Błąd z mieczem :( 11556 28

O temacie

Autor ReMake

Zaczęty 23.01.2008 roku

Wyświetleń 11556

Odpowiedzi 28

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy

ReMake

Błąd z mieczem :(
2008-01-23, 21:51(Ostatnia zmiana: 2008-01-23, 21:52)
Otóż mam błąd z nowym mieczem prosto z 3d maxa otexturowany/oskryptowany a go nie widać ;/ tutaj daje jego skrypt a poniżej zdjęcia

Cytuj
INSTANCE Katana (C_Item)
{   
   name             =   "Katana";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   Value_PalZweihaender;

   damageTotal        =    Damage_PalZweihaender;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range             =     RANGE_PalZweihaender;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   Condition_PalZweihaender;
   visual             =   "Katana.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

Screen miecza w 3d max:
http://img132.imageshack.us/img132/4267/max1be4.png
Screen miecza po przyzwaniu w grze:
http://img250.imageshack.us/img250/5804/max2ht9.png

Licze na pomoc :D
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
A czy tekstura miecza jest w odpowiednim folderze i formacie?
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Błąd z mieczem :(
#2 2008-01-23, 22:15(Ostatnia zmiana: 2008-01-24, 00:03)
Uuu... to niebezpieczny błąd, skoro z mieczem gania :D  (nazwa tematu: Błąd z mieczem)
A tak serio: Format 3ds gothica jest chyba inny niż 3ds z 3dsMAX'a...
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Cytat: mEatrikZ link=topic=299.msg980#msg980 date=Jan 23 2008, 22:15\'
Uuu... to niebezpieczny błąd, skoro z mieczem gania :P
A tak serio: Format 2ds gothica jest chyba inny niż 3ds z 3dsMAX#msgote author=mEatrikZ link=topic=299.msg980#msg980 date=Jan 23 2008, 22:15\']Uuu... to niebezpieczny błąd, skoro z mieczem gania :P
A tak serio: Format 2ds gothica jest chyba inny niż 3ds z 3dsMAXa...

Nie łąpie tego :P

A co do texturek to ja uzyłem tych z 3ds maxa więc nie ma ich w folderze :D  ( jestem noobem w texturkach itd...)
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz utworzyć folder _work\data\textures\_compiled i wrzucić tekstury w formacie tga. Później dodajesz je do paczki z modem. Powinno działać
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
W teksturach nie tkwi problem, bo Gothic daje swoje, gdy model nie posiada tekstur.
W nowych 3DS Max format .3ds nadaje się do Gothic'a (nie wiem, czy w starych też).
Zmniejsz miecz. Jest za duży, jak na miecz do Gothic'a.
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Jak widać na screenie kolega uzywa maxa 2008 do którego jak wiemy nie istnieje exporter do gothic 3ds. Plik siatki jest niepoprawny więc gra go nie wyświetli. Poprawcie mnie jeśli sie mylę.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ja jakoś robiłem miecze w 3DS Max 2008, eksportowałem je do Gothic'a i normalnie działały. Żadnych exporterów nie trzeba (do 3DS Max 9 zresztą też).
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Hmm to kto to mówił że mozna uzywać maksymalnie maxa8? A może on ten miecz ma w złym folderze.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ja nie mówię o 3DS Max 8, tylko o 2008.
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy

jagieł

Błąd z mieczem :(
#10 2008-01-24, 12:38(Ostatnia zmiana: 2008-01-24, 12:39)
No ja wiem o czym ty mówisz :)  Tylko poprostu ktoś pisał że jak masz maxa nowszego niż max8 to nie porobisz. No ale wychodzi na to że sie da więc wporządku. ReMake napisz czy rozwiązałes problem.
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
A jak sie zmiejsza ? :)  bo ja jeszcze tego nigdy nie robiłem :D
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Błąd z mieczem :(
#12 2008-01-24, 15:49(Ostatnia zmiana: 2008-01-24, 16:03)
Musisz go zeskalować :)
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Błąd z mieczem :(
#13 2008-01-24, 19:48(Ostatnia zmiana: 2008-01-24, 19:50)
Cytat: sebinho link=topic=299.msg992#msg992 date=Jan 23 2008, 23:13\'
Musisz utworzyć folder _work\data\textures\_compiled i wrzucić tekstury w formacie tga. Później dodajesz je do paczki z modem. Powinno działać

Do compiled nie wrzuca się tekstur TGA  :blink:

A co do skalowania to zrób tak:
Zaimportuj do tego samoego pliku z twoim mieczem model jakiegoś miecza z Gothica.
Potem wyskaluj ten twój tak, żeby miał taki sam rozmiar i usuń ten z Gothica.
Zapisz i syto.
 

ficus
  • Gość
Cytuj
Musisz utworzyć folder _work\data\textures\_compiled i wrzucić tekstury w formacie tga. Później dodajesz je do paczki z modem. Powinno działać
Sebinho!!!!!
przestań wprowadzać gościa w błąd żeby zobaczyć zmiany w gothic nie trzeba robić paczki z modem!!!!!!!
Wystarczy przez gothic starter!!!
Gdyby za karzdym razem trzeba było paczke z modom o jezu co by sie działo.
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Tylko że ja nie mam importerów i eksporterów do 3ds maxa bo wszystkie nie działą :P

A co do ,,paczki z modem'' to ja nie jestem głupi aby ciągle ją robić (znam sie dobrze na skryptach więc posty pytu zrób paczke i bendziesz miał zmiany nie pisać :P )
 

ficus
  • Gość
Spoko poprostu mnie wkur***** jak widze gościa co pisze innym że ma paczke zrobić. Potem newbee za karzdym razem je robią
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Cytuj
Spoko poprostu mnie wkur***** jak widze gościa co pisze innym że ma paczke zrobić. Potem newbee za karzdym razem je robią

Jak to ma mi pomóc ? xD
 

Darmor

Darmor

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie jestem pewny ale modele do gothica muszą być jedną bryłą. Spróbuj zattachować ostrze i rękojeść, tak aby stanowiły jeden obiekt. Może to pomoże.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie muszą być jedną bryłą, gothic i tak rozdziela obiekty, i dzieli je ze względu na tekstury.
Potem wszystko co ma teksture trawy jest jednym obiektem, wszystko co ma teksture skały jest jednym itd.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry