Gothic Sequel - Dokończenie Fabularne 4904 21

O temacie

Autor GaroK

Zaczęty 24.12.2018 roku

Wyświetleń 4904

Odpowiedzi 21

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty624
Propsy198
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnie czytając to wiele osób stąd mnie znienawidzi xD
W sumie nie jest źle.
Podoba mi się motyw wojny pozycyjnej z orkami, jednakże zastanowiłbym się nad tym czy nie lepiej byłoby, aby na dopiero co odbitym punkcie strategicznym, nie znajdował się oddział orków wojowników, a nie tylko kilku zwiadowców i psów.
Crafting ze znajdowanymi schematami broni, oraz z wydobywaniem rudy, jak najbardziej na plus. Czas Zapłaty miał z tym problem, ale patrząc na tę prezentację, to wygląda, że to może wyjść. No i na szczęście złoża rudy się wyczerpują, a nie jak w returnie xd
Dialogi należy później lekko poddać korekcie, bo niektóre są zbyt drewniane i sztuczne.
No i jeśli rzeczywiście decyzje gracza będą miały konkretny wpływ na fabułę, to gratuluję, bo do tej pory, mimo wielu obietnic, średnio z tym wychodziło, i to tylko w najlepszym przypadku.
 
while (!success) try{...}

merkury

merkury

Użytkownicy
posty7
Propsy8
Profesjabrak
  • Zbanowany
Nikt cię nie znienawidzi, no może poza kilkoma twórcami modów wydmuszek których boli że ten projekt choć teoretycznie dużo prostszy i bazujący na starych schematach ma tak dużą popularność.
Trzymam kciuki za ten projekt. Jeśli wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik to może być świetna przygoda w klimatach g1. Na ten moment dobry klimat w kolonii oferuje tylko technicznie nieudany czas zapłaty.
Powodzenia w pracach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry