O temacie
Autor ReMake
Zaczęty 23.01.2008 roku
Wyświetleń 11557
Odpowiedzi 28
ReMake
INSTANCE Katana (C_Item){ name = "Katana"; mainflag = ITEM_KAT_NF; flags = ITEM_2HD_SWD; material = MAT_METAL; value = Value_PalZweihaender; damageTotal = Damage_PalZweihaender; damagetype = DAM_EDGE; range = RANGE_PalZweihaender; cond_atr[2] = ATR_STRENGTH; cond_value[2] = Condition_PalZweihaender; visual = "Katana.3DS"; description = name; TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal; TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2]; TEXT[4] = NAME_TwoHanded; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;};
dr inż. Fenix The Modders
Zkirtaem Moderator
Uuu... to niebezpieczny błąd, skoro z mieczem gania A tak serio: Format 2ds gothica jest chyba inny niż 3ds z 3dsMAX#msgote author=mEatrikZ link=topic=299.msg980#msg980 date=Jan 23 2008, 22:15\']Uuu... to niebezpieczny błąd, skoro z mieczem gania A tak serio: Format 2ds gothica jest chyba inny niż 3ds z 3dsMAXa...
sebinho
Retsked
jagieł
Buła
Musisz utworzyć folder _work\data\textures\_compiled i wrzucić tekstury w formacie tga. Później dodajesz je do paczki z modem. Powinno działać
ficus Gość
Spoko poprostu mnie wkur***** jak widze gościa co pisze innym że ma paczke zrobić. Potem newbee za karzdym razem je robią
Darmor
wietrzyk
Skądś ty wziął taki folder? Daj go(ten miecz) do mw_swords i wtedy skrypt do Melee_weapons.d .Tak powinno byc dobrze.