Teksturowanie w 3ds Max 3638 3

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 9.05.2018 roku

Wyświetleń 3638

Odpowiedzi 3

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz

Fors

Teksturowanie w 3ds Max
2018-05-09, 20:12(Ostatnia zmiana: 2018-05-09, 23:13)
Witam.
Potrafię modelować w 3ds Maxie, ale mam problem, nie potrafię teksturować. Oglądałem kilka filmów na YT, ale nic z nich nie zrozumiałem. Poza tym tworzę modele do Gothica i to by wymagało trochę innego chyba teksturowania.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Zasadniczo musisz zapoznać się z modyfikatorem Unwrap  uvw. Odpowiednio przygotowany (zmapowany) model teksturujesz z pomocą programów 2D (np. Photoshop, Gimp czy Krita) lub pakietu Substance (Substance Designer i Substance Painter).

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
@Jedairusz tu chodzi o texturowanie świata.

Już mniej więcej ogarnołem jak się to robi ale nie wiem jak poradzić sobię z rozciągniětą texturą ja jakimś obszarze zaznaczonego miejsca gdzie nałożyłem daną texturę.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
unfold/relax
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry