W moim przypadku było tak:
Dialogi i przedmioty,
Próby tworzenia animacji,
Średnio zaawansowane dialogi,
Zrozumienie pojęcia zmiennych i stałych,
Zrozumienie działania funkcji zewnętrznych,
Tworzenie nowych funkcji,
Bary z LeGo,
Klepanie do blachy wymienionych wyżej rzeczy,
Ikarus - próba zrozumienia,
HookEngine - łatwe do załapania,
Przerwa i to spora,
Nauka podstaw C++,
Zrozumienie czym jest Ikarus,
Próby pisania czegoś z pomocą Ikarusa,
Spamienie na forum o "Klatkę animacji" :F,
Poznanie podstaw obiektowości w C++,
Zrozumienie tego jak działają klasy w Ikarusie i C++,
Rozwijanie umiejętności w Ikarusie,
Zrozumienie działania CALL_* w Ikarusie,
Nauka zmian argumentów podczas HookEngine,
Zrozumienie czym są zmienne z HookEngine - ESP,ECX, EAX etc. ,
Dalsze rozwijanie się w Ikarusie i szkolenie w C++ (na tym kroku jestem)
Bardzo dużo ludzi mi pomagało szczególnie tutaj na forum (zakładałem dużo wątków), dzięki temu rozumiem już większość. Jeżeli nie chcesz być skrypterem to te rady ci nie pomogą.
Pozdrawiam.