[G2NK] Aetherna v2.0 1369 13

O temacie

Autor Anonimus14

Zaczęty 20.04.2019 roku

Wyświetleń 1369

Odpowiedzi 13

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Aetherna v2.0
2019-04-20, 23:24(Ostatnia zmiana: 2019-07-08, 21:55)


Opis moda
Spoiler
Życie jest jak rubin
Klątwą naznaczone
Cały sekret tkwi w nadziei
Aby klątwę tę obnażyć


Jesteś doświadczonym myśliwym, masz wspaniałą żonę i dobre nastawienie do życia. Miałeś dość życia w wielkim mieście więc postanowiłeś przenieść się na niewielką wyspę aby zaznać spokoju.
Podczas jednego z wielu polowań, natrafiasz na starą kryptę, widziałeś ją już wiele razy ale nigdy nie miałeś odwagi jej otworzyć. Opiekun lasu przestrzegał cię przed nią, została ona zamknięta na cztery spusty przez miejscowego nekromantę, człowieka o dosyć łagodnym charakterze jak na tę profesję. Jednak pewnego dnia coś cię zmusza do sforsowania drzwi, jakaś obca i niezbadana siła. Robisz to! W środku, oprócz grobów, znajdujesz przepiękny amulet z diamentem. Gdy bierzesz go do ręki czujesz, jak emanuje jakąś energią. Niewiele myśląc, bierzesz go ze sobą do domu.
TO BYŁ BŁĄD!
Wstajesz tak jak zawsze o ósmej rano aby upolować jakiś obiad. Twoja żona cię budzi. Jednak coś jest nie tak. Czy to na pewno ranek? Dlaczego jest tak ciemno? Ukochana informuje cię, że na całej wyspie panuje mrok, kompletna ciemność. Podejrzewasz, że może to mieć coś wspólnego z amuletem jaki poprzedniego dnia wyniosłeś z krypty. Postanawiasz rozwiązać tę tajemnicę.
W międzyczasie zaangażujesz się w problemy lokalnej społeczności która nie jest już taka jak dawniej.

Co będzie oferować ta wersja?
  • Mroczna, bardziej rozwinięta fabuła z poprawionym klimatem horroru
  • Od 4 do 5 godzin rozgrywki
  • Zen znany z pierwszej części a także drugi nowy
  • Nowe skrypty a także zadania poboczne i dodatkowe zadania w linii fabularnej moda
  • Nowe intro i outra
  • Dodatkowe zakończenie
  • Poprawione dialogi
  • Wprowadzenie losowości dzięki czemu każde przechodzenie moda będzie się różniło od siebie

Screeny






Premiera: Wakacje 2019
Wątek będzie z czasem aktualizowany o nowe informacje i screeny
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Chce ci się robić takiego mody co jakiś czas, które są raczej wątpliwej jakości? Nie lepiej zamiast dwóch modów wydanych w dwóch wersjach na rok zrobić jeden porządny?

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chcę otrzymywać rady które faktycznie mogą przyczynić się do polepszania jakości moich dzieł.
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Chcę otrzymywać rady które faktycznie mogą przyczynić się do polepszania jakości moich dzieł.

Nie bazować za bardzo na czymś, a kreować własne, jak się inspirować to minimalistycznie, przysiąść trochę do dialogów. Poprawianie drobnych błędów to jedno, ale skoro to mod do gry RPG i są zadania, a także dialogi, to fajnie jakby były klimatyczne. W tych Grupach Oszustów moim zdaniem (nie grałem, ale widziałem te dialogi na materiałach publicznych jak filmy z tego moda i tyle mi wystarczy do oceny) był gimnazjalny humor, którego poza autorem (o ile) nikogo raczej nie bawił. Mod śmieszny nie oznacza moda, w którym co drugie słowo to przekleństwo czy nawiązywanie do jakiejś patologii.

Podoba mi się to, że skoro nie wychodzą ci ewidentnie mody komediowe, to podszedłeś do tematu horrorowych, nie wiem na ile to jest popularne, ale wydaje mi się, że od Ortegi i w górę (chociażby Ciemności Gordotha) idzie to w coraz większą masówkę, tworzone szybko i na jedno kopyto. Poprawione wersje są dobre, bo jest to jakaś aktualizacja moda, ale z drugiej strony wolałbym chyba bardziej dopieszczony mod-horror (mimo, że nie gram) zamiast jakieś drobne poprawki w tym, co już jest mi znane. Poprawa dialogów od strony błędów nie sprawi, że polepszy się drastycznie ich jakość, co najwyżej czytelność, w przypadku dubbingu i przy braku zwracania na to uwagi przez gracza ma to pewnie mniejsze znaczenie (nie wiem czy je robisz, ale raczej nie).

Jest już mała baza światów dostępnych publicznie, która nie byłaby przetyrana, ale nie używaj tego samego świata w każdym modzie, bo to jeszcze bardziej zabija chęć z gry. Znajdź już inny, z którego bedziesz mógł coś wykrzesać. IDEALNIE byłoby gdyby świat był całkowicie nowy, ale raczej nie znajdziesz osoby, która taki wykona i będzie chociaż na poprawnym poziomie. Osobiście nie jestem fanem horrorów w ogóle, a jak grałem, to nie chodziło mi o to, żeby mnie straszyły, bo nie straszyły, a o to, żeby miały fajny klimat, i to w zupełności wystarczyło.  Chciałbym nadmienić, że horror to nie tylko noc, mgła i mała widoczność, która z jednej strony wpływa na mrok, a z drugiej znacznie ułatwia robotę (maskuje słaby level design i tym podobne). Kwestia inwencji twórczej. To tak na szybkości.

PS. Twoich tworów, nie dzieł, a przynajmniej nie dzieł w kontekście dobrej jakości.  :P

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6100
Propsy2766
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Bardzo cieszy mnie Twój zapał do pracy, natomiast mam duże wątpliwości, czy wydanie wersji 2.0 faktycznie będzie takim sukcesem, jakim zakładasz. W wersji 1.1 pokazałeś, że jednak nie potrafisz robić rozwiniętych i dojrzałych dialogów, na co liczyłem, a rozmowy na PW  z Tobą wynika, że nie chcesz by ktoś Ci się wtrącał do pracy. Pytanie zatem, jak chcesz zrobić, by te dialogi były faktycznie dobre? W tej sytuacji masz rozwiązania dwa: Zacząć czytać w cholerę książek, bo to przede wszystkim buduje jakość zdań lub poprosić kogoś, by zrobił to za Ciebie. @Fabio mu raczej chodzi o generalne ich rozbudowanie, bo ja je już poprawiałem pod kątem błędów :P

Co do dialogów, to skup się proszę przede wszystkim na budowaniu relacji, historii danych postaci. Niech nie będą zwykłymi anonimowymi kukłami, które dają Ci informacje i wydają polecenia. Bohater jest mocno przyziemny, pisz o jego zwyczajach, znajomych, opowiedz coś o karczmarzu i staraj się postaciom nadać odpowiedni charakter, a także właściwe emocje w danych sytuacjach.

Co do świata to mam nadzieję, że kolejny ZEN nie będzie tym z W poszukiwaniu skarbów, bo obiecuję, że w tego moda nie zagram, bo ileż można? Fajnym, a rzadko używanym jest ten z Valendora, ale tak naprawdę, wszystko zależy od tego, co będziesz potrzebować.

Cieszy mnie również to, że nagrasz na nowo przerywniki, bo wcześniej ich jakość była wątpliwa, a teraz możesz ogarnąć porządnego filmowca, który Ci to zrobi. A co do zakończeń to w ogóle mnie nie cieszy to, że będzie jeszcze jedno dodatkowe, bo w trzech obecnych (tak, ukończyłem moda tyle razy) ich jakość była dość wątpliwa, więc może zamiast dodawać kolejne cegiełki, skup się na tym, by obecne lśniły?

Zadania poboczne są raczej moim zdaniem zbędne, a szczerze wątpię, by ich dodanie było dobrym pomysłem. W historiach takich jak Twoja, liczy się przede wszystkim historia i jej, hmm, ścisłość, a dodawanie pobocznych czynności kompletnie upłynniają wątek główny i wybijają z imersji. Podobnie miał @OrtegaX przy Zagadce bagiennego ziela, gdzie poboczne zabijały główny wątek, który nie był taki zły.

Also wersja 2.0 wiąże się z tym, że musi być dubbing. Pozdrówki.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Aetherna 2.0
#5 2019-04-21, 12:46(Ostatnia zmiana: 2019-04-21, 12:52)
O nie, na pewno nie będzie świata z "W poszukiwaniu skarbów". Nie wiem jeszcze co wybiorę ale na pewno nie ten :)
Zadania poboczne nie będą takie jak u Ortegi czyli "Zabij bossa ale najpierw pomóż znaleźć nieistotny przedmiot dla jakiegoś NPC". Będą całkowicie opcjonalne i będzie można przejść grę bez nich, tak jak jest w obecnej wersji ale będą bardzo pomocne bo można dzięki nim zdobyć dodatkowe przedmioty i doświadczenie.

Wiem już co jest nie tak, naczytałem się wielu opinii i będę starał się to poprawiać w tej wersji.

PS: Zapomniałem jeszcze dopisać, że postawię też na większą losowość tak aby każde przechodzenie moda troszkę się różniło od siebie.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Aetherna v2.0
#6 2019-05-25, 13:57(Ostatnia zmiana: 2019-05-25, 14:03)
Dawno nic nie pisałem i nie będę ukrywał, postęp prac nad tą wersją jest znikomy. Od początku maja mam dużo mniej czasu niż wcześniej a kiedy mam chwilę dla siebie to nie chce mi się siedzieć nad modem.
Nie mówię też, że anuluję wersję 2.0, to na pewno nie ale nie oczekujcie rychłej premiery. Może kiedyś w końcu się zmuszę i przysiądę do moda.

Co do tego co udało mi się zrobić (niewiele ale coś tam było) to wybrałem nowego zena który pojawi się w modzie. Będzie to zen z moda "Smocze opowieści" który idealnie pasuje do mojej wizji wątku jaki będzie się rozgrywał w tej wersji.
Pojawi się też postać ucznia głównego bohatera.
Wcześniej pisałem że zadania poboczne będą opcjonalne (co jest oczywiste xD) ale nie będzie tak z dodatkowym wątkiem który ma się rozgrywać na tym zenie. Piszę to żeby ktoś sobie nie pomyślał że tę wersję będzie można przejść dokładnie tak samo jak 1.2.1 :)
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kolejna aktualizacja, niestety znowu niewiele wprowadziłem do moda ale teraz mam trochę wolnego czasu więc będę nad nim pracować.
Zaczynam właśnie dostosowywać zen ze smoczych opowieści pod moją wizję czego efekt widać na pierwszym screenie już z wersji 2.0
Mam napisaną fabułę do tej części moda jednak myślę jeszcze gdzie najlepiej będzie ją wcisnąć w aktualną fabułę tak aby nie było to zrobione na siłę.
Uczeń który ma się pojawić w tej wersji będzie mógł nam pomagać podczas przechodzenia moda na pierwszej wyspie. Trzeba będzie na niego uważać ponieważ łatwo może zginąć.

Nowy zen będzie miał nowe tło muzyczne, bardziej mroczne, zresztą kto grał w "Smocze Opowieści" będzie wiedział że o ile pierwszy zen był jeszcze nawet przyjazny bo była wioska z pozytywnie nastawionymi NPC, tak tutaj będzie tylko jedna pozytywna postać. To więc oznacza że trzeba tutaj dać mroczniejszy klimat.
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty114
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie takich modów nam potrzeba, a nie ciągle wybrańcy Innosa, Beliara, Adanosa (nie chodzi mi o Beziego)
Właśnie najmniej do Gothica powstało horrorów. Za niedługo jak skończę pracować nad moim projektem to z chęcią zagram jak wyjdzie.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po dość krótkim czasie nowe wieści odnośnie moda:
Postanowiłem całkowicie przebudować fabułę moda a konkretnie jej drugą część. Zakończeń znanych z pierwszej wersji nie będzie, w ich miejsce pojawią się dwa całkowicie nowe. Nie będzie także wydarzeń które miały miejsce na krótko przed nimi.
Zamiast tego będzie oczywiście nowa fabuła która nie będzie jednoznacznie wskazywać tego że zmierzamy do końca historii. Wyspa będzie mniej przyjazna, można powiedzieć że pojawi się element survivalu.

A jeśli chodzi o akcję na nowym zenie to ograniczę się do 30 - 60 minut. Sam mod będzie jednak trwał od 3 do 4 godzin zamiast obiecanych 4 - 5 bo nie chcę robić tutaj niczego na siłę aby nie potrzebne przedłużać.
 

GaMBiD

GaMBiD

Użytkownicy
posty17
Propsy4
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
I to się szanuje. Lepiej zrobić 3-4 godziny trzymającej w napięciu rozgrywki niż 4 - 5 na siłę.
 
Kolekcja klasyki. Najchętniej kupowane gry w Polsce. Polecam i pozdrawiam, Piotr Fronczewski

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty122
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie, że pracujesz nad modem. Oczywiście jestem ciekawy, jak to wszystko będzie ostatecznie wyglądać.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty122
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak tam prace nad modyfikacją?
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty71
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem ostatnio napisać jakieś wyjaśnienie odnośnie tej wersji moda ale nie będę ukrywać, chciało mi się to pisać tak jak robić moda.
Tak jak wcześniej pisałem, od maja mam dużo mniej wolnego czasu, kiedy zakładałem ten temat w kwietniu jeszcze nie wiedziałem o tym. Ostatnie większe prace robiłem w lipcu i od tamtej pory niewiele się zmieniło. Kiedy mam wolny czas to nawet próbuje jakoś przysiąść do moda ale modowanie w gothicu to niestety nie jest klikanie opcji w programie tylko zabawa z plikami i skryptami, o pisaniu dialogów nawet nie wspominam więc jakoś tracę zapał.
Nie mówię że mod nigdy nie powstanie, chciałbym żeby został wydany więc produkcji nie porzucę ale na ten moment nie potrafie podać chociaż przybliżonej premiery.
Może gdybym miał kogoś do pomocy, szczególnie kogoś kto pisałby mi dialogi (tu jest najwięcej roboty bo nie chciałbym żeby dialogi po prostu były ale żeby też jakoś wyglądały), może nawet za jakieś drobne wsparcie to produkcja moda poszłaby szybciej. W sumie to jak ktoś jest chętny to może pisać do mnie na PW, ustalimy szczegóły :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry