[G2NK] Lobos Mod 74684 183

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.04.2017 roku

Wyświetleń 74684

Odpowiedzi 183

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
@HaDeSeK Przecież jest napisane że prawdopodobnie w 2019 roku wyjdzie modyfikacja :)
 

HaDeSeK

HaDeSeK

Użytkownicy
posty12
Propsy2
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
O cholibka, nie zauważyłem za mały napis, nevermind.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja 24 grudzień 2017


Witam, z okazji trzeciej rocznicy rozpoczęcia prac nad modyfikacją mam dla was garść informacji.

 Modyfikacja nie śpi i cały czas w miarę możliwości coś przy niej dłubie gdy mam czas np. na weekendzie lub rzadziej w dni robocze.
Przez ostatnie miesiące nie było tego wiele, więcej poprawiałem czy ulepszałem już zrobione rzeczy aniżeli dodawałem coś nowego.
Lista zmian :

- Zapełniłem kilka pustych terenów nowymi lokacjami (część z nich wymaga ovobowania)
- Poprawiłem błędy logiczne w opisach przedmiotów
- Poprawiłem błędy logiczne we wszystkich dotychczasowych dialogach.
- Poprawiłem błędy ortograficzne.
- Dodałem kilka nowych dialogów, kilku NPC i 4 poboczne zadania.
- Poszerzyłem główny wątek fabularny w pierwszym rozdziale.
- Poprawiłem level design kilku lokacji na bagnach


Kilka roboczych zdjęć
Spoiler









 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie dawaj zrzutów ze Spacera tylko bezpośrednio z gry.

PS. "- Poprawiłem błędy ortograficzne." - Takiego czegoś się nie pisze na etapie produkcji :P

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
@Lobos Klawiszem TAB możesz schować wszystkie okienka.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

G2NK: Lobos Mod
#65 2017-12-24, 19:24(Ostatnia zmiana: 2017-12-24, 20:06)
Jak wyłączyłeś dx11 to od razu prezentuje sie ciekawie i klimatycznie jak dla mnie. Model solidny chociaż na pierwszym screenie te schody mają fatalną teksture, myślę że ta z orginalnej gry wpasowałaby sie idealnie.
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Panie Lobos świetne screeny z prac,  jak juz skonczycie jakaś fajną lokacje to mały screen z gry poprosimy =)
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Co słychać w królestwie Lobos? Rozwija się?
 
some things are meant to be

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W królestwie Lobos chwilowa przerwa ale zapału nadal nie brakuje. Są w życiu sprawy ważne i ważniejsze ale projekt jest jak najbardziej aktualny.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Podoba mi się ostatni screen z tą kuźnią. Z której wersji L'Hivera podbierałeś materiały?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja 18 września 2018


Witam, witam. Korzystając z przypływu kreatywności i odrobiny wolnego czasu pomodziłem troche przy Lobosie

Większość zmian nie jest do pokazania na screenach więc moge zaoferować jedynie kilka rzutów z gry.

- Doszlifowałem poprawność dialogów i ogólnego zarysu fabularnego na początkowy etap gry. Mimo poprzednich prac wciąż dało się wychwycić drobne nieścisłości.
- Wypełniłem puste przestrzenie mapy dwoma nowymi lokacjami, jedna z nich jest już znacznie ovobowana i ją prezentuje na screenach poniżej. I to było by na tyle z dodawania nowych lokacji, mapa jest już wystarczająco gęsto "zabudowana" ale NIE ovobowana co może sprawiać wrażenie pustej.
- Dodałem sarkofagi - kufry (widoczne na filmiku)
- Dodałem kilka nowych broni i przeciwników nieumarłych.
- Modyfikacja została wzbogacona o 6 nowych zadań i 8-miu NPC-tów
- Drobne zmiany w pancerzach, rutynach postaci i ich charakterystyce z uwagi na nieścisłości co do starszej wersji moda, (czytaj pkt 1
)


1,2 fotka z nowej lokacji
Spoiler




Krypta - test
https://www.youtube.com/watch?v=8y2E0l4tf28


Lokacja wymaga doszlifowania, do naprawy jest zbyt biała pajęczyna na dx11 i zrobienie sunblockera nad kryptą, dodanie roślinek na zewnątrz, waypointow i kilku innych pierdół.






 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Muzyka z Sequela dodana tak o czy planujesz ją wykorzystać w modzie? Jak to drugie to odradzam, brzmi fatalnie i kompletnie nie pasuje.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A moim zdaniem jest całkiem spoko.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabio
Leciała w tle przy nagrywaniu, ten kawałek jest bardzo klimatyczny ale nie wszędzie pasuje.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ej a według mnie ten kawałek właśnie pasuje do tej lokacji. Oczywiście nieco cichszy i w lepszej jakości dźwiękowej, ale pasuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Moje zdanie jest podobne do @Werewolf'a. Lekko ogarnąć głośność i pasuje idealnie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty37
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Fajnie się to prezentuje i propsuję modzika.  :ok: Faktycznie udało ci się wytworzyć taki tropikalny, egzotyczny klimat. Szczególnie podoba mi się ten obrazek:
Spoiler
Pomieszczenie totalnie inne od tego do czego przyzwycział nas gotuczek. Inne miejscówki też prezentują się klimatycznie. Trzymam kciuki i czekam.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

[G2NK] Lobos Mod
#77 2019-02-24, 03:28(Ostatnia zmiana: 2019-04-12, 21:54)
Aktualizacja 24 luty 2019


Przez ostatnie 6 tygodni intensywnego modowania wykonałem naprawdę kawał dobrej roboty, prace posunęły się znacznie do przodu. Modyfikacja stała się grywalna. 1 Rodział jest skończony i przejście go zajmuję około 7 godzin.

W między czasie wpadłem na bardzo ciekawy pomysł odnośnie fabuły ale nie chcę zdradzać szczegółów. Napiszę tylko że zainspirowały mnie obecne wydarzenia jakie mają miejsce na ziemi, teorie spiskowe które dla jednych są bzdurą a dla innych prawdą, wszkaże prawda zawsze leży tam gdzieś po środku.

Klimat moda będzie o bardziej mroczny i drastyczny niż początkowo planowałem.

Przy tworzeniu modyfikacji od dawna miały miejsce dziwne rzeczy, jest to dosyć ciekawe bo ciężko mi logicznie wyjaśnić pewne anomalie i synchronizację jakie się zadziały wokół tego projektu.
Przy tworzeniu treści moda opieram się na autentycznych przypadkach opętań i zjawisk paranormalnych oraz praw nimi rządzących.

Kiedyś jeszcze na starym laptopie testowałem poszukiwaczy na mapie w punkcie 0, której już dawno niema w tamtej postaci. Po dwóch latach i wielu zmianach zdarza się że przed samym wczytaniem gry słychać ten charakterystyczny dźwięk. Można by przypuszczać że jakiś cudem zapisało się to w jakimś rejestrze plików (Np. po odinstalowaniu G2NK i włączeniu podstawki nadal można wejść do jarkendaru) Ale po kilku latach i kilku formatach komputera, nawet zmianie komputera - to wydaję się nie możliwe





 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zauważyłem w filmie przy kwestii dialogów, że jest tam trochę błędów, między innymi związane z interpunkcją, bo przed znakiem tego typu nie daje się spacji, przykład "Dlaczego go ścigacie, panie ?".

PS. Jak będzie nazywał się główny bohater? Lobos? Bohater Lobos w Królestwie Lobos, w modzie o nazwie Lobos tworzony przez autora Lobos, ciekawe by to było. xD

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie no bez przesady :-) Bohater nazywa się Leo. A część dialogu o której piszesz jest jeszcze z tamtego roku, nie poprawiałem wszystkiego co zaprezentowałem na filmiku, na bieżąco wprowadzam różne zmiany.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry