Mały update
Idea modyfikacji Oprócz wciągającej fabuły postanowiłem mocniej podkreślić balans gry dzieląc rozgrywkę na 3 rozdziały.
Każdy rozdział wiąże się z respawnem silniejszych przeciwników/potworów na całej mapie, trudniejszymi zadaniami oraz progresywnym (schodkowym) systemem zdobywania złota/doświadczenia/ekwipunku.
Dodałem możliwość nauczenia się wykuwania i ulepszania pasów za skromną ilość PN. Co rozdział będzie można wykuwać mocniejsze pasy i ulepszać je, do maksymalnie 3-go poziomu. Im lepszy pas tym trudniejsze przedmioty są potrzebne na jego ulepszenie. Zwiększa się również ich wymagana ilość. Przykład:
Z nowości, pomijając nowe zadania i ovobowane lokacje, mogę jeszcze nadmienić, że bandyci w całej dolinie nie będą atakować protagonisty dopóki będzie postrzegany jako poszukiwacz skarbów/bandyta (1 rodział).
Kilka nowych screenów z gęsto spowitej mgłą krainy Lobos:Chcę również skierować podziękowania w stronę Simen'a, Fabio i Yetem12 za nieocenioną pomoc przy testach bety 1 rozdziału. Zapewnili mi 10 dni rozrywki i oczopląsu przy poprawianiu błędów. Byłem zmuszony przepisać niemal wszystkie dialogi od nowa i zrekonstruować kilka zadań, ale teraz ma to ręce i nogi.