Gothic Sequel - Dokończenie Fabularne 47876 66

O temacie

Autor GaroK

Zaczęty 24.12.2018 roku

Wyświetleń 47876

Odpowiedzi 66

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=b-75jRotapA

Gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=YXb8d__ID5w

Opis:

Gothic Sequel - Początkowo dodatek to Gothica 1, później postanowiono, że będzie to samodzielną grą. Ostatecznie, gra została porzucona na rzecz Gothica 2 jaki jest nam znany dziś.

Grupa Gothic Sequel Entertainment zamierza dokończyć grę, posługując się oryginalnym scenariuszem gry, i starając się trzymać przy zamysłach pierwotnych twórców, bez dużej ilości zbędnego contentu rodem z returninga, bez żadnych retexturek i świecącej grafiki z DX11, który zresztą na Sequelu nie będzie działał, o co grupa GSE się postara. Ma być to grane tak, jak się powinno w 2002, gdyby gra została oficjalnie wydana.

To nie jest mod, a oddzielna gra, bo zawartość plików nie jest w rozszerzeniu .mod, nie uruchamia się tego przez PlayerKita tylko przez normalnego .exe.

Premiera gry planowana jest na pierwszą połowę 2019 roku.


Screeny

Spoiler













Więcej na stronie grupy: http://gothicsequel.cba.pl/

 


Nie należę do grupy Gothic Sequel Entertainment, a jedynie piszę tutaj w ich imieniu.

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wez to ktoś usuń zanim to jaja zniesie, ja pierdole :/
W czym rzecz? Skoro to oddzielna gra to nie pasuje do tego działu czy co?
Chociaż ten "pojazd" na returninga od nich to mogłem usunąć jednak...

LiberatorDesigns

LiberatorDesigns

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gothic Sequel - bardzo szanuje i pomagam intensywnie w dokończeniu. Zajmuję się grafiką 2D ;-) Logo, które widzicie w trailerze to moje wykonanie. Pozdrawiam Gothic Sequel Entertainment!
 

qaz123456

qaz123456

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szanuję lubię i pozdrawiam
 

Donmaslanoz14

Donmaslanoz14

Użytkownicy
posty1
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Noooo gratuluję okazu! Widać, że doświadczony twórca gier.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Po trailerze straszne gówno, w dodatku widzę zaczęli konta zakładać aby tylko spamić tutaj że super itp itd. Do tego nie wiem jak chcecie to wydać jako oddzielną grę, widzę prawa autorskie totalnie w poważaniu macie, to nie rosja...

Czy nawet konta które nigdy nic nie pisały na forum nagle się obudził i zaczęły teraz tutaj pisać, taaa jasne.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
DX11, który zresztą na Sequelu nie będzie działał, o co grupa GSE się postara


Po tylu latach zakazywania konsol i innych rzeczy, ktoś jednak wpadł na jeszcze gorszy pomysł, który dobije moda xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
DX11, który zresztą na Sequelu nie będzie działał, o co grupa GSE się postara


Po tylu latach zakazywania konsol i innych rzeczy, ktoś jednak wpadł na jeszcze gorszy pomysł, który dobije moda xD
Nie wiem jak tutaj by działał dx 11, ale w G1 jest imho bez sensu go uzywac bo nie mozna wczytac gry zapisanej podczas deszczu co jest mocno irytujace. Poza tym G1 na dobrym texturpacku i tym modzie na okraglejsze przedmioty, wyglada dobrze.
Tak wiec wydaje mi sie ze grafika to akurat najmniejszy problem. Co do moda, no to na tle innych produkcji to nie ma o czym wgl mowic.Ale moze ( choc w to watpie) tworcy nas czyms zaskocza i bedzie sie w to grac calkiem przyjemnie. Moze ogram po premierze.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
ale w G1 jest imho bez sensu go uzywac bo nie mozna wczytac gry zapisanej podczas deszczu co jest mocno irytujace.
Zostało to już naprawione w wersji Clockwork 17.6.

Tak czy inaczej, DX11 nie zadziała, bo w Sequelu są inne adresy w pamięci silnika i różnią się niektóre klasy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie, że robicie coś nowego :) trzymam kciuki aby udało się skończyć i żeby wyszło tak jak chcecie.

Bardzo chętnie zobaczył bym jakiś opis czym dokładnie ma Gothic Sequel być. Poza wzmianką, że w jakiś sposób dotyczy on moda o tej samej nazwie, który nigdy nie ujrzał światła dziennego, i o którym trzeba szukać informacji w internecie, to tak naprawdę nie za bardzo przedstawiliście swój pomysł. Mile widziane byłyby informacje w stylu:
- czy gra zawiera questy i historię z G2, czy jest zupełną alternatywą dla G2?
- jak długa ma być gra: ile rozdziałów, ile godzin przewidywane?
- na jakim silniku powstaje gra? patrząc na trailer wygląda jak G1/G2? jeśli faktycznie jest to silnik gothica, to jaki dokładnie jest cel wydawania tego w postaci .exe zamiast moda? (tutaj również jak któryś przedmówca zastanawiam się nad prawami autorskimi... ale nie jestem ekspertem. uważam jednak warto to jasno napisać, wyjaśnić)
- co będzie nowe, a co będzie stare? na trailerze widziałem nowe kolorowsze wersje tekstur potworów, a mapka wyglądała jak ta z G1 chyba zmodyfikowana?
 

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie, że robicie coś nowego :) trzymam kciuki aby udało się skończyć i żeby wyszło tak jak chcecie.

Bardzo chętnie zobaczył bym jakiś opis czym dokładnie ma Gothic Sequel być. Poza wzmianką, że w jakiś sposób dotyczy on moda o tej samej nazwie, który nigdy nie ujrzał światła dziennego, i o którym trzeba szukać informacji w internecie, to tak naprawdę nie za bardzo przedstawiliście swój pomysł. Mile widziane byłyby informacje w stylu:
- czy gra zawiera questy i historię z G2, czy jest zupełną alternatywą dla G2?
- jak długa ma być gra: ile rozdziałów, ile godzin przewidywane?
- na jakim silniku powstaje gra? patrząc na trailer wygląda jak G1/G2? jeśli faktycznie jest to silnik gothica, to jaki dokładnie jest cel wydawania tego w postaci .exe zamiast moda? (tutaj również jak któryś przedmówca zastanawiam się nad prawami autorskimi... ale nie jestem ekspertem. uważam jednak warto to jasno napisać, wyjaśnić)
- co będzie nowe, a co będzie stare? na trailerze widziałem nowe kolorowsze wersje tekstur potworów, a mapka wyglądała jak ta z G1 chyba zmodyfikowana?

1. Tworzymy dokończenie fabularne do tego co Piranha Bytes zaczęła robić w 2001 roku
2. To nie jest ani na silniku Gothica 1 ani na silniku Gothica 2 tylko na silniku Sequela (wersja ZenGin pomiędzy G1 a G2)
3. 4 pełne rozdziały (za wcześnie żeby stwierdzić ile godzin zajmie przejście gry, ale myślę że tyle co Gothic 1 albo trochę więcej)
4. Cel jest taki, że mody powstają do ukończonych projektów a my dokańczamy fabularnie całą grę, dlatego to będzie exe
5. Co będzie nowe? Wszystko! Fabuła miała zastąpić tą z G2 (zalecam poczytać o Sequelu na Gothicpedii lub obejrzeć film Archona), dodane wytwarzanie drewna, strzał, walka kosturem itd.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Coś mi tu nie pasuje  :hmmm:

 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Coś mi tu nie pasuje  :hmmm:


Diabeł tkwi w szczegółach

https://imgur.com/a/UvpFspj

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
W takim wypadku powinieneś napisać: "Twórcy chcą dokończyć nieukończony dodatek do gry Gothic".
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na miłość boską, niech ktoś mu proszę wytłumaczy co to znaczy pisać w czyimś imieniu.

Koniuch

Koniuch

Użytkownicy
posty6
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie podoba mi się to, że wszędzie ogłaszacie ten projekt pełnoprawną grą i staracie się za wszelką cenę uniknąć nazywania waszej modyfikacji modyfikacją. No bo czym to jest jak nie modyfikacją? Żadna z osób od was nie pracowała przy czymkolwiek co dokończyła lub czego nie dokończyła Pirania, także nie macie prawa określać tego mianem pełnoprawnej gry czy kontynuacji.
Spoiler

Moim zdaniem zwykłe pierdolenie kotka za pomocą młotka i owijanie w bawełnę, sporo nadużyć i niedomówień byleby tylko zdobyć hype. Niemożliwym jest zrobienie sequela w 100% tak jak miał wyglądać, bo po prostu nie ma o wielu rzeczach informacji tylko luźne propozycje. A postawa na youtube bardzo dużo mówi o tym projekcie.
Gówno nie kontynuacja czy pełnoprawna gra, zwykły mod robiony przez pasjonatów.
 

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie podoba mi się to, że wszędzie ogłaszacie ten projekt pełnoprawną grą i staracie się za wszelką cenę uniknąć nazywania waszej modyfikacji modyfikacją.
Też trochę wydało mi się to dziwne, ale osobiście mam to w nosie. Jeśli tylko powstanie coś wartościowego co da mi parę godzin zabawy, to niech się nazywa jak chce: mod, pełnoprawna gra, dildo analne - co za różnica?

A co do samej definicji pełnoprawnej gry... jeśli tworzysz coś w oparciu o cudzy silnik (np. Unity lub Unreal Engine), i budujesz fabułę w oparciu o istniejące już wcześniej uniwersum (np. świat wymyślony przez sapkowskiego w serii książek o wiedźminie) to czy to jest powód, żeby nie nazwać tego tworu grą? Większość obecnych gier na rynku powstała na istniejących silnikach, a wiele z nich czerpie z istniejących wcześniej pomysłów. Różnica między modem a grą jest chyba faktycznie wyłącznie taka, że gra ma swoją instalkę, a moda dorzucamy jako dodatkowe pliki do jakiejś zainstalowanej gry.

Zapewne każdego istniejącego już moda do Gothica dało by się upakować w postaci gry która się instaluje osobno. Pytania o celowość i legalność takiej procedury są uzasadnione. Dla mnie osobiście powody jakimi się przy tym kierują twórcy SG nie mają znaczenia - ich sprawa, niech robią jak im pasuje. Jeśli im bardziej odpowiada perspektywa w stylu "tworzymy nową grę", bardziej ich to motywuje, lepiej się przez to czują, to super, może dzięki temu wcześniej skończą :) Nie widzę problemu. Problemem jest legalność, ale to problem Piranii, czy kogo tam... zresztą skoro różnica między modem a grą jest tylko w sposobie instalacji, to czy naprawdę Pirania ucierpi od SG bardziej niż od wszystkich modów..?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jedno to stworzyć grę korzystając z jakiegoś silnika a drugie to stworzyć nową grę gdzie w tytule ma się tytuł innej gry i nie mieć żadnych praw jak i zgody twórców tego innego tytułu.....
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy Wy na prawdę nie możecie skończyć z tym, za przeproszeniem, pierdoleniem? Mod, gra, to tylko semantyka i zamiast podejmować tak zwaloną dyskusję, możecie zacząć zadawać sensowne pytania odnośnie struktury zadań, tego co powstawało w konsultacji z Piranhą (bo może jakaś rozmowa była o szczegóły, kto wie) i no nie wiem, co zostanie wzięte z G2. Czy macie jakieś pomysły mądre do dodania czy też krytykujecie niektóre elementy gry. Ja rozumiem, że temat Sequela budzi spore kontrowersje, ale Wasze złości z tym związane możecie wyładować gdzie indziej, bo na chwilę obecną zachowujecie się jak zwierzęta, które o byle głupi temat potrafią zrobić rozgardiasz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty67
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Premiera coraz bliżej!
Przedstawiamy wam fragment z gry z drugiego rozdziału:
https://www.youtube.com/watch?v=YXb8d__ID5w&t=

Rozdział III wkrótce!


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry