Bitwy - odrodzenie -ANNO DOMINI 2017 1027 4

O temacie

Autor boguc

Zaczęty 22.02.2017 roku

Wyświetleń 1027

Odpowiedzi 4

boguc

boguc

Użytkownicy
posty211
Propsy328
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Hejka the modders! Dawno nie było żadnych bitew 3d. Ten dział to jest jakaś skamielina i biblioteka historii. A widać że jest sporo osób które coś tam dłubią - może warto zrobić w końcu jakąś bitwę 3d. Ja bym chętnie wziął udział, pewnie kilka innych osób też. Dawno nie było żadnej wiec myślę że nawet drugie okrążenie tych samych tematów byłoby na miejscu.
Napiszcie co o tym sądzicie, można wybrać jakiś temat... Nawet jeśli te prace które będą wysłane nie będą profesjonalne to myślę że jest sens. W końcu każdy z forum jakoś zaczynał.

 
Gothic najlepszy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1012
Propsy1270
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nie sądzę żeby zebrało się chociaż kilka chętnych osób. Może niech zainteresowani napiszą coś tutaj, będziemy wiedzieli na czym stoimy.

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Nie sądzę żeby zebrało się chociaż kilka chętnych osób. Może niech zainteresowani napiszą coś tutaj, będziemy wiedzieli na czym stoimy.
Nie sądzę żeby to był dobry pomysł.

@boguc zorganizuj bitwę, jeżeli nie będzie wystarczająco chętnych to się ją odwoła/unieważni cokolwiek. Krążenie dookoła tematu nic nie da, część ludzi jest zrażona ostatnimi próbami, z których nic nie wyszło. Jeżeli taka reaktywacja miałaby już miejsce podejrzewam że miałbyś więcej chętnych niż na samo zbieranie się do robienia takiej bitwy.
Problemem od zawsze jest wybranie tematu, z jednej strony musi być szeroki na tyle by prace nie były identyczne, z drugiej - ciężko porównywać goblina i fortepian.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Odbiegnę nieco od tematu ale założenia są te same.
W ostatnim czasie próbuję nauczyć się PHP, postępy są ale jakoś nie mam motywacji żeby po prostu przysiąść i ogarnąć dane zagadnienie ,masa innych rzeczy mnie od tego odciąga.
Pewnie dużo osób ma podobnie. Wobec tego proponuję wspólną naukę tu na forum(niekoniecznie programowanie) stawiamy sobie konkretny cel i go wspólnie ograniamy. Np. Uczymy się pbr na jakimś prostym modelu ,ci którzy mają wiedzę w tej materii doradzają tym którzy chcą się tego nauczyć, jeśli nikt tej wiedzy nie ma wspólnie ogarniamy temat.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty653
Propsy203
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chętnie wziąłbym udział.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry