[G2NK] Lobos Mod 12993 76

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.04.2017 roku

Wyświetleń 12993

Odpowiedzi 76

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
@HaDeSeK Przecież jest napisane że prawdopodobnie w 2019 roku wyjdzie modyfikacja :)
 

HaDeSeK

HaDeSeK

Użytkownicy
posty12
Propsy2
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
O cholibka, nie zauważyłem za mały napis, nevermind.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty416
Propsy138
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja 24 grudzień 2017


Witam, z okazji trzeciej rocznicy rozpoczęcia prac nad modyfikacją mam dla was garść informacji.

 Modyfikacja nie śpi i cały czas w miarę możliwości coś przy niej dłubie gdy mam czas np. na weekendzie lub rzadziej w dni robocze.
Przez ostatnie miesiące nie było tego wiele, więcej poprawiałem czy ulepszałem już zrobione rzeczy aniżeli dodawałem coś nowego.
Lista zmian :

- Zapełniłem kilka pustych terenów nowymi lokacjami (część z nich wymaga ovobowania)
- Poprawiłem błędy logiczne w opisach przedmiotów
- Poprawiłem błędy logiczne we wszystkich dotychczasowych dialogach.
- Poprawiłem błędy ortograficzne.
- Dodałem kilka nowych dialogów, kilku NPC i 4 poboczne zadania.
- Poszerzyłem główny wątek fabularny w pierwszym rozdziale.
- Poprawiłem level design kilku lokacji na bagnach


Kilka roboczych zdjęć
Spoiler









 

Fabio

Fabio

White&Red
posty2949
Propsy1732
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Nie dawaj zrzutów ze Spacera tylko bezpośrednio z gry.

PS. "- Poprawiłem błędy ortograficzne." - Takiego czegoś się nie pisze na etapie produkcji :P

Preriowy ścierwojad

Preriowy ścierwojad

Użytkownicy
KRA !
posty353
Propsy264
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • KRA !
@Lobos Klawiszem TAB możesz schować wszystkie okienka.
 
Masz jakieś pytanie? Oznacz mnie @Preriowy ścierwojad lub wyślij prywatną wiadomość.

Zapraszam na Discord.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty641
Propsy826
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Paradoxal

G2NK: Lobos Mod
#65 2017-12-24, 19:24(Ostatnia zmiana: 2017-12-24, 20:06)
Jak wyłączyłeś dx11 to od razu prezentuje sie ciekawie i klimatycznie jak dla mnie. Model solidny chociaż na pierwszym screenie te schody mają fatalną teksture, myślę że ta z orginalnej gry wpasowałaby sie idealnie.
 
Praise The Lord                     

Laren

Laren

Użytkownicy
posty170
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Panie Lobos świetne screeny z prac,  jak juz skonczycie jakaś fajną lokacje to mały screen z gry poprosimy =)
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty319
Propsy262
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Co słychać w królestwie Lobos? Rozwija się?
 
some things are meant to be

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty416
Propsy138
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W królestwie Lobos chwilowa przerwa ale zapału nadal nie brakuje. Są w życiu sprawy ważne i ważniejsze ale projekt jest jak najbardziej aktualny.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
Parzival Z
posty8
Propsy2
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Parzival Z
Podoba mi się ostatni screen z tą kuźnią. Z której wersji L'Hivera podbierałeś materiały?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty416
Propsy138
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja 18 września 2018


Witam, witam. Korzystając z przypływu kreatywności i odrobiny wolnego czasu pomodziłem troche przy Lobosie

Większość zmian nie jest do pokazania na screenach więc moge zaoferować jedynie kilka rzutów z gry.

- Doszlifowałem poprawność dialogów i ogólnego zarysu fabularnego na początkowy etap gry. Mimo poprzednich prac wciąż dało się wychwycić drobne nieścisłości.
- Wypełniłem puste przestrzenie mapy dwoma nowymi lokacjami, jedna z nich jest już znacznie ovobowana i ją prezentuje na screenach poniżej. I to było by na tyle z dodawania nowych lokacji, mapa jest już wystarczająco gęsto "zabudowana" ale NIE ovobowana co może sprawiać wrażenie pustej.
- Dodałem sarkofagi - kufry (widoczne na filmiku)
- Dodałem kilka nowych broni i przeciwników nieumarłych.
- Modyfikacja została wzbogacona o 6 nowych zadań i 8-miu NPC-tów
- Drobne zmiany w pancerzach, rutynach postaci i ich charakterystyce z uwagi na nieścisłości co do starszej wersji moda, (czytaj pkt 1
)


1,2 fotka z nowej lokacji
Spoiler




Krypta - test
https://www.youtube.com/watch?v=8y2E0l4tf28


Lokacja wymaga doszlifowania, do naprawy jest zbyt biała pajęczyna na dx11 i zrobienie sunblockera nad kryptą, dodanie roślinek na zewnątrz, waypointow i kilku innych pierdół.






 

Fabio

Fabio

White&Red
posty2949
Propsy1732
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Muzyka z Sequela dodana tak o czy planujesz ją wykorzystać w modzie? Jak to drugie to odradzam, brzmi fatalnie i kompletnie nie pasuje.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty529
Propsy179
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A moim zdaniem jest całkiem spoko.
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty416
Propsy138
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabio
Leciała w tle przy nagrywaniu, ten kawałek jest bardzo klimatyczny ale nie wszędzie pasuje.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6094
Propsy2436
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ej a według mnie ten kawałek właśnie pasuje do tej lokacji. Oczywiście nieco cichszy i w lepszej jakości dźwiękowej, ale pasuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty2067
Propsy1029
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
  • Szlachcic
Moje zdanie jest podobne do @Werewolf'a. Lekko ogarnąć głośność i pasuje idealnie.
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty22
Propsy33
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Fajnie się to prezentuje i propsuję modzika.  :ok: Faktycznie udało ci się wytworzyć taki tropikalny, egzotyczny klimat. Szczególnie podoba mi się ten obrazek:
Spoiler
Pomieszczenie totalnie inne od tego do czego przyzwycział nas gotuczek. Inne miejscówki też prezentują się klimatycznie. Trzymam kciuki i czekam.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry