[G2NK] Klasztor v1.1.1 50239 102

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 15.05.2018 roku

Wyświetleń 50239

Odpowiedzi 102

Lojras

Lojras

Użytkownicy
posty152
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem już pod koniec, bardzo fajna modyfikacja godna polecenia, trzeba trochę pomyśleć poszukać, doświadczyłem chyba jednego błędu bo osobę z talarem nie mogłem okraść od razu nie wiem czy to zamierzone, ale powiem tak gdy pierwszy raz byłem na 2 wyspie to uznałem że trochę to przesadzone ale z zwojami się udało byłem naprawdę szczęśliwy, dało się to przejść naprawdę fajnie to było zrobione... Ale ta ostatnia lokacja, no chyba was popieprzyło przecież to są 2-3 godziny czyszczenia pojedyńczo mobków bo zaklęć starczy ledwo na kilka, nie wiem co z tym zrobię, może mam coś zbugowane, nie idzie tego wyczyścić, napisze jeszcze niedługo jak podobało mi się razem z zakończeniem.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
[...] Ale ta ostatnia lokacja

Ostatni zen zostanie niebawem poprawiony pod względem trudności. Wraz z niewielkimi poprawkami ukaże się niedługo wersja końcowa.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to gratki, cieszę się, że jednak coś z tym zrobiliście :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja to bym zrobił sobie challenge "Ostatnia lokacja Klasztoru bez zadrapania" :F
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

[G2NK] Klasztor
#64 2018-07-15, 15:26(Ostatnia zmiana: 2018-07-15, 16:32)
Download zaktualizowany dla wersji 1.1 w #1
Zmiany i poprawki:

Spoiler

by Michał:
- poprawiono wychwycone literówki interpunkcję
- zmieniono wszystkie statystyki pancerzy szkieletów w ostatnim Zenie na 30,
- zmieniono opis 'Wymagana mana' na 'Wymagana siła' w ItMW_Kostur01 i ItMW_Kostur02,

* ujednolicono opisy i nazwy przedmiotów w danych kategoriach...
* zwój powrotny nie teleportuje już do pentagramu w Wieży, ale na cmentarz,
* wszystkie zombie i szkielety mają teraz obie nazwy z dużej litery
* kategoria 'Ludzkiego mięsa' to teraz jedzenie,
* zrobiłem, co mogłem, by usunąć prześwity w Bibliotece,
* usunąłem zwój Światło z ekwipunku startowego gracza,

- menzurki nie powinny już znikać z ekwipunku Vitaliusa, bo dodałem ich tworzenie w trakcie animacji rutyny; teraz zdarza się, że jest jedna więcej, ale nie tworzą się masowo, a tym bardziej nie znikają,
- poprawiono nielogiczność, że Cirrus mówił o Neberonie zamiast aktualnym Opacie,
- Outro nie pojawia się już, gdy ciągniemy za dźwignie,
- dodano w Menu możliwość wyboru sterowania z Gothic 1,
- usunąłem nadmiar przeciwników z Zena zimowego
- poprawiono błędy, gdzie w niektórych przypadkach zabierało nam menzurkę, gdy nie mieliśmy wymaganych składników.
- zaklęcie Ulewa zastąpione zostało zaklęciem Mroźny Dotyk
- poprawiono działanie Pierścienia Barona

Wersja jest ostateczną bazą do tłumaczenia na jęz rosyjski.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Miło, że wzięliście pod uwagę moje zalecenia :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



MaGoghi

MaGoghi

Użytkownicy
posty71
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pomocy... kompletnie się zaciąłem, nie mam pojęcia co robić  :/
Stan zadań:
Spoiler
głodni akolici, brat Heronim(? w każdym razie ten pijący i palący)są wykonane, a reszta: Dormatorium mam drugą księgę i nie wiem co dalej, Alchemika znalazłem w piwnicy, a Ci od czarnej magii to dostałem zwój armii ciemności i tyle, nie wiem co dalej
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty128
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ważny jest dostęp do siedziby opata. Jak znalazłeś alchemika, to pewnie notatkę i kilof też. Musisz pokopać i znaleźć to co ukrył, a potem oddać komu trzeba.
 

MaGoghi

MaGoghi

Użytkownicy
posty71
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dziękuję za podpowiedź, ale niestety muszę poprosić o kolejną, bo obiegłem kilkanaście razy całą wyspę i nie znalazłem niczego co mógłbym wykopać, chyba mam wyjątkowego pecha i ciągle mi to umyka :hmmm: ... albo jestem niepełnosprytny  :facepalm: , w każdym razie proszę o pomoc bo wciągnąłem się niesamowicie i chce skończyć tego moda   :D
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty128
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No jak alchemik siedział zamknięty w piwnicy, to bardzo nie miał wyboru gdzie coś zakopać :D
 

MaGoghi

MaGoghi

Użytkownicy
posty71
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Eh pewnie znowu banalne przeoczenie ale
Spoiler
Druga wyspa, czaszka jest, lampa, wisielec, kominek, strach na wróble, grób, na podstawie księgi wnioskuje, że jest 6 przełączników i ostatni jest w jakiejś chacie ale godzina+ poszukiwań nic nie dała
Dlatego ponownie zwracam się z prośbą o pomoc :/
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty128
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chatka przy stawie. Popatrz przy obrazie. Nie z każdej odległości zaskakuje. Jak wszystko uruchomisz pojawi się wpis na ekranie.
 

qq

qq

Użytkownicy
posty3
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cześć,

dlaczego nie mam dubbingu? zSpy pokazuje,  że brak plików .wav  -> see spoiler. Trzeba dubbing osobno ściągac czy jak?

Spoiler
[w] 01:37 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_15_01.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:37 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:37 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:37 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_03_02.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:37 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:37 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:37 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_15_03.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:37 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:37 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:37 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_15_04.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:37 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:38 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:38 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_15_05.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:38 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:38 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:38 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_03_06.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:38 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
01:38 Info:  4 B:     CS: User tried to cancel OutputUnits ... .... <oGameManager.cpp,#1619>
[w] 01:38 Warn:  0 C:     zSndMSS.h(zCWaveData::zCWaveData): Wave not found: DIA_HENDERSON_ENDWAY_03_07.WAV .... <zSndMss.cpp,#3947>
[w] 01:38 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zView.cpp,#804>
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
W Klasztorze nie ma dubbingu...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



qq

qq

Użytkownicy
posty3
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
nawet niemieckiego? przechodziłem ostatnio z życia złodzieja bez głosów i trochę smętnie się gra w ciszy
 

Lewkooo

Lewkooo

Użytkownicy
posty35
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dlaczego w Klasztorze miałby być niemiecki dubbing? xD
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
nawet niemieckiego? przechodziłem ostatnio z życia złodzieja bez głosów i trochę smętnie się gra w ciszy

To było grać z dubbingiem skoro cisza ci przeszkadza, lol.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
nawet niemieckiego? przechodziłem ostatnio z życia złodzieja bez głosów i trochę smętnie się gra w ciszy
Zdajesz sobie sprawę, że to polski mod czy nie bardzo?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



qq

qq

Użytkownicy
posty3
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
OK... chyba nie za bardzo zdawałem sobie sprawę.

A w życiu złodzieja po prostu nie działał mi dubbing. Nie wiem dlaczego, a ściągnąłem moda ze Spine.

Anyway, dzięki za oświecenie.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
OK... chyba nie za bardzo zdawałem sobie sprawę.

A w życiu złodzieja po prostu nie działał mi dubbing. Nie wiem dlaczego, a ściągnąłem moda ze Spine.

Anyway, dzięki za oświecenie.

Jak ściągnąłeś ze Spine, a tam jest podane, że ma niemiecki dubbing, to znaczy, że podali zły link. Nikt się z nami nie skontaktował w tej sprawie, więc nie ręczę za to jaki link tam podali, nigdy też nie używałem tego programu. Najlepiej pobierać z pierwszego postu tematu dotyczącego moda "Z życia złodzieja".

PS. Sorry za offtop, to tylko wyjaśnienie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry