednak wystarczyło zebrać wszystkie itemy nagrody z tych questów, ale nie mam pojęcia dlaczego mam dwa pierścienie głodu.
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty119
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Parę zauważonych bugów:
- przy kopaniu magicznej rudy wywala z gry,
- przy kopaniu złota czasem nie daje nam bryłek, mimo że niby je odłupałem. No i bryłki złota potrafią znikać z ekwipunku. Miałem 22 (12 wykopanych i 10 od Daniela) i przy rozmowie z Janem nie miałem dialogu o tym żeby mu oddać, sprawdziłem w ekwipunku i nie miałem żadnej bryłki,
- jeden z łowców trenujący walkę, z którym mamy walczyć w zadaniu "Szkolenie", po tym jak mu oklepiemy mordę, atakuje nas w nieskończoność,
- nie można przeszukać pokonanych w obozie przeciwników, jeśli to celowe to należało by im również tego zabronić, bo niby czemu oni nas mogą ojebać a my ich nie? Poza tym NPC mają chyba rentgen w oczach bo nawet jak stoje w pustym pomieszczeniu i coś podniosę to i tak się na mnie rzucają.
 

wisnia2143

wisnia2143

Użytkownicy
posty19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Panowie,zaczalem nowa gre i po wyjsciu z kopalni pierwsza rzecz jaka zrobilem to wzialem zadanie od Dobara z obozu mysliwych odnosnie zdobycia paczek. Ide do Jana, a on poza wykuwaniem oreza i dialogu odnosnie skradzionych mieczy nic do dodania nie ma. Nie jestem w stanie zaczac tego dialogu zwiazanego z Brutusem. Te zadanie w ogole da sie przejsc bez kodow? :P
 

ravmaciszka

ravmaciszka

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poda ktoś kod na przywołanie pancerza bandyty? Podniosłem a nie mam, próbowałem zmienić sie przez "o" zrzucić jeden i wziąć Will'em ale po tym 1 "INTRUZ" ciągle pamiętają i mnie napadają. Kod na przywołanie dużo pomoże, cały bodajże gdyż nigdy nie używałem cheatów z przywołaniem nie mam pojęcia co się wpisuję.
 

PanAlgebra

PanAlgebra

Użytkownicy
PanAlgebra
posty7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • PanAlgebra

PanAlgebra

Błędy i bugi
#151 2020-02-26, 21:02(Ostatnia zmiana: 2020-02-28, 09:34)
Wersja 1.1. 30-40h rozgrywki. ~17 lipca 2k19 (Skopiowałem opis z gothicstarter)

Wersja z gry z systempack.

Poziom trudności Legendarny z włączonym trybem sprawiedliwości.

Błędy, które znalazłem:

1.Znikające bryłki złota. Miałem w ekwipunku pewną liczbę bryłek złota, odebrałem złoto od kopacza do zadania od Jana, po czym kopałem złote bryłki w 2 bądź 3 rudach, wracam do obozu a tam nie ma dialogu z Janem. Zaglądam do ekwipunku, a tam mniej bryłek złota niż miałem przed rozmową z kopaczem i wydobywaniem rud (ewentualnie tyle co na początku, a powinienem mieć dużo więcej).

2.Pewnego razu widzimy orka(Krugh-Kan) w obozie łowców orków w zbroi z płyt paladyna, jakiś czas potem zbroja znika i ork znowu biega bez zbroi, a powinien ją mieć.

3.Fed podczas walki na arenie jest nieśmiertelny(próbowałem walczyć w 3 rozdziale). Nie wiem jak zresztą przeciwników, bo Feda pokonać się nie dało.

4.Bardzo często po użyciu zwoju przemiany w jakieś stworzenie będziemy mieli ujemną manę. Gdy mamy 5 many i np. przemienimy się w jaszczura i wrócimy do ludzkiej postaci, nasza mana będzie ujemna(-5 many), ponadto istnieje duże prawdopodobieństwo iż gra się zawiesi podczas próby zapisania stanu gry.

5.Mimo kupienia amuletu Johnego i zakończenia questu z amuletem, dalej możemy go okraść z amuletu(którego nie powinien mieć), a quest z zakończonych przejdzie do nieudanych.

6.Szukając myśliwego który umie tworzyć lutnie(robiłem to w 3 rozdziale) dowiadujemy się o jego obozie obok przełęczy, faktycznie pojawia się tam wtedy, lecz nie ma żadnej opcji dialogowej.(Nazywał się prawdopodobnie Jehen)

7.Twarze i głowy niektórych postaci  od pewnego momentu rozgrywki robią się czarne.(zaczęło się od obozu bandytów)

8. W opisie białego rumu pisze, że przywraca mane, a tak naprawdę przywraca punkty życia.

9. Gdy mamy 45 punktów siły, u nauczycieli siły pisze, że potrzebujemy 5 punktów nauki by zwiększyć siłę o kolejne 5, natomiast posiadając 5 pn nasza postać jest informowana, że ma za mało doświadczenia.

10. Dodatkowo nawet jak nie mamy dostatecznie dużo punktów nauki by zwiększyć siłę(wyskakuje taki komunikat), to podczas klikania naucz się, nasza postać traciła złoto, a nie powinna skoro brak jej punktów nauki by zwiększyć atrybut.

11.Po zdobyciu amuletu dla Noda(z ciała nekromanty) ściągnąłem założony obecnie amulet i nie mogłem założyć jakiegokolwiek innego. Nawet gdy amulet potem trafi w ręce Kerolotha(amulet z zadania). Klikanie w inne amulety nie przynosi rezultatu, nie da się ich założyć. Np. Nie mogłem założyć amuletu ochrona przed ogniem +10.

12. U mnie nekromanta z questu od Noda miał w ekwipunktu przedmiot bez tekstury o nazwie przypominającej kod na jakiś przedmiot. Tak raczej nie powinno być.

13.Owca Moly po odprowadzeniu jej na miejsce(laboratorium bandyty alchemika) i udanym "dialogu" z owcą w jaskini, z powrotem pojawia się w obozie bandytów, a powinna być w jaskini.

14. Na samym początku gry, gdy za pomocą trucizny udamy martwego, a przez przypadek przejdziemy za blisko strażnika kopalni, nasza postać wróci do kopalni i gdy tylko będzie próbowała wyjść rozpocznie się nowy dialog z strażnikiem, a nasza postać się cofnie. Uniemożliwia to ucieczkę z kopalni i ruszenie fabuły do przodu. Powinien on raczej wszczynać alarm gdy nas zauważy poza kopalnią, a nie kazać nam do niej wrócić.

15.W zadaniu psikusy bandytom po podrzuceniu paczek z bronią i zabiciu owiec, postanowiłem uszkodzić palisadę, powiedziałem bandycie o dzikach, znalazłem miejsce wewnątrz obozu gdzie uruchamia się animacja niszczenia palisady(obok niewolników o północy) lecz nic się nie działo. Nieważne ile razy bym nie uruchamiał animacji, ani na jak długo. Po licznych próbach zapisałem grę, wczytałem ją, położyłem się spać (chyba do południa) i zadanie zostało z jakiegoś powodu zakończony pomyślnie. Być może tak miało być, ale moim zdaniem coś było nie tak, bo nie zostałem poinformowany, że uszkodziłem palisadę, a po podrzuceniu paczek z bronią i zabiciem owiec miałem komunikat w dzienniku.(Potem Gestath po ukończeniu zadania z Nodem normalnie pojawił się wybić bandytów).

16. Gdy Jan każe nam szukać Brutusa, to  z tego co się dowiedziałem mamy znaleźć jego ciało, natomiast nigdzie go nie ma, szukałem dokładnie, z tego co wyczytałem na forum to błąd.

17. Po nauczeniu się umiejętności władania tarczą i jej założeniu nie widać jej na plecach postaci, jedyne co się zmienia, to lepsze statystyki ochrony widoczne w oknie atrybutów.

18. Mimo iż nasza postać mogła nigdy nie zawitać do twierdzy(u mnie nigdy tam nie była), to w 3 rozdziale jest wstanie wskazać to miejsce Kerolothowi jako kryjówkę , mimo iż nigdy tam nie była, więc nie powinna tego miejsca znać. Opcja dialogowa z Kerolothem powinna się pojawiać dopiero po odwiedzeniu tego miejsca.
 

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty1
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
mod jest niegrywalny poprzez niemożność założenia zwoju snu w kopalni i wywalaniu błędów overlaymds przy próbie wczytania.
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6186
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A nie masz czasem Panie GMDK zainstalowane? I pokaż mi z jakiego startera odpalasz grę.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Norsu

Norsu

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Norsu

Błędy i bugi
#154 2020-02-29, 20:23(Ostatnia zmiana: 2020-02-29, 21:16)
Cześć, mam problem w 4 rozdziałe. Po oddaniu księgi Lukora Ghorimowi wszystkie moby przestają być agresywne i nie atakują mnie. Pamiętam w MT miałem podobny błąd tylko tam on był przy misji pobocznej więc po prostu ją pominąłem. Tutaj uniemożliwia mi to dokończenie moda.
 

PanAlgebra

PanAlgebra

Użytkownicy
PanAlgebra
posty7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • PanAlgebra
Simen nie mam GMDK, a starter w wersji 2.8
 

marian511

marian511

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to dobre miejsce na moje pytanie ale spróbuję. Mianowicie nie mogę wykuć miecza. Nauczyłem się kowalstwa u Harada mam surowa stal 8 sztuk mam zalozony mlot nawet ubrałem zbroje czeladnika kowala i  kiedy podchodzę do pieca jest napsane brak odpowiedniego przedmitu a bezimienny mowi czym? Bardzo proszę o pomoc.
 

Szajkar

Szajkar

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam taki problem z kawałkiem artefaktu dla Noda obok starej fortecy , przywołałem tego strażnika zabiłem go wchodzę do środka zabieram wszystkie rzeczy ale nie artefakt bo go tam nie ma patrzyłem na starym savie (sprzed 4 godzin) inne kawałki mam oddałem je Nodowi ale tego nie mam , można dostać jakiś kod na jego przywołanie czy coś w tym stylu?
 

fiodoshi

fiodoshi

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świetny mod ale przez ilość błędów jest on niegrywalny. Pozostaje czekać na łatkę zapowiadaną na te wakacje ( o ile dobrze zrozumialem )
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry