[G2NK] Outfaith 17406 37

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 20.04.2019 roku

Wyświetleń 17406

Odpowiedzi 37

Centuris

Centuris

Użytkownicy
Prokrastynator
posty30
Propsy66
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Prokrastynator
Właśnie - dopiero co chwalili się tym, że część starych modeli przeszło gruntowne optymalizacje, a teraz wstawiają nowe, z których część znowu wygląda na high-poly. Gdzie tu sens? :hmmm:

Jak już wspomniał Fabio, modele odstają od siebie estetyką, nie trzymają się jednego stylu graficznego jak to miało miejsce w oryginale. Niemniej jednak, efekt końcowy nie prezentuje się najgorzej.

Kaptury istotnie wyglądają idiotycznie - Rada Ognia prezentuje się w nich jak jakaś tajna banda mistyków. Co do tronów - jestem jednym z tych, którzy nieszczególnie chętnie widzą symbol krzyża w uniwersum Gothic jako czegoś, co jest użyte lub ma sugerować użycie jako symbol religijny. I nie, nie uraża mnie to w żaden sposób na tle religijnym etc. - po prostu moim zdaniem wybija nieco z immersji, nie pasuje do świata. To uniwersum posiada już własną symbolikę, której moim zdaniem warto pozostać wiernym (jak chociażby użyte na drugim screenie symbole Innosa).

Nowy statek robi wrażenie, jednak miejscami, jak i na pozostałych screenach, widać zbędny "przepych" trójkątów.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6394
Propsy2931
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Z tego co widzę, od ostatniego posta tutaj pojawiło się mnóstwo kolejnych grafik prezentujących stan moda. Część z nich wygląda dość przyjemnie dla oka, aczkolwiek znowu te bogate modele wzbudzają negatywne odczucia, no bo jak optymalizacja? Podobno w pełni już zakończono prace nad Khorinis, teraz skupiając się na innych lokacjach.
https://imgur.com/a/ExagG3H
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po długim czasie dwa nowe screeny. Skromnie, nie ma opisu co dokładnie pokazują zgaduje że może to krypta obok farmy 0nara a może coś nowego

Spoiler

 

g-ryznar

g-ryznar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak ktoś chce być na bieżąco, to polecam tą stronę:
https://vk.com/public180929954
 
Wystarczy tłumacz na angielski i całkiem dobrze Google sobie z tym radzi. ;)
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Prace nad modem zostaly przerwane. Co jakiś czas udostępnianie były nowe zdjęcia i informacje ja sam osobiście nie śledzę tematu od conajmniej grudnia ubiegłego roku dlatego nie chce podawać nisprawdzonych info, ale zebrałem większość fotek których tutaj nie było.
Z komunikatu na vk rozumiem tyle że jest jakiś problem z dyskiem, ale wszystkie pliki moda są bezpieczne, niewiadomo jednak kiedy rozpocznie się znowu praca nad modyfikacją. Biorąc pod uwagę jednak ilość wykonanej już pracy można raczej bezpiecznie stwierdzić że projekt nie zostanie porzcucony.
Cieszcie oczy  :cool:

Vol. I
Spoiler



















Vol. II
Spoiler




















Vol. III
Spoiler





















 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Prace nad modem lecą dalej. Od poniedziałku rozpoczęły się pracę nad Dracją ale twórcy uraczą nas zdjęciami tejże krainy dopiero kiedy będą mieli co pokazać.

Poza tym nowe screeny

Spoiler
Nowe modele tarcz i mieczy



Brak opisu do zdjęcia ale lokacja przyjemna


Opis do zdjęcia "sprawimy że poczujecie się bardzo nostalgicznie.." jak dla mnie to Górnicza Dolina


Jeden z fanów zasugerował stworzenie małego bagna w Khorinis co też twórcy uczynili. Nie podano jednak dokładnej lokacji

 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nowe foteczki

Spoiler















I kilka nowych informacji
- Mod został przełożony na Nowy Balans na którym będzie bazować
- Kompletnie od nowa stworzono smoki. Teraz mają być prawdziwymi królami potworów w świecie Gothic
- Kompletnie usunięto klawisze kontrolne NUMPAD z powodu nowego systemu
- Całkowicie stworzono od nowa system tarcz. Nowe animacje i wykrorzystanie Union pozwoliło na stworzenie unikatowej mechaniki
- Nowa mechanika dla magicznych ksiąg
- Nowa mechanika absrobcji i odporności
- Nowy system obrażeń - krwawienie, podpalenie, zatrucie itp
- Nowe zmiany w lokacjach wiele z nich to przygotowanie do wprowadzenia nowych bossów w świecie gry
- Nowe skalowanie dla bossów (autor okresla to jako Soul-like) całkowicie opcjonalne
- Nowy system wyboru strzał i bełtów dla kusz i łuków
- Okno postaci zostało całkowicie przerobione
- Całkowicie zmieniono styl menu
- Możliwe że pojawi się możliwość noszenia 4 pierścieni na raz
- I wiele innych (nie podano dodkładnie)
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

SolariS

[G2NK] Outfaith
#27 2021-03-10, 15:40(Ostatnia zmiana: 2021-03-10, 16:40)
Nowe informacje i foteczki

- Fort Azgan został stworzony niemal całkowicie od nowa
- Dodana została zbroja z intro G1 (należąca do krolewskiej straży)
- Straż Miejska otrzyma dużo nowych rutyn związanych z patrolami
- Nowe zadania które moga zostać poprowadzone na różne sposoby. Niektóre decyzje będą miały wpływ w późniejszych rozdziałach
- Dodano nowe zadania i wydarzenia które nie będą zapisywane w dzienniku jako misje, ale wykonując je będziemy dostawać nagrody. Pierwszy i drugi rozdział mają ponad 20 takich zadań i wydarzeń (i nie są to zadania na zasadzie zabij, przynieś pozamiataj)
- Poprawiono wygląd wszystkich zbroi i broni w grze
- W modzie będzie moment kiedy Lord Hagen wyruszy w końcu do Górniczej Doliny

Spoiler









Dodatkowo twórcy spytali swoich fanów co ci sądza o ich nowej wizji Wilka. Pokazany model i tekstura mogą zostać przerobione jednak jest to styl w jaki twórcy celuja  :lol2:

Spoiler

 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty496
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Super, że wrzucasz updatey z screenami.
Jeśli chodzi o fort Azgan, to przerobiono tylko twierdzę czy zmieniono wyspę/świat?
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Niestety nie podano dokładnie informacji czy świat również został zmieniony czy tylko twierdza
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak prawdopodobnie będzie wyglądać nowy model wilka. Futro ma zostać dodane później jako efekt "wolumetryczny" kanał alpha (nie wiem czy dobrze to nazwałem tłuamcz mi tak pokazał)



Poza tym twórcy spytali swoich fanów o pewną rzecz zwiazaną z nauczycielami. W ekipie pojawiła się opinia że jest ich zbyt wielu i wielu z nich uczy tego samego co zabija zainteresowanie w tej materii. Na przykład po co płacić Carlowi za naukę skoro Lares którego poznajemy wcześniej nauczy nas tego samego. Twórcy myślą nad ograniczeniem nauczycieli a także urozmiceniu nauczycieli w gildiach dzięki czemu każda gildia już w 1 rozdziale mogła by osiągnać wysoki poziom w danej statystyce. Powstaje obawa czy zmuszenie gracza do częstszego zmieniania lokacji w celu nauki jest dobrym pomysłem..
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nowe foteczki

Spoiler



 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3426
Propsy2118
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czy jest pomiesczenie, które nie wygląda jakby dopiero co spłonęło?

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty344
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wygląda zajebiście, zapowiada się lepiej niż Z życia złodzieja 2. Nie no żartuje, ale na tym obrazku widać dużo więcej dobrego niż spalone pomieszczenia. Jak będziemy wytykać same wady to twórcom zabraknie punktu odniesienia.
 
some things are meant to be

Fabio

Fabio

The Modders
posty3426
Propsy2118
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
ale na tym obrazku widać dużo więcej dobrego niż spalone pomieszczenia.

No to gratuluję poczucia gustu albo raczej bezguścia. Ruski design jest tak przepiękny, jak Hiroszima w 1945r.  :lol:

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest to wszystko jakieś ciemne nie oszukujmy się ale może to się w jakiś ich styl wpasowywuje
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

SolariS

[G2NK] Outfaith
#36 2021-07-05, 15:33(Ostatnia zmiana: 2021-07-05, 18:03)
Nowe foteczki
Spoiler





Spoiler






Jak zapewne wiecie Gothic Alpha planował dwa rodzaje systemu magi. Klasyczny który dostaliśmy oraz Magia Psioniczna. Chcielibyśmy aby ten system trafił do gry a oto jedna z idei jak mogłoby to wyglądać.

Magia Psioniczna (koncept)
Podstawowe założenia:
- Nowy parametr "Siła Woli" który byłby używany do rzucania zaklęć. Działał by na analogicznej zasadzie co mana, ale ładował by się oddzielnie, eliksiry many nie miały by na niego wpływu. Podwyższanie Siły Woli byłoby dużo trudniejsze niż many i wymagało dużo LP.
- Kolejny nowy parametr "Koncetracja". Zdobywane poprzez LP, miałoby wpływ na szybkość z jaką odnawia się Siła Woli (prawdopodbnie poprzez pełne liczby a nie procentowo). Koncentracja mogłaby być chwilo zwiększana poprzez palenie bagiennego ziela. Mogła by także być osłabiana w momencie kiedy bohater otrzymuje obrażenia lub poprzez wykonywanie ruchów takich jak obroty czy sprint
- Nie ma tutaj kręgów magi, maksymalna siła zaklęć byłaby limitowana przez Siłę Woli oraz dany rozdział
- Niektóre zaklęcia nie działałyby na konkretne potwory, na przykład, Uderzenie Umysłu (org. Mind Blow) nie działałoby na nieumarłych czy golemy. Aby to działało oczywiste byłoby dodanie nowego parametru ochrony dla potworów - ochrona psioniczna
- Mana nie stanie się bezużyteczna, a będzie miała wpływ na Koncetracje oraz Siłę Woli




Prace nad nowym rozbudowanym Wschodnim Wybrzeżem Khorinis zostały ukończone tym samym rozpoczęto prace nad teren gdzie znajdować się bedzie Czwarta Świątynia Beliara. Poza tym zaszło sporo mniejszych zmian z tych ważniejszych, cała biżuteria w grze została przemyślana od nowa co będzie się wiązało głównie z unikatowymi bonusami
Spoiler






Jak zapewne pamiętacie w oryginalnym Gothic 2 w ciągu pierwszych minut dowiadujemy się wszystkiego na temat fabuły gry (smoki przybyły, musimy je zabić, a do tego potrzeba Oka Innosa które mają paladyni w Khorinis). Jak czujecie się z pomysłem gdybyśmy nieco zmienili kolejność opowiadanej historii w sposób następujący. O smokach dowiadujemy się w rozdziale 2 od Lorda Garonda, a o oku Innosa od Xardasa w rozdziale 3. W 1 rozdziale dowiadujemy się jedynie o plotkach że orki nie są jedynymi bestiami które przybyły. Każda gildia będzie miała własny powód aby wysłać Bezimienngo do Górniczej Doliny, a nie będzie to zadanie wyznaczone przez Hagena.


Zdjęcia przedstawiające Czwartą Świątynie Beliara
Spoiler









Kilka informacji podsumuwujących prace nad modem
- Nalezy pamiętać że głowna historia nie została ruszona a modyfikacja dodaje nowe unikatowe historie dla każdej z gildi która można przejść grę. Oczywiście znajdzie się tutaj także dużo mniejszych historii pobocznych

- Historia Magów ognia została ukończona w 100%. Ma ona blisko 120 stron
- Historia Paladynów - ukończona w około 75%
- Historia Nowego Bractwa Śniącego - ukończona w około 80%
- Historia Najemników - ukończona w około 50%
- Historia Magów Wody - ukończona w około 75%
- Historia Magów Ciemności - ukończona w około 40%

Historia Dracji - niestety jeden z odpowiedzialnych "storywriterów" nie podołał zadaniu przez co w dużym skrócie nowa osoba rozpoczęła pisanie całego "plot" Dracji od nowa

Historia Wyspy Tirith - wyspa na której rozgrywała się akcja gry Gothic 3: The Beggining. Osoba odpowiedzialna za pisanie fabuły dla tej lokacji niestety straciła zapał, niemniej jednak inny twórca prawdopodbnie osobiście napisze ją od nowa i lokacja trafi ostatecznie do moda

Historia Gildi Złodziei - jeden w wariantów został ukończony, jednak możliwe że fabuła Złodziei zostanie dodatkowo rozszerzona
Historia Gildi Zabójców - została ukonczona w 100% jednak twórcy wciąż się zastanawiają czy ta frakcja w ogóle trafi do moda
Historia Gildi Kupców - prace nie zostały jeszcze rozpoczęte
Historia Druidów - ukończona w około 50% jednak prawdopodobnie zostanie ona napisana od zera

Historia Mistrza Bospera - ukończona w 100%
Historia Mistrza Constantino - ukończona w około 80%
Historia Mistrza Harada - prace nie zostały jeszcze rozpoczęte

W grze znajduje się aktualnie około 25 lokacji. Możecie teraz powiedzieć "aha czyli robicie po prostu Returna 3.0." Nie zapędzajcie się jednak w takie wnioski. Wiele lokacji to lokacje związane z zadaniami, stworzone tylko dla fabuły konkretnej gildi, a gracz grajac konkretną gildi nie odwedzi ich wszystkich.
Warto zaznaczyć że praca wizualna nad wszystkimi 25 lokacjami została ukończona (Czwarta Świątynia Beliara była ostatnią). Pozostały prace nad Dracją, sam model lokacji jest już jednak stworzony.
W przyszłości planujemy jedynie kosmetyczne zmiany bez żadnych globalnych zmian.

Jak wiecie dużą wagę przykładamy także do strony wizualnej moda, chcemy sprawić aby świat Gothica był bardziej "nasycony" co oznacza że uderzymy w realizm, wciąż zachowując jednak znaną z Gothica jakość.
Praktycznie zakończyliśmy prace nad broniami oraz zbrojami które znajdą się w modzie. W świecie gry znajdzie się dużo przedmiotów otoczenia które dodadzą światu "nayscenia" wszystko to w ilości bez przesadzenia. Pozostały prace nad teksturami samego świata, postaci i innych mniejszych rzeczy.

Najtrudniejsza część tworzenia modyfikacji czyli animacje. Na pewno chcemy podziękować wszystkim którzy pomogli nam osiągnać nasz cel. Co zostało zrobione do tej pory:
- nowe animacje smoków oraz ich modele
- nowe animacje dla potworów wilko podobnych
- zremaserowane animacje postaci, dodano także dużo animacji interakcji
- nowe animacje posługiwania się bronią zależnie od umiejętności posługiwania się bronią jedno i dwu ręczną
- planujemy także zmiany w animacjach chociażby Królowej Pełzaczy, aligatorów czy pająków

Jeżeli wszystko jest jasne co do rozwoju postaci (system będzie podobny do tego znanego z oryginalnej gry czyli nauka za LP) to system przeszedł duże zmiany. Doświadczenie zebrane z różnych modyfikacji, także Returna 2.0 pokazało że pompowanie potworów do dużych liczb jest ślepą uliczką. Tak samo jak wymyślanie dziwnych buildów postaci z których może znana jest seria TES ale na pewno nie Gothic.
Zdecydowaliśmy iść w stronę jakości a nie ilości, na tyle na ile pozwoli Gothic potwory staną się "mądrzejsze" nie oczekujcie jednak cudów.

Jeśli chodzi o ekonomie to nic nie jest jeszcze pewne. Zostanie ona stworzona dopiero po tym jak już ogarniemy ilości złota (w świecie, z zadań) i przedmiotów możliwych do sprzedania w świecie gry. Oraz kiedy już ustalimy koszta treningu umiejętności

Wytwarzanie w grze będzie występować w dużej ilości, jednak nie będziemy tego nadużywać jak to miało miejsce w Returnie. System wytwarzania będzie taki sam jak w Gothic czyli poprzez dialog. Nie zostanie dodany interfejs znany z AB. Jednakże system dialogowy został przebudowany co pozowli nadal śledzić wszystkie ważne i potrzebne informacje. W grze będzie dużo rozwiniętych Receptur. Nie będzie wytwarzania biżuteri.

Najważniejsze pytanie kiedy mod zostanie wydany? Nie wiemy. Główna część projektu została ukończona. Teraz musimy skupić się aby na końcu projektu znikąd nie zaskoczyła nas jakaś rzecz wymagająca gruntownej przebudowy.
Do końca roku chcemy ukończyć prace nad przedmiotami, wytwarzaniem oraz systemem walki. Po tym zaczniemy wprowadzać napisaną fabułe do samej gry. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w ciągu kolejnych 2 lat prace nad całą fabuła powinny zostać ukończone. Wtedy też rozpoczniemy testy a to kolejne conajmniej pół roku. Na pewno nie chcemy udostępnić niedokończonego projektu jak to miało miejsce z Returnem 2.0 dlatego też z tego miejsca chciałbym jeszcze powiedzieć:
- Jak tylko zakończymy pisanie całej fabuły rozpoczniemy prace nad nagrywaniem dubbingu
- Nie pojawi się wersja "alpha". Mod będzie testowany przez deweloperów oraz kilka osób wybranych sposród subskrybentów
- Czy będzie można tworzyć własne modyfikacje do Outfaith? Niestety nie będzie to możliwe. Nadal będzie można używać NoGrass, texture packów czy patchów balansu. NoGrass znajdzie się nawet w grze jako opcja. Wszystkie skrypty, modele, tekstury i tak dalej zostaną całkowicie "zamknięte" za szyfrowaniem aby uniemożliwić wyciągnięcie plików
- Nie będzie 7 rozdziału. Nasza główna historia jest kanoniczna i kończy się na Irdorath. Doświadczenie pokazało nam że lepiej jest sprawić aby fabuła była "mięsista" niż niepotrzebnie ją rozciągać
- Z moda zostało usunięte blisko 90% zadań i lokacji które pojawiły się w Returnie. To oznacza że nie będzie Doliny Cieni, Masjafu czy Opiekunów. Sam wątek orków jako historia ma się pojawić jako DLC


 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty352
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Postanowiliśmy że nowe informacje z prac nad modem będą się pojawiać prawdopodbnie raz na 3-4 tygodnie w formie większej listy zmian. Aktualnie mamy dużo pracy i cała ekipa ciężko pracuje nad implementacją nowych mechanik i pomysłów.

Oto kilka większych i mniejszych zmian jakie zaszły, a o których nie pisaliśmy w ostatnim poście
- niemal skończyliśmy pracę nad opisami przedmiotów oraz przeniesiem tego na nowe skrypty
- posortowaliśmy wszystkie księgi w grze oraz wprowadziliśmy nową mechanikę zdobywania z nich bonusów
- trwają prace nad nowym wyglądem tła książek kiedy je czytamy
- sfinalizowaliśmy nową mechanikę obrażeń punktowych
- poprawiliśmy nową mechanikę obliczania trajektori strzał i bełtów zależnie od umiejętności posługiwania się łukiem i kuszą
- poprawiliśmy nową mechanikę zmiany amunicji (strzał i bełtów) w czasie walki
- kompletnie przemyśleliśmy parametry wszystkich run i ich mechanik, a także zastanowiliśmy się nad ilością zaklęć w grze. Wychodzimy z założenia że wszystkie zaklęcia powinny być użyteczne. Wyrzuciliśmy wszystkie dziwne i nie pasujące do Gothica nowości które dodaliśmy w Returnie
- pracujemy takiże nad nowym konceptem magi Budowniczych
- modele i tekstury run zostały całkowicie stworzone od nowa. Jeśli chodzi o zwoje nie podoba mi się że moje tekstury zostały użyte w AB/NB oraz innych modach, ponieważ ludzie na pewno będą mówić że to my zabraliśmy je z innych modów. Z tego powodu zwoje także prawdopodobnie dostaną nowe tekstury
- ruszyły prace nad ekonomią świata, będzie ona całkowicie bazowała na ekonomi krajów z czasów średniowiecza
- system kar za bycie okrutnym w stosunku do mieszkańców (bójki, morderstwa) został przemyślany od nowa. Od teraz niemożliwe będzie uniknięcie kary. To powinno zmusić graczy do unikania nadużywania przemocy
- nowe tekstury orków
- dużo kosmetycznych zmian w świecie gry
- baza zadań w grze przeszła gruntowne czyszczenie po raz kolejny (głównie były to pozostałości po Returnie). Niektóre zadania zostały jednak są one poprowadzone zupełnie inaczej
- rutyny NPC zostały zoptymalizowane głównie poprzez usunięcie niepotrzebnych rutyn od czasów Returna 2.0. Dzięki temu nieco podniesie to wydajność
- do naszego zespołu dołączył także artysta 2D Vladislav Voloshin który już stworzył kilka niezwykłych dzieł do naszego moda. Dziękujemy mu z głębi serca za pomoc




 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry