[G2NK] Gothic I 62772 169

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2018 roku

Wyświetleń 62772

Odpowiedzi 169

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dlatego dobrze by było, jakby Siemek dodał potem wersję deweloperską, czyli wypakowane wszystko do możliwej łatwej edycji.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
@Simen taki jest zamiar ;P
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Diwajn

Diwajn

Użytkownicy
posty31
Propsy5
  • Użytkownicy
Działasz sam nad tym projektem? Potrafisz oszacować czy w tym roku Ci się uda? :)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Sam pracuję, ale co do premiery to nie jestem optymistą, ale raczej do końca roku zagracie ;)
Dzisiaj udało mi się zdobyć pozwolenie na używanie zasobów z Reloaded Mod'a. Czyli w grze ujrzymy 2 wersje tekstur - 512x512 z Reloaded Moda, lub 2K z RM. Tekstury będzie można wybrać w opcjach grafiki :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
@Siemekk Obecnie tez siedzisz przy Refixie :P czy to będzie miało wpływ na postęp przy nim, odsunie się on na dalszy plan?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Nie zajmuję się już ReFixem z kilku powodów, głównym jest brak czasu i pomysłów co by dodać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sam pracuję, ale co do premiery to nie jestem optymistą, ale raczej do końca roku zagracie ;)
Dzisiaj udało mi się zdobyć pozwolenie na używanie zasobów z Reloaded Mod'a. Czyli w grze ujrzymy 2 wersje tekstur - 512x512 z Reloaded Moda, lub 2K z RM. Tekstury będzie można wybrać w opcjach grafiki :)

A planujesz zrobić coś takiego, gdyby ktoś nie chciał pobierać 2K tekstur tylko 512? Wybór jest okej, jak nie przeszkadzają mu oba, ale po co pobierać wszystko na raz. :D

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer

Siemekk
Złote Wrota

[G2NK] Gothic I
#27 2018-07-29, 22:07(Ostatnia zmiana: 2018-07-29, 22:33)
Dam z góry dwie paczki, niektóre gry w obecnych czasach mają wagę po +50 GB, a w tym wypadku 300MB to jest nic.
Ogólnie dziś myślałem chwilę nad skrzyniami i napisach jakie pojawiają się przy otwarciu. Zawsze były trzy:
"Brzmi nieźle"
"Cholera... trzeba zacząć od początku"
"Złamał się"
Myślę, aby zastąpić to ikonami jak w Risen, ale inaczej - kombinacja byłaby automatycznie wyświetlana wraz z postępem, ale nie znalibyśmy długości szyfru oraz kombinacja (szyfr wyświetlony na ekranie) byłby usuwany po każdym błędzie - jest to logiczne.
Chciałbym, aby to wyglądało w ten sposób - pseudo efekt w GIMP'ie.


Nie chciałbym robić przeniesienia 1 do 1, a takie coś chciałbym dodać ze względu na nowe systemy powiadomień które pojawią się w modyfikacji (Do wyboru w opcjach)
1 - Jak w Czasie Zapłaty
2 - Jak w Gothic 3

Co o tym sądzicie?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Według mnie bezsensu jest to ruszać, a tym bardziej dodawać content z innych gier typu Gothic 3 czy Risen. Te strzałki są niepotrzebne tak swoją drogą, bo tylko syfią ekran.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dam z góry dwie paczki, niektóre gry w obecnych czasach mają wagę po +50 GB, a w tym wypadku 300MB to jest nic.
Ogólnie dziś myślałem chwilę nad skrzyniami i napisach jakie pojawiają się przy otwarciu. Zawsze były trzy:


Nie wiem po co robić takie coś, mamy 2018 a nie 2008. Dzisiaj co druga osoba ma dostęp do dobrego internetu i pobranie takiego pliku to nie jest problem a jedynie kłopot dla ciebie.

A te skały na screenie wyglądają mega obrzydliwie  :lol2: to te z reloaded? xD
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
@Paradoxal - Tak z Reloaded, muszę jeszcze zdobyć od nich mesh świata. Bo tekstury w niektórych miejscach wyglądają potwornie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty229
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Ten pomysł z otwieraniem zamków jak w Risenie 1 zajebisty. Propsuje.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można to zrobić jako opcja i do edycji np w ini. Ale i tak focusujesz się za bardzo na takich pierdolach i spowalnia to twoja prace
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
I to o jakąś godzinę! Skandal!
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Centuris

Centuris

Użytkownicy
Prokrastynator
posty26
Propsy66
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Prokrastynator
Jak dla mnie pomysł z tymi zamkami genialny, to była jedna z rzeczy które mi się właśnie w Risenie podobały.
Spokojnie mógłbyś coś takiego zaimplementować, jednak ikony muszą się fajnie wpisywać w estetykę Gothica - a to wcale nie jest łatwe zadanie :P Korzystając z assetów z oryginalnej gry ugniotłem coś takiego w Gimpie w 2-3 min:



Górnych lotów to oczywiście nie jest, ale chciałem tylko pokazać, o co mi chodzi. Te oryginalne strzałki z Risen raczej nie pasują imho
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty91
Propsy26
  • Użytkownicy
Skoro już przenosisz Gothic 1 na silnik Gothic 2 NK, to możesz np. na bagnach dodać bagienne szczury oraz bagienne golemy, pasują klimatem i zawsze to jakieś dodatkowe urozmaicenie. Można też pomyśleć nad dodaniem szczurów (np. w lochach SO), dodać ogniki w lasach i może jakieś nieagresywne ogniki przy kopcu magicznej rudy etc.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Skoro już przenosisz Gothic 1 na silnik Gothic 2 NK, to możesz np. na bagnach dodać bagienne szczury oraz bagienne golemy, pasują klimatem i zawsze to jakieś dodatkowe urozmaicenie. Można też pomyśleć nad dodaniem szczurów (np. w lochach SO), dodać ogniki w lasach i może jakieś nieagresywne ogniki przy kopcu magicznej rudy etc.

Te bagna nie są tak wielkie, żeby nagle tam gdzie błotne bestie i krwiopijce nawrzucać dodatkowo innych potworów. Klimatem pasują, ale biorąc pod uwagę niezbyt dużą wielkość (z uwagi na to, że większość zajmuje oboz) - nie warto.

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świetna robota, propsy lecą jak szalone. ;) Pomysł ze strzałkami też fajny, można to dodać jako opcjonalne w instalatorze.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Świetna robota, propsy lecą jak szalone. ;) Pomysł ze strzałkami też fajny, można to dodać jako opcjonalne w instalatorze.

Takie coś to można do opcjach w grze. :D

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro już przenosisz Gothic 1 na silnik Gothic 2 NK, to możesz np. na bagnach dodać bagienne szczury oraz bagienne golemy, pasują klimatem i zawsze to jakieś dodatkowe urozmaicenie. Można też pomyśleć nad dodaniem szczurów (np. w lochach SO), dodać ogniki w lasach i może jakieś nieagresywne ogniki przy kopcu magicznej rudy etc.

Te bagna nie są tak wielkie, żeby nagle tam gdzie błotne bestie i krwiopijce nawrzucać dodatkowo innych potworów. Klimatem pasują, ale biorąc pod uwagę niezbyt dużą wielkość (z uwagi na to, że większość zajmuje oboz) - nie warto.

Właśnie o to chodzi że klimatem nie pasują.  :ok:
To taki typowy pomysł osoby, która nigdy nie spróbowała przeanalizować dokładnie tematu produkcji gry/moda.
Niech zwyczajnie przeniesie gothica 1 do silnika z g2, doda jakieś opcjonalne ułatwienia jak ta ze skrzynkami i tyle, nie ma sensu robić z tego jakiegoś drugiego returninga.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry