stare gry które wciąż inspirują 19400 52

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 31.08.2017 roku

Wyświetleń 19400

Odpowiedzi 52

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
zastanawiałem się ostatnio nad starymi grami które wciąż są na tyle ciekawe i dobre że wciąż można z nich czerpać inspirację do robienia ich przeróbek, klonów i tak dalej.

- mdk
- myth
- thief
- warlords 3
- return to krondor
- total war
- homeworld
- need for speed: hot pursuit 2
- quake



proszę nie wspominać o gothicu, będę karał xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Robin Hood: Legenda Sherwood ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Pamiętam taką grę Sacred, fajna grafika na tamte czasy, ale nigdy nie ukończyłem bo byłem za mały i nie czaiłem zasad ;P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Original War, dośc nietypowa strategia jak na początek XXI wieku. Command & Conquer, Diablo, Unreal Tournament.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Star Wolves 2: Gwiezdne Wilki.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Disciples 2: Powrót Galleana oraz dodatek Bunt Elfów.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
to byłoby znacznie bardziej ciekawe gdyby programiści i graficy się tutaj zebrali i coś postanowili...
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Spellforce 2 czas mrocznych wojen, half life i dodatki, fable zapomniane opowieści, a z NFS bym wskazał bardziej underground 2, albo most wanted.

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
to byłoby znacznie bardziej ciekawe gdyby programiści i graficy się tutaj zebrali i coś postanowili...

Maruda  :F
 
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Hidden and Dangerous

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
z tych które wymieniliśmy jest kilka które mają mniej lub bardziej wspólne cechy, z wyjątkiem robin hooda xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Hidden and Dangerous

Bardziej jedynka czy dwójka?
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AoE II no i w sumie trójeczka Hirołsów.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Hidden and Dangerous

Bardziej jedynka czy dwójka?

Niestety dane mi było grać tylko w jedynkę, dosyć dawno temu, a w dwójeczkę jedynie chyba demo, ale jako, że dwójka jest raczej lepsza niż gorsza od jedynki, to chodzi mi o całokształt, tj. serię. Bo rozgrywka tzn. sposób rozgrywki przebiegał podobnie. Zagrałbym w trójeczkę :>

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Sporo gier które wymieniliście mają już swoje wersje HD/Reworked/Remaster (age of empires, homeworld) albo są dalej rozwijane (total war), ale od siebie dodam tytuł który takowy nie jest - Battle Realms, jedna z pierwszych gier w których się naprawdę zakochałem <3
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
@Fabiosek

Przydałoby się. Trójeczka byłaby świetnym zwieńczeniem, choć w tych czasach by ją uproscili do poziomu gówna.

@Werewolf

Oj, jak ja bym chciał takiego remasterka dla Battle Realms!
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
ja bym się na razie zadowolił spolszczeniem dodatku, ale też chętnie bym ujrzał Battle Realmsa dostosowanego graficznie i mechanicznie do naszych czasów :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
zastanawiałem się ostatnio nad starymi grami które wciąż są na tyle ciekawe i dobre że wciąż można z nich czerpać inspirację do robienia ich przeróbek, klonów i tak dalej.
Co przez to rozumiesz? Jak bardzo mamy zawęzić nasze przemyślenia? Czy za starą grę rozumiesz grę z przed dwóch lat, czy z przed piętnastu? Ciekawe i dobre pod jakim względem? Dźwiękowo? Fabularnie? Mechanika rozgrywki?

Później dodałeś że ciekawsze by to było gdyby programiści i graficy wzięli udział w dyskusji (na którą chyba liczyłeś), masz zamiar za taki projekt się brać, czy to czysto teoretyczne rozważania?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
(na którą chyba liczyłeś)
jestem 24/7 gotowy do przejścia z czysto teoretycznych rozważań do działania. zapytałem jakie stare gry i wskazałem kilka. wydaje mi się że z wszystkich tytułów jakie tutaj padły, wyłania się gra która byłaby czymś w stylu taktycznej strategi?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry