Teksturowanie w 3ds Max 214 3

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 9.05.2018 roku

Wyświetleń 214

Odpowiedzi 3

Fors

Fors

Użytkownicy
Nikt
posty67
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nikt

Fors

Teksturowanie w 3ds Max
2018-05-09, 20:12(Ostatnia zmiana: 2018-05-09, 23:13)
Witam.
Potrafię modelować w 3ds Maxie, ale mam problem, nie potrafię teksturować. Oglądałem kilka filmów na YT, ale nic z nich nie zrozumiałem. Poza tym tworzę modele do Gothica i to by wymagało trochę innego chyba teksturowania.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
sruturututu
posty998
Propsy1254
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • sruturututu
Zasadniczo musisz zapoznać się z modyfikatorem Unwrap  uvw. Odpowiednio przygotowany (zmapowany) model teksturujesz z pomocą programów 2D (np. Photoshop, Gimp czy Krita) lub pakietu Substance (Substance Designer i Substance Painter).

Fors

Fors

Użytkownicy
Nikt
posty67
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nikt
@Jedairusz tu chodzi o texturowanie świata.

Już mniej więcej ogarnołem jak się to robi ale nie wiem jak poradzić sobię z rozciągniětą texturą ja jakimś obszarze zaznaczonego miejsca gdzie nałożyłem daną texturę.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3608
Propsy4657
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
unfold/relax
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry