[G2NK] Lobos Mod 17059 106

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.04.2017 roku

Wyświetleń 17059

Odpowiedzi 106

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Władca ciśnienia wewnątrz ziemskiego
posty255
Propsy115
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Władca ciśnienia wewnątrz ziemskiego
Słowa staropolskie by pasowały gdyby klimat moda przypominał ten w białym sadzie czy Velen w Wiedźminie 3 bo w innym wypadku nie widzę sensu aby wciskać tu staropolski
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty171
Propsy40
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Panie Lobos... dobra robota, oby tak dalej :)
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty447
Propsy166
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki dzięki :) Konstruktywna krytyka jak najbardziej mile widziana. Poprawię to
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3737
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Aktualizacja 15 kwiecień 2017


Jako efekt mojej ostatniej pracy – poprawkom uległ między innymi system obrażeń broni i ochrony pancerzy. Broń do walki wręcz została podzielona na 3 kategorie :
Broń kłująca (sztylety, noże, rapiery, ostre przedmioty) – Zabiją odrazu
Broń sieczna (miecze 1H i 2H)
Broń obuchowa (pałki, młoty, maczugi, topory)
Ochrona pancerzy prezentuje się tak jak na screenie. Obrażenia broni kłutej są traktowane jako obrażenia od broni siecznej.
Większy nacisk położyłem na to by wizualny wygląd broni i pancerzy odwzorowywał ich predyspozycję.
Dodałem też umiejętność patroszenia jako talent którego trzeba się nauczyć oraz możliwość pieczenia mięsa w ognisku dzięki animacji Mark'a którą znalazłem na WoGu.





O stary, te SS prezentują sie genialnie. Widac ze bardzo przykladasz sie do tego moda. Gratulacje :ok: 

P.S. Nie przesadzaj z tym moddingiem, i miej czas dla siebie. Poszukaj kogoś do pomocy bo robienie moda w pojedynkę to katorga u syzyfowa praca, nie warto :P Zwłaszcza ze kasy nie bierzesz, i pracujesz za darmo :)
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty213
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Leci props za super zapowiadającego się moda :)
 

Legal

Legal

Użytkownicy
Zryta czacha
posty113
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zryta czacha
No ładnie, podziwiam że zrobiłeś to wszystko sam. Props leci i trzymam kciuki za projekt. Powodzenia nad pracą, jak wyjdzie na pewno zagram.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1242
Propsy1224
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
3up, tak bardzo to. Trzeba od tego odpoczywać, bo się zapał skończy. A że raczej nie ma kompetentnych chętnych, to trzeba przerywać po prostu robotę.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty447
Propsy166
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

G2NK: Lobos Mod
#47 2017-07-20, 08:04(Ostatnia zmiana: 2017-07-20, 15:59)
Aktualizacja 20 lipiec 2017


Jako efekt mojej ostatniej pracy :
- W znacznym stopniu ovobowałem jedną z 5 części mapy widoczną na screenach
- Poprawiłem podpisy, opisy przedmiotów
- Dodałem nową lokacje w kopalni i oteksturowałem ją, póki co jest kilka vobów
- Zmieniłem wygląd modeli pancerzy armii by każdy z nich reprezentował stosowną rangę (wcześniej tylko tekstura)
- Poprawiłem tekstury w kopalni i dodałem kilka rzeczy
- Drobne poprawki w skryptach przedmiotów (uporządkowałem skrypty broni i dodałem im wartości)


Część bagien
Spoiler





Nowa lokacja w kopalni (nie ovobowana)
Spoiler


Poprawki
Spoiler




 

Gregus

Gregus

Użytkownicy
posty18
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciekawie to wygląda. Sądzę, że mod może być z tych lepszych. :) Patrząc wogóle na screeny, bardzo kojarzy mi się Jarkhendar. ;p
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3737
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Bardzo ładne SS, fajnie jeszcze że ktoś potrafi robić ładny i porządny modzik. Oby prace szły gładko i szybko :)
 

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Spoiler



puki co jest kilka vobów



póki*
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Fabio

Fabio

White&Red
posty3115
Propsy1796
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red

Fabio
White&Red

G2NK: Lobos Mod
#51 2017-07-20, 14:32(Ostatnia zmiana: 2017-07-20, 14:39)
Nie wrzuca się screenów w PNG, to po pierwsze. Po drugie, dla mnie to wygląda brzydko, DX11 + lhiver zepsuło to, co w zamyśle zapewne miało wyglądać u Ciebie inaczej. Może przypomina w jakimś stopniu bagna z Jarkendaru, ale nie oszukujmy się - nie mają one tego samego klimatu, bo mimo tego, że G2NK jest dosyć kolorowy, to tam na tych bagnach, faktycznie czułeś, że jesteś na bagnach, a na tych ssach jest tak jaskrawo jakby w ogóle drzewa nie przysłaniały słońca. Paski życia raczej się ukrywa, zwłaszcza, że prezentowane zrzuty nie są z perspektywy bohatera. No i pierwsze dwa ssy przedstawiają DOKŁADNIE TO SAMO tylko trochę są od siebie oddalone.

Nie napisałbym, że jest to idealnie, ale nie napisałbym też, że jest fatalnie, bo widać, że coś robisz i nie wygląda to krótko mówiąc "chujowo". Przyczepiłbym się do małej ilości obiektów, ale wiem jak wygląda praca tego typu i domyślam się, że jest to jeszcze w trakcie prac i wiele rzeczy jeszcze tu dodasz, żeby nie było tak pusto. Ode mnie taka sugestia - Pamiętaj, że DX11 i Lhiver nie zrobią za Ciebie wszystkiego, a czasem i zepsują coś, co mogłoby wyglądać lepiej bez tego, ale jeśli tak chcesz prezentować swój mod, to nie mój biznes.

Graczy, czyli odbiorców, nie interesuje też raczej to, że dodałeś jakiś tam skrypt postaci, czy poprawiłeś opis przedmiotu, liczą się konkrety w postaci ssów, czy też filmików, pisanie takich rzeczy jest niezbyt potrzebne.

Pozdrawiam :P

Chappi

Chappi

Użytkownicy
posty354
Propsy266
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moim zdaniem prezentacje modów powinny być bez żadnych dodatków - DX11, czy paczek tekstur - a na oryginalnych teksturach z gry, oraz tych które zostały użyte w modzie.
 
Masz jakieś pytanie? Oznacz mnie @Chappi lub wyślij prywatną wiadomość.

Zapraszam na Discord.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty447
Propsy166
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedzi. Co do Lhivera, przedstawiam tak moda ponieważ nadpisałem stare modele i tekstury tymi z Lhivera więc gotowy mod będzie już go zawierać,  co do DX11, nie każdemu przypada do gustu, mnie przypadł więc robię moda w oparciu o niego, będzie można oczywiście zagrać bez ale wiele rzeczy nie będzie wtedy wyglądać tak samo, pewne efekty mogą nie działać lub prezentować się znacznie gorzej.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

G2NK: Lobos Mod
#54 2017-07-20, 16:32(Ostatnia zmiana: 2017-07-21, 13:01)
@Lobos
Bardzo interesujący projekt i ciekawe screeny. Jak dla mnie prezentuje się dużo lepiej niż z Życia złodzieja 2 i inne aktualnie tworzone mody. Widać, że robisz postępy, a całość ładnie się komponuje. Mam nadzieję, że uda ci się to sfinalizować.

 

Chappi

Chappi

Użytkownicy
posty354
Propsy266
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Lobos
[...] co do DX11, nie każdemu przypada do gustu, mnie przypadł więc robię moda w oparciu o niego, będzie można oczywiście zagrać bez ale wiele rzeczy nie będzie wtedy wyglądać tak samo, pewne efekty mogą nie działać lub prezentować się znacznie gorzej.
Pamiętaj, że nie wszyscy mogą sobie pozwolić na DX11. Jeśli robisz już moda pod DX11, to weź pod uwagę osoby, którym DX11 nie działa, albo wolą grać bez niego.
 
Masz jakieś pytanie? Oznacz mnie @Chappi lub wyślij prywatną wiadomość.

Zapraszam na Discord.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
@Lobos
[...] co do DX11, nie każdemu przypada do gustu, mnie przypadł więc robię moda w oparciu o niego, będzie można oczywiście zagrać bez ale wiele rzeczy nie będzie wtedy wyglądać tak samo, pewne efekty mogą nie działać lub prezentować się znacznie gorzej.
Pamiętaj, że nie wszyscy mogą sobie pozwolić na DX11. Jeśli robisz już moda pod DX11, to weź pod uwagę osoby, którym DX11 nie działa, albo wolą grać bez niego.
Każdy może sobie usunąć DX11 :D
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3115
Propsy1796
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red

Fabio
White&Red

G2NK: Lobos Mod
#57 2017-07-20, 17:46(Ostatnia zmiana: 2017-07-21, 13:03)
@Lobos, to prawda, ale z tego co zauważyłem, to pewne efekty na DX11 wyglądają gorzej lub psują aktualne, mgła oraz oświetlenie jest gorsze, ale rozumiem. Chcesz z tego korzystać, to twój wybór. Pozdrawiam i szczerze życzę w pracach nad produkcją, wymagam wiele, nie tylko od innych, ale i od siebie  i ilość modów, które spodobały mi się mogę policzyć na palcach jednej ręki. Jak wyjdzie, to pewnie zagram.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty666
Propsy905
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness

Paradoxal

G2NK: Lobos Mod
#58 2017-07-21, 20:10(Ostatnia zmiana: 2017-07-21, 22:33)


Tutaj mały błąd przy mapowaniu tej górnej belki, przesuń to na poziomo bo wygląda co najmniej nie naturalnie.
Plus te tekstury podłoża trochę nie pasują moim zdaniem. Stwórz jeszcze jedną może coś na wzór ziemi bądź zgniłej trawy, bedziesz wtedy mógł zrobić coś na wzór ścieżek i da to fajny efekt.
 

HaDeSeK

HaDeSeK

Użytkownicy
posty12
Propsy2
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

HaDeSeK

G2NK: Lobos Mod
#59 2017-07-22, 03:25(Ostatnia zmiana: 2017-07-22, 03:31)
Jakaś planowana data wydania modyfikacji ? bo napiszę szczerze, zaciekawił mnie. Liczę, że pogram w niego. Co ciekawsze, zrobiłeś to wszystko sam, widzę ambicja i motywacja jest. Powodzenia. ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry